Дамо можливість вибрати краще: представляємо бізнес-план центру сімейної медицини
4129

Дамо можливість вибрати краще: представляємо бізнес-план центру сімейної медицини

Медицина - це те, без чого важко обійтися сучасній людині. Ринок медичних послуг в Україні повинен вийти з тіні і вирости в обсязі завдяки медичній реформі. Державна та комунальна сфери охорони здоров'я будуть переведені на ринкові рейки і вступлять в конкуренцію за пацієнтів. Їх пряме бюджетне фінансування припиняється вже з початку 2020 року. Оплата медпослуг, що не входять в перелік безкоштовних, буде проводитися або за рахунок страховки, або безпосередньо пацієнтами.

Медреформа створює гарні умови для розвитку приватної медицини. Поки її частка в загальній структурі медичного ринку не перевищує 13-14%. Однак, в умовах вільної конкуренції, частина пацієнті, що будуть користтуватися більш якісними послугами приватних клінік, а значить частка приватників на ринку виросте.

Нові приватні медустанови вже почали активно відкриватися. Переважно за їх рахунок в минулому році місткість ринку медичних послуг зросла на 11,2%. Ще одним фактором зростання даного ринку є підвищення вартості послуг.

З урахуванням ситуації на медичному ринку і прогнозу її розвитку, склалися сприятливі умови для відкриття в Україні приватного центру сімейної медицини. Він буде надавати послуги, що не входять до державного безкоштовного пакету, і набере клієнтську базу за рахунок їх високої якості.

Бізнес-план такого центру вже розроблений аналітиками Pro-Consulting. На його створення буде потрібно $ 60-65 тис., структура витрат яких виглядає наступним чином:
• придбання медичного обладнання - 45-50%;
• поповнення оборотних коштів - 25-30%;
• оренда приміщення - 10-12%;
• ремонт орендованого приміщення - 7-8%.

Новий медцентр зможе почати роботу вже через 6-8 місяців, після початку реалізації проекту. Цей період необхідний для отримання дозвільної документації, облаштування приміщень і пошуку персоналу.

У сімейному медичному центрі будуть вести прийом терапевт, акушер-гінеколог, дерматолог, гастроентеролог, отоларинголог, окуліст. Можна буде зробити УЗД і рентген. Лабораторну діагностику доцільно передати на аутсорс спеціалізованої сторонньої організації.

Розрахунки, виконані при написанні бізнес-плану, показують, що при середньому потоці консультативного прийому в 1000 чоловік в місяць, обсяг продажів послуг даного центру становитиме $ 280-300 тис. на рік.

Період окупності цього проекту складе з урахуванням дисконту близько двох років (23-25 ​​місяців).

Відкриття подібних медичних центрів буде приносити користь як інвесторам, які зможуть збільшити свій капітал, так і пацієнтам, які отримають можливість вибирати постачальника медичних послуг.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами