Бізнес-ідея: організація жіночого бізнесу
5752

Бізнес-ідея: організація жіночого бізнесу

Життя сучасної жінки нерозривно пов'язане з визначенням «високоефективність». В сучасному світі думка про те, що унікальне і єдине покликання жінки - створювати домашнє вогнище, залишилося в минулому. Бути сучасною - означає реалізувати себе у всіх сферах, в тому числі в кар'єрі / бізнесі або творчості. Зовсім не обов'язково досягати верхівку топ - менеджменту, що б відчути себе реалізованою. Все більше жінок стають власниками компаній. Щодо сумнівів у здатності жінок в управлінні бізнесом, сервіс моніторингу реєстраційних Даних Opendatabot наводить такі дані: 35% власників українських компаній - це жінки, а частка жінок серед ФОП становить 44%.

Слід пам'ятати, що представниці навіть самого великого бізнесу, починають з бізнес-ідеї, при цьому вибір напрямку є складністю для більшості з початківців. Для цього, майбутній бізнес-леді необхідно відповісти на такі питання:

  • Що ви хочете отримати від бізнесу: додатковий дохід, можливість роботи вдома та піклуватися за дитиною, можливість подорожувати або ви плануєте змінити світ на краще?
  • Що ви вмієте робити і що б ви хотіли навчитися робити? Найчастіше дуже складно об'єктивно визначити свої «сильні» сторони і більшість наших талантів не здаються нам такими очевидними. Багато хто відкриває свої таланти випадково, але при цьому бояться розвинути їх в бізнес-ідеї.
  • Чим вам подобається займатися? Іноді те, що цікавить нас найбільше, - вимагає від нас додаткового навчання. Наприклад, ви хочете свій бізнес і подорожувати - зробіть перші кроки: запишіться на курси іноземної і опануйте ази бізнес-планування (самостійно або за допомогою професіоналів).

Звичайно, фінансування великого бізнесу без достатнього досвіду пов'язано з високими ризиками. У разі організації бізнесу з мінімальними вкладенням, жінки часто пробують себе в таких напрямках, як: інтернет-торгівля, просування і реклама в соціальних мережах, надання різноманітних послуг - від онлайн-уроків англійської до маркетингових послуг та графічного дизайну. Такий вид бізнесу є найменш ризиковим, але, з іншого боку, не дає можливості для масштабного зростання.

            Якщо ж ви плануєте організувати «масштабну справу», але при цьому не впевнені в своїх силах і навичках, відмінним варіантом стане концепція «від малого до більшого». Образцова схема такої роботи, виглядає наступним чином:

Наведемо кілька прикладів організації бізнесу за такою схемою:

  • Випічка / кулінарія на дому - організація кафе / ресторану / кейтерингова компанія;
  • Вирощування ягід / зелені на власній ділянці - організація тепличного комплексу по вирощуванню фруктів і овочів;
  • Надання косметологічних послуг на дому - організація салону краси.

На основі останньої концепції, побудований бізнес Ніни Радзієвської - фітнес-коуча, дієтолога, реабілітолога, засновника і ідеолога майстерні здоров'я Family Fit. Спочатку її бізнес ґрунтувався на «домашньому» наданні послуг. Напрацювавши значну базу клієнтів, бізнес проходив постійний розвиток і досяг значних масштабів. Індивідуальність підходу і висока якість послуг, зробили Family Fit - зоряною майстернею здоров'я, рекомендованою багатьма знаменитостями.

Важливо відзначити, що успішність будь-якої бізнес-ідеї ґрунтується на двох факторах: унікальності продукту / послуги та попиту з боку споживачів. Таким чином, створюючи товар з унікальною пропозицією, додавши персональний підхід до організації бізнесу, а також ретельне планування своєї бізнес-моделі допоможе створити актуальний бізнес, що швидко розвивається і приносить високий дохід.


У Новий рік з новою бізнес-ідеєю: мінус 60% на готовий бізнес-план


дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами