Життя сучасної жінки нерозривно пов'язане з визначенням «високоефективність». В сучасному світі думка про те, що унікальне і єдине покликання жінки - створювати домашнє вогнище, залишилося в минулому. Бути сучасною - означає реалізувати себе у всіх сферах, в тому числі в кар'єрі / бізнесі або творчості. Зовсім не обов'язково досягати верхівку топ - менеджменту, що б відчути себе реалізованою. Все більше жінок стають власниками компаній. Щодо сумнівів у здатності жінок в управлінні бізнесом, сервіс моніторингу реєстраційних Даних Opendatabot наводить такі дані: 35% власників українських компаній - це жінки, а частка жінок серед ФОП становить 44%.
Слід пам'ятати, що представниці навіть самого великого бізнесу, починають з бізнес-ідеї, при цьому вибір напрямку є складністю для більшості з початківців. Для цього, майбутній бізнес-леді необхідно відповісти на такі питання:
Звичайно, фінансування великого бізнесу без достатнього досвіду пов'язано з високими ризиками. У разі організації бізнесу з мінімальними вкладенням, жінки часто пробують себе в таких напрямках, як: інтернет-торгівля, просування і реклама в соціальних мережах, надання різноманітних послуг - від онлайн-уроків англійської до маркетингових послуг та графічного дизайну. Такий вид бізнесу є найменш ризиковим, але, з іншого боку, не дає можливості для масштабного зростання.
Якщо ж ви плануєте організувати «масштабну справу», але при цьому не впевнені в своїх силах і навичках, відмінним варіантом стане концепція «від малого до більшого». Образцова схема такої роботи, виглядає наступним чином:
Наведемо кілька прикладів організації бізнесу за такою схемою:
На основі останньої концепції, побудований бізнес Ніни Радзієвської - фітнес-коуча, дієтолога, реабілітолога, засновника і ідеолога майстерні здоров'я Family Fit. Спочатку її бізнес ґрунтувався на «домашньому» наданні послуг. Напрацювавши значну базу клієнтів, бізнес проходив постійний розвиток і досяг значних масштабів. Індивідуальність підходу і висока якість послуг, зробили Family Fit - зоряною майстернею здоров'я, рекомендованою багатьма знаменитостями.
Важливо відзначити, що успішність будь-якої бізнес-ідеї ґрунтується на двох факторах: унікальності продукту / послуги та попиту з боку споживачів. Таким чином, створюючи товар з унікальною пропозицією, додавши персональний підхід до організації бізнесу, а також ретельне планування своєї бізнес-моделі допоможе створити актуальний бізнес, що швидко розвивається і приносить високий дохід.
У Новий рік з новою бізнес-ідеєю: мінус 60% на готовий бізнес-план