Бізнес-план міні-пивоварні в Україні: в авангарді розвитку культури пиття
1702

Бізнес-план міні-пивоварні в Україні: в авангарді розвитку культури пиття

Бізнес-план міні-пивоварні в Україні розроблений компанією Pro Capital Investment за результатами вивчення ринку пива в нашій країні і виявлення високого ступеня інвестиційної привабливості даного напрямку бізнесу. Готовий бізнес-план міні-пивоварні в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Стійким трендом останнього часу на світовому пивному ринку стало збільшення частки крафтових сортів. Культура споживання хмільного напою розвивається в напрямку задоволення більш витончених потреб споживачів, ніж просте угамування спраги або досягнення ефекту алкогольного сп'яніння. Все більше любителів пива вибирають продукцію, випущену невеликими заводами по ексклюзивним рецептами, керуючись при цьому смаковими уподобаннями і дотримуючись принципу «краще менше, та краще».

Також прочитайте про бізнес-план виробництва мінеральної води в Україні

Ніша крафтового пива на українському ринку не постраждала від впливу кризових чинників останніх років, як це сталося з сегментом пивного мас-маркету, а навпаки - зросла.

Так, частка нефільтрованого регіонального пива за кілька років збільшилася з 4% до 7,5% за станом на 2019 рік.

Потенціал подальшого зростання ринку пива в Україні можна оцінити, порівнявши його споживання у нас і в інших країнах Європи.

На сайті доступний до покупки готовий бізнес-план міні-пивоварні - ознайомтеся зі структурою проекту

Бізнес-планом міні-пивоварні в Україні від компанії Pro Capital Investment передбачено створення підприємства, яке буде випускати крафтовий напій трьох сортів по унікальному баварському рецепту і продавати його в фірмовому магазині. Різноманітні закуски до пива забезпечать торговій точці додатковий дохід.

Розрахунки, зроблені в рамках бізнес-плану міні-пивоварні в Україні, показують, що:

  • загальна вартість проекту - 1,7 млн ​​гривень;
  • підготовчий період до початку виробництва - 4 місяці;
  • потужність пивоварні складе спочатку 3 тис. літрів на місяць з поступовим збільшенням до 6 тис. літрів;
  • рентабельність продажів - 22,7%;
  • термін окупності з урахуванням дисконту - 42,8 місяця.

Вас може зацікавити і бізнес-ідея виробництва прохолодних напоїв

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами