Зі збільшенням ритму життя у людей залишається все менше часу на такі рутинні побутові справи, наприклад, як прибирання житла. І витрачати дорогоцінний час на такі заняття вже просто шкода. Це призводить до того, що автоматичних побутових пристроїв, які полегшують життя, в кожному будинку стає більше. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.
Сьогодні число виробників «розумних» пилососів в світі вже досягло 30. Серед них є реальні, які самі займаються виробництвом чудо-техніки, віртуальні, які об'єднують під своїм брендом продукцію різних виробників, є і такі, які займаються виключно розробкою нових моделей роботів-пилососів.
Компанії інвестують значні кошти в реалізацію інноваційних технологій в побутову техніку. Британська Dyson, наприклад, вкладає в науково-дослідні розробки і створення нових продуктів, в тому числі і «розумних» пилососів, близько 7 млн фунтів в тиждень і планує збільшувати цю суму в подальшому.
В результаті таких зусиль, «розумні» пилососи стають не тільки ще розумнішими, більш потужними, продуктивними, але і дешевшими і доступнішими для широких мас населення. Поки їх частка на глобальному ринку пилососів незначна - всього 3-5%, але цей сегмент росте стрімко і динамічно, ніж традиційний - 25% проти 4,5%.
Зростання рівня доходів населення, особливо в країнах, що розвиваються, сприяє все більшій появі в їх будинках роботів-пилососів. Компанії Азії і Америки ділять між собою 88,7% ринку даних пристроїв. При цьому вироби американського і європейського походження становлять в основному дорогий сегмент, а в Азії виробляють більше бюджетні моделі.
Аналіз ринку розумних пилососів свідчить про те, що найбільше їх купують в традиційних магазинах, але частка онлайн-покупок стрімко зростає і з часом може вийти на провідне місце. Цьому сприяє загальносвітова тенденція збільшення ролі мережі Інтернет у торгівлі.
Цільову групу покупців «розумних» пилососів в даний час складають молоді люди 25-34 років з рівнем доходів вище середнього. Чоловіки купують автоматичну техніку для прибирання трохи частіше, ніж жінки.
За результатами дослідження ринку роботизованих пилососів можна зробити висновок, що у нього великі перспективи для розвитку. Найбільше зростання в середньостроковій перспективі очікується в США, де «розумні» вироби вже займають 20% ринку пилососів. Подальша розробка концепції «розумний будинок» буде сприяти появі пилососів з дедалі більшим набором функцій.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: