Аналіз ринку wellness послуг в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Липень 2025 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку wellness-послуг в Україні за 2023-2025 рр. Його головною метою стало визначення перспектив відкриття нового центру відновлення та оздоровлення, який поєднуватиме фізичне й ментальне відновлення, інноваційні терапії та профілактичні практики. У роботі wellness- та recovery-сегмент розглядається як окрема галузь, що знаходиться на етапі активного становлення та інтеграції у світові тренди здорового способу життя.У межах дослідження ...

Аналіз впізнаваності бренду комплексів заміського відпочинку. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting у квітні 2025 року було проведено маркетингове дослідження ринку послуг з організації заміського відпочинку і зеленого туризму у 8 областях України з метою вивчення моделі споживацької поведінки та нішевого аналізу (ситуації, частота, улюблені формати, канали інформування); з’ясування критеріїв вибору резиденції; географії місць відпочинку, заміру спонтанного знання та споживання брендів комплексів заміського відпочинку; виявлення факторів, які обумовлюють лояльність, і ...

Аналіз управління відходами та реалізації принципів циркулярної економіки в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Травень 2025 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting на основі даних відкритих джерел інформації OSINT (Open Source Intelligence) провела аналіз управління відходами та реалізації принципів циркулярної економіки в Україні у період з 2021 по 1 кв. 2025 року. Україна належить до країн Європейського континенту з найнижчим рівнем переробки твердих побутових відходів (ТПВ), ситуація у якій може бути порівняна лише з Румунією, де утилізується 12% сміття. Згідно ...

Аналіз ринку платформ для оформлення перевезень. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку онлайн-платформ для оформлення вантажних перевезень в Україні у 2024–2025 рр. Упродовж досліджуваного періоду ринок демонстрував позитивну динаміку: за оцінками, обсяги вантажоперевезень у грошовому вираженні зросли на понад 35% у порівнянні з 2022 роком, а кількість звернень до цифрових платформ – на 28%. Збільшення попиту пов’язане з адаптацією бізнесу до зміненої логістичної реальності, зростанням прозорості ...

Аналіз ринку геріатричних послуг в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 40
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку геріатричних послуг в Україні, зокрема пансіонатів для літніх. У межах поточного дослідження проаналізовано загальні статистичні дані населення, тенденції ринку та його регулювання з ринку держави.У приватних пансіонатах процес оформлення значно простіший, ніж у державних. Відсутність зайвої бюрократії дозволяє швидко оформити проживання без тривалих процедур. Родичі можуть самостійно обирати кращі умови для близьких, не стикаючись із ...

Аналіз ринку експедиторських послуг в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку експедиторських послуг в Україні за 202-2024 роки та провела сценарне прогнозування ємності ринку до 2030 року.Експедиторські послуги — це організаційно-договірні послуги з:• планування перевезень;• оформлення документів;• контролю руху вантажу;• координації учасників процесу (перевізників, митних брокерів тощо).Попри майже двократне скорочення обсягу вантажних перевезень в Україні у 2022 році через повномасштабну війну, ринок експедиторських послуг зріс на ...

Дослідження досвіду користування платформою «Прозорро.Продажі». 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електронних аукціонів із фокусом на користувацький досвід взаємодії з платформою «Прозорро.Продажі». Метою дослідження було вивчення ефективності функціоналу платформи з точки зору зручності, зрозумілості інтерфейсу, доступності електронного документообігу та якості користувацького шляху під час участі в торгах.Опитування виявило, що переважна більшість користувачів не зазнає суттєвих труднощів у процесі завантаження або підготовки документів, однак близько п’ятої ...

Аналіз ринку праці в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку праці в Україні, з особливою увагою до гендерної та етнічної рівності. Метою дослідження було оцінити можливості залучення жінок, зокрема жінок ромської національності, до традиційно чоловічих професій, а також вивчити готовність підприємств адаптувати ці групи до технічних, інженерних та будівельних спеціальностей. Дослідження проводилося в чотирьох містах України: Харкові, Запоріжжі, Кривому Розі та Ужгороді, що дозволило ...

Аналіз ринку 3D моделювання у сфері інженерних комунікацій в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку 3D-моделювання в сфері інженерних комунікацій в Україні за 2022–2024 роки. У дослідженні проаналізовано ключові зміни в будівельному секторі, зумовлені активним відновленням інфраструктури, цифровізацією та потребою в ефективному управлінні складними інженерними системами.Основною рушійною силою розвитку ринку стало зростання попиту на нове будівництво, що витісняє ремонтні та реконструкційні роботи. В умовах післявоєнної відбудови та підтримки міжнародних ...

Аналіз ринку CRM та ERP систем в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку CRM та ERP систем в Україні. Наведено основні показники ринку та основні сервіси. ERP (Enterprise Resource Planning) система – це програмне забезпечення для управління компанією, що об’єднує та автоматизує основні процеси управління підприємством.ВВП країни є одним з основних показників, що характеризує загальний стан економіки країни, потенційний сукупний рівень споживання та стан всіх галузей країни. ...

Зовнішня оцінка проєкту «Підтримка відновлення громад на сході України». 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 106, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 61
Таблиць: 69
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено комплексне дослідження, присвячене зовнішній оцінці проєкту «Підтримка відновлення громад на сході України», який реалізується міжнародною організацією співробітництва в межах підтримки України з боку уряду іноземної держави за фінансування зарубіжного благодійного фонду солідарності. Ініціатива фокусувалась на задоволенні потреб у зимівлі постраждалих українських громадян – переважно людей похилого віку, осіб з інвалідністю, маломобільних та інших вразливих верств населення. ...

Аналіз ринку падел-тенісу в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела комплексне дослідження ринку падл-тенісу в Україні, проаналізувавши ключові аспекти його розвитку, обсяги, потенціал та перспективи. У звіті представлено динаміку ринку, рекомендації щодо виходу на нього та ефективні стратегії просування.За останні два роки ринок падл-тенісу в Україні демонструє стрімке зростання. Якщо влітку 2022 року в країні функціонувало лише 14 кортів, то в січні 2025 року вже відомо про ...

Аналіз ринку бігових змагань у Литві. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань у Литві, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.За останні роки ринок спортивних заходів у Литві переживає значне зростання та розвиток. Уподобання клієнтів на ринку зміщуються в бік більш інтерактивного та захоплюючого досвіду.Споживачі все більше шукають спортивні заходи, які пропонують не лише розваги, але й можливості для активної участі. ...

Дослідження ринку бігових змагань в Латвії. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Латвії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.Очікується, що дохід на ринку спортивних заходів у 2024 році досягне 10,26 млн доларів США. Очікується, що річний темп зростання доходу (CAGR 2024–2028) складе 2,26%, що призведе до прогнозованого обсягу ринку у розмірі 11,22 млн доларів США до 2028 року. На ринку спортивних ...

Моніторингове дослідження ринку бігових змагань в Естонії. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань Естонії, результати якого дозволяють виокремити вищенаведені тенденції та характеристики ринку.Ринок спортивних змагань в Естонії переживає повільне зростання під впливом таких факторів, як низька кількість населення та обмежені ресурси. Незважаючи на наявність різних сегментів, загалом ринок бореться з низьким попитом і відсутністю інвестицій. Незначні темпи зростання можна пояснити невеликим розміром ринку та низьким ...

Моніторингове дослідження ринку бігових змагань у Великій Британії. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бігових змагань у Великій Британії. З результатів проведеного дослідження можна зробити такі висновки та узагальнення.Згідно з дослідженням компанії SportsShoes «UK Running Report 23/24», більш ніж кожен п’ятий британець бігає один-три рази на тиждень, причому чоловіки бігають частіше (47%), ніж жінки (31%). Наведені дані свідчать про те, що уряду багато потрібно зробити для підвищення безпеки ...

Аналіз ринку бігових змагань Кіпру. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку бігових змагань у Кіпрі, проаналізувавши ключові аспекти його розвитку, обсяги, потенціал та перспективи. У звіті подано динаміку ринку, рекомендації щодо виходу на нього та ефективні стратегії просування.OPAP Limassol Marathon є офіційним марафоном Кіпру, який збирає до 16 тис. бігунів, з яких 2000 – представники різних країн світу.Серед найпопулярніших видів бігових змагань є Road Running та ...

Аналіз ринку когенерації текстильних відходів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 92, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 51
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку когенерації текстильних відходів в Україні, окреслено сировинний потенціал та економічні можливості їхнього застосування, а також визначено основні технології когенерації енергії та тепла на основі цього виду відходів.Так, піроліз – це процес хімічного розкладання органічних (вуглецевих) матеріалів шляхом застосування значного тепла (400-800 градусів Цельсія). Цей процес відбувається за повної або часткової відсутності кисню, і, таким ...

База салонів краси у Варшаві. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 1, Exel
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting проаналізувала базу салонів краси у м. Варшава. Загальна база містить 1612 компаній, що надають послуги по догляду за шкірою, волоссям та нігтями. У базі відображаються назва, адреса, сегменти за видами послуг, наявність УТП. Перелік компаній може бути структурований за ціновим сегментом (низький, середній, високий).

База грумінг-салонів у Варшаві. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 1, Exel
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting проаналізувала базу грумінг-салонів у м. Варшава. Загальна база містить 358 компаній, що надають послуги по догляду за домашніми тваринами. У базі відображаються назва, адреса, наявність УТП. Перелік компаній може бути структурований за видами розміщення (окремі салони, зоомагазини, клініки, готелі для тварин) та за ціновим сегментом (низький, середній, високий).

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами