Аналіз поведінки споживачів у сфері FMCG ритейлу в містах України. 2024 рік

Аналіз поведінки споживачів у сфері FMCG ритейлу в містах України. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 4
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
26800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження поведінки відвідувачів супермаркетів з метою виявлення основних факторів, що впливають на вибір магазину, основних товарів споживання та обсягів витрат на покупки. У межах дослідження проведено опитування 556 респондентів в м. Київ, Суми, Чернігів, Буча та Ірпінь. Опитування проводили на локаціях, розташованих між різними мережевими супермаркетами.
За результатами опитування складений портрет споживача в сфері FMCG рітейлу за віком, статтю, наявністю дітей у домогосподарстві, роллю респондента як головного покупця, частотою відвідувань супермаркетів, рівнем доходів і рівнем витрат, та проведено порівняння рівня витрат залежно від цих факторів.
Дослідження виявило основні фактори, що впливають на вибір основного магазину для покупок споживачами, вибору відвідування того чи іншого супермаркету та каналів інформації про акції і знижки в рітейлі.

Детальний зміст:

1. Портер споживача. Аналіз цільової аудиторії супермаркетів
2. Оцінка прихильності споживачів до супермаркетів
3. Фактори, що впливають на вибір магазину
4. Фактори, що впливають на відвідування магазину
5. Знижки та акції

Перелік таблиць:

1. Порівняння частоти візитів в супермаркети серед респондентів, у яких певний магазин є основним, %
2. Фактори відмови від здійснення покупок у супермаркеті окремої мережі
3. Сегментація по основному фактору, що впливає на вибір основного магазину для респондента
4. Магазини-фаворити за фактором впливу на вибір магазину

Перелік графіків і діаграм:

1. Вік
2. Стать
3. Чи основний покупець вдома
4. Порівняння середньої суми витрат на супермаркети за містами серед всіх респондентів, грн/міс
5. Порівняння середньої суми витрат на супермаркети за містами серед всіх респондентів, у яких в сім’ї є діти, грн/міс
6. Розподіл респондентів за фінансовим станом та середній рівень витрат в супермаркетах в місяць, грн
7. Середня сума витрат в супермаркетах в місяць за тим, чи споживач є основним покупцем продуктів в домогосподарстві, грн/міс
8. Структура респондентів за частотою покупок продукції в супермаркетах, %
9. Порівняння середньої суми витрат на місяць серед респондентів, у яких певний магазин є основним
10. Розподіл респондентів за їх основним магазином по всім містам дослідження, %
11. Розподіл респондентів за їх основним магазином в м. Київ,
12. Розподіл респондентів за їх основним магазином в м. Чернігів, %
13. Розподіл респондентів за їх основним магазином в м. Суми, %
14. Розподіл респондентів за їх основним магазином в м. Буча, %
15. Розподіл респондентів за їх основним магазином в м. Ірпінь, %
16. Категорії продуктів, які купують споживачі в супермаркетах, %
17. Найчастіші причини відвідування окремого супермаркету
18. Сегментація по основному фактору, що впливає на вибір основного магазину для респондента
19. Ранжування факторів, що впливають на відвідування супермаркету по важливості для респондентів (оцінка від 1 до 5
20. Ранжування респондентів за звичкою перевіряти та порівнювати ціни перед відвідуванням магазинів
21. Джерело інформації про знижки для респондентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами