Consulting. UBR Люди більше не хочуть самі прибирати і почали скуповувати «розумні» пилососи - аналітика компанії Pro-Consulting. UBR
1465

Consulting. UBR Люди більше не хочуть самі прибирати і почали скуповувати «розумні» пилососи - аналітика компанії Pro-Consulting. UBR

Зі збільшенням ритму життя у людей залишається все менше часу на такі рутинні побутові справи, наприклад, як прибирання житла. І витрачати дорогоцінний час на такі заняття вже просто шкода. Це призводить до того, що автоматичних побутових пристроїв, які полегшують життя, в кожному будинку стає більше. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.

Сьогодні число виробників «розумних» пилососів в світі вже досягло 30. Серед них є реальні, які самі займаються виробництвом чудо-техніки, віртуальні, які об'єднують під своїм брендом продукцію різних виробників, є і такі, які займаються виключно розробкою нових моделей роботів-пилососів.

Компанії інвестують значні кошти в реалізацію інноваційних технологій в побутову техніку. Британська Dyson, наприклад, вкладає в науково-дослідні розробки і створення нових продуктів, в тому числі і «розумних» пилососів, близько 7 млн ​​фунтів в тиждень і планує збільшувати цю суму в подальшому.

В результаті таких зусиль, «розумні» пилососи стають не тільки ще розумнішими, більш потужними, продуктивними, але і дешевшими і доступнішими для широких мас населення. Поки їх частка на глобальному ринку пилососів незначна - всього 3-5%, але цей сегмент росте стрімко і динамічно, ніж традиційний - 25% проти 4,5%.

Зростання рівня доходів населення, особливо в країнах, що розвиваються, сприяє все більшій появі в їх будинках роботів-пилососів. Компанії Азії і Америки ділять між собою 88,7% ринку даних пристроїв. При цьому вироби американського і європейського походження становлять в основному дорогий сегмент, а в Азії виробляють більше бюджетні моделі.

Аналіз ринку розумних пилососів свідчить про те, що найбільше їх купують в традиційних магазинах, але частка онлайн-покупок стрімко зростає і з часом може вийти на провідне місце. Цьому сприяє загальносвітова тенденція збільшення ролі мережі Інтернет у торгівлі.

Цільову групу покупців «розумних» пилососів в даний час складають молоді люди 25-34 років з рівнем доходів вище середнього. Чоловіки купують автоматичну техніку для прибирання трохи частіше, ніж жінки.

За результатами дослідження ринку роботизованих пилососів можна зробити висновок, що у нього великі перспективи для розвитку. Найбільше зростання в середньостроковій перспективі очікується в США, де «розумні» вироби вже займають 20% ринку пилососів. Подальша розробка концепції «розумний будинок» буде сприяти появі пилососів з дедалі більшим набором функцій.

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами