Бізнес на красивому: як відкрити квітковий магазин – аналітики Pro-Consulting для проекту Ощадбанка «Будуй своє»
1391

Бізнес на красивому: як відкрити квітковий магазин – аналітики Pro-Consulting для проекту Ощадбанка «Будуй своє»

Аби розпочати квітковий бізнес, ліцензія не потрібна. Достатньо орендувати невелике приміщення для магазину, закупити квіти на оптовій базі — і можна їх продавати вже наступного дня. Втім, зрозуміло, що перед початком будь-якої законної діяльності підприємство повинне вирішити низку організаційних питань. Перш за все, для того щоб займатися торгівлею, об’єкту господарювання слід здійснити державну реєстрацію як суб’єкта підприємницької діяльності, отримати торговий патент, дозволи від СЕС та пожежних інспекторів.

Для відкриття магазину квітів необхідно орендувати приміщення, наприклад, кіоск загальною площею до 50 кв. м, бажано у місці з великою прохідністю людей. Можна вибрати приміщення і з меншою квадратурою, однак коли маємо близько 50 кв. м, легше організувати простір для холодильної камери, де буде зберігатися квіткова продукція.

Розміщення салону квітів у жвавому місці — запорука успішності справи, адже сприятиме створенню і швидкому розширенню клієнтської бази. Тож якщо магазин розташований, наприклад, поблизу нових житлових комплексів, жителі яких мають достатній рівень доходів, це забезпечить вам стійкий попит на товар. А у центральних частинах міста, поряд із великим скупченням торгово-офісних центрів, гарантований постійний попит з боку працівників офісів, магазинів та інших організацій.

Квіткові магазини — справжні зелені острівці екзотичних строкатих фарб та незабутніх ароматів. Сама по собі продукція таких магазинів вже є прикрасою для торговельної точки, тому витрати на оформлення магазину можуть бути мінімальними. Проте для магазину квітів доцільно розробити унікальну концепцію оздоблення (у тому числі логотип, назву тощо). Такий брендинг у майбутньому сприятиме впізнаваності саме вашого магазину серед людей.

Основою функціонування будь-якого магазину квітів є привабливий торговий зал, обладнаний зручними і красивими стелажами, полицями, вазами для зберігання квітів. В першу чергу для торгового приміщення необхідно передбачити торгові стелажі різної форми, а також квіткові холодильні камери. Крім того, потрібно буде закупити спеціальну техніку та інструменти, без яких робота флориста неможлива.

Окрім обладнання, треба подбати про упаковку, аксесуари та фурнітуру для букетів (у простих форматах можна обійтися без останнього). Для початку не варто захоплюватися кольоровою гамою упаковки, а придбати кілька універсальних відтінків та фактур: сітку, фетр, рогожу, сизаль, стрічку. Для складання букетів також знадобляться дріт для гербер, тейп-стрічка, скотч, клейовий пістолет і деякі інструменти — секатор, ножиці, флористичні ножі, кусачки.

Загальна вартість відкриття невеликого магазину квітів — близько $8-10 тис. З них більша частина піде на закупівлю обладнання та оренду приміщення. Для роботи невеликого магазину квітів досить 4 співробітників. Це 2 флористи-продавці, бухгалтер (часткова зайнятість) і кур’єр.

Рентабельність продажів такого магазину може сягати 15% і більше. Основну статтю витрат займають закупівля квітів, зарплата та оренда приміщення. Вкладення у магазин окупляться протягом року.

Серед сильних сторін відкриття магазину квітів можна виділити:

— широкий асортимент квіткової продукції;

— наявність різних сортів квітів і, як результат, можливість компонування квітів різних видів і кольорів;

— короткі терміни поставки товару, простота його транспортування в межах населеного пункту;

— регулярно оновлюваний асортимент квіткової продукції;

— постійний попит на квіти в Україні;

— залучення кваліфікованого персоналу (флорист і продавці).

 

Слабкі сторони такого проекту:

— велика кількість конкурентів у даному сегменті;

— залежність від своєчасності поставок квітів;

— робота в орендованому приміщенні;

— висока залежність від платоспроможності населення;

— сезонність реалізації квіткової продукції;

— товар швидко псується.

Слід звернути увагу на надання та розширення стандартного переліку послуг звичайних магазинів квітів. Останнім часом на ринку з’явилися такі послуги, як: цілодобова доставка, оформлення квітковими композиціями великих предметів (квіткові арки, прикраса будівель), виклик флориста додому або в офіс, щоб той показав, як правильно доглядати за квітами. Дехто навіть залишає свої домашні рослини у квіткових магазинах під час відпустки.

Потенціал для відкриття магазинів квітів у нашій країні необмежений. Та й сезонність квіткового бізнесу в Україні може бути з часом згладжена зміною уподобань споживачів, які купуватимуть квіти не тільки на свята, але й без нагоди, як це відбувається, наприклад, в Європі.

Якщо складно визначитися, чим саме ви б хотіли займатися, спеціалісти компанії Pro-Consulting допоможуть вам це зрозуміти. Замовити можна готовий або індивідуально розроблений проект. Для учасників програми підтримки підприємництва «Будуй своє» Pro-Consulting надає знижку до 40% на аналітику ринку і готові бізнес-плани.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами