Найбільшим попитом серед бісквітних виробів в Україні користуються рулети з різними начинками - шоколадом, згущеним молоком, фруктовими джемами - українського виробництва. Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA заявили аналітики компанії Pro-Consulting.
"Найбільшою популярністю серед українських споживачів бісквітної продукції користуються вироби вітчизняного виробництва. Такий патріотизм легко пояснюється тим, що ціни на місцеву випічку нижче ніж на імпортну, а її якість знаходиться на досить високому рівні. Українські виробники освоїли широкий асортимент продукції, що дозволяє задовольнити запити широких верств покупців, а пропаганда серед населення ідеї переважного придбання вітчизняної продукції дає їм хороший шанс для подальшого розвитку ", - відмітили в компанії.
Аналітики поінформували, що найбільшим попитом серед бісквітних виробів користуються рулети з різними начинками (шоколадом, згущеним молоком, фруктовими джемами).
"Полюбилися населенню і змогли зайняти значну частку ринку бісквітів відповідні батончики. Так як турбота про закупівлі товарів для будинку в українських сім'ях лежить переважно на жінок, то саме вони у віці 20-40 років і складають основну аудиторію покупців бісквітів", - додали експерти.
Разом з тим, за словами аналітиків, такі вироби як і раніше знаходяться в середньому ціновому сегменті, так як виробники намагаються уникати різкого зростання цін, щоб не відлякати покупців.
У компанії нагадали також, що загальноекономічну кризу в Україні позначився і на ринку кондитерських виробів, в тому числі і бісквітів.
"Виробництво в період з 2015 по 2017 рік скорочувалася. І хоча в першому півріччі 2017 року відмічено збільшення ємності внутрішнього ринку бісквітних продуктів, сталося це за рахунок скорочення експорту. Відчутний негативний вплив на поставки українських бісквітів за кордон зробило закриття ринку Росії, а також обмеження транзиту через неї в країни Азії. Інші фактори, які гнітюче діяли на виробництво бісквітної продукції, були: закриття підприємств на непідконтрольних територіях; зниження купівельної спроможності населення. Крім того, в рецептуру деяких видів бісквітів, наприклад, шоколадних, входять імпортні продукти, такі як какао, тому на собівартість їх виробництва впливають ще й зміни валютного курсу. Тим більше, що ринок кондитерської продукції відрізняється швидким розширенням асортименту, при якому споживач легко може знайти альтернативу товару, що подорожчав ", - підкреслили експерти.