Дата підготовки: | Серпень 2023 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено дослідження з приводу якості питної води в Миколаївській та Кіровоградській області шляхом опитування місцевих мешканців. Участь брали 560 респондентів з цих регіонів (по 280 у кожній області). Проведений аналіз дозволив оцінити забезпеченість регіонів водою та ступінь інформованості населення про якість води. Згідно з результатами опитування, населення у регіонах має як централізоване (переважно у багатоповерхових будинках) так ...
Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку геологічних та геодезичних послуг в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основних операторів на ринку та аналіз споживання. Проведено аналіз державних тендерів та розвитку галузей, що споживають досліджуванні послуги. Результати були приведенні до загальних висновків, які включають до себе: аналіз прогнозних тенденцій, прогнозні показники та рекомендації щодо стратегії розвитку на ...
Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала звіт за результатами опитування осіб, які прихистили у себе ВПО, у Кіровоградській та Хмельницькій областях щодо грошової допомоги від Товариства Червоного Хреста України.Проведено опитування респондентів щодо грошової допомоги від ТЧХУ за програмою «Прихисток». У звіті описано вибірку респондентів, проаналізовано інформованість та процедури отримання допомоги. Проведено аналіз потреб та ступеню задоволеності респондентів і представлено основні пропозиції на зауваження ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль, Excel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компания Pro-Consulting провела исследование рынка рекрутинговых компаний в Польше, в рамках которого были проанализированы условия сотрудничества украинских кадровых агентств с польскими. В ходе анализа операторов рынка был определен средний показатель выплаты за одного предоставленного рабочего из Украины и другие условия сотрудничества.
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 5 Excel |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження конкурентів на ринку доставки кави до офісів у Києві. В рамках дослідження було проведено аналіз цін на каву серед постачальників у 2022 році.У ході аналізу операторів було досліджено послугу оренди кавоварок. У процесі аналізу були виявлені моделі кавоварок, які найчастіше здаються в оренду. Також було проаналізовано умови для безкоштовної оренди обладнання.
Дата підготовки: | Жовтень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку кави, що споживається в офісах Києва в 2022 році.Аналіз включає опитування споживачів, в якому взяли участь 645 респондентів, що представляють компанії різних сфер з офісами в Києві. З них 197 людей замовляють каву в офіси своїх компаній.В опитуванні були розкриті такі питання: • відсоток співробітників, що п’є каву; • сегментація каналів постачання кави в офіси;• ...
Дата підготовки: | Жовтень 2022 року |
Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку доставки в Молдові в 2021-2022 роках. Ринок поштової доставки в Молдові нестабільний та знаходиться в стані модернізації та певного оновлення. Це виражається в скороченні показників ринку в натуральному вираженні. Економічні кризи та потрясіння, пов’язані з Covid-19 та війною росії в Україні, спричиняють стагнацію та падіння ринку в грошових показниках.Важливими є тренди цифровізації та розвитку e-commerce, ...
Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку падл-теніса в Україні. В наш час знайти корт, особливо для великого тенісу, можна майже в будь-якому спортивному центрі, базі відпочинку, готельному комплексі. Додатково в оренду можна взяти всю необхідну екіпіровку. Тобто грати в спортивні ігри на корті може кожен охочий незалежно від рівня підготовки.В дослідженні зазначено, що за останні три роки в Україні кількість населення ...
Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 11 (pptx) |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку побутових послуг. У ході аналізу виділено основні тенденції розвитку ринку, розраховано потенціальний об’єм ринку з урахуванням тіньової частки, та його прогнозні зміни до 2023 року, показано регіональну структуру ринку та його структуру за видами послуг.
Дата підготовки: | Березень 2022 року |
Кількість сторінок: | 85, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 32 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку поводження з небезпечними відходами, під час якого було виявлено основні тенденції. З роками питання переробки відходів почало активно підніматися у суспільстві на тлі щорічного збільшення їх обсягу, низької культури поводження з ними та великого дефіциту потужностей із переробки відходів. У звіті представлені специфіка, проблеми, чинники на ринок, нормативно-правове регулювання сфери. В рамках дослідження розглянуто діючі ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку казино в Україні. У ході дослідження розглянуто зміни на ринку після його легалізації, виділено частку офлайн-казино із загального обсягу. Проаналізовано державне регулювання галузі (основні закони, ліцензії, податки та збори, реклама). Оцінено частки ринку операторів, надано їх характеристику, опис об'єктів їх розташування, просування, імідж, позиціонування з виділенням сильних та слабких сторін. Розглянуто цільову аудиторію над ринком ...
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 6 ppt |
Графіків і діаграм: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз пізнаваності брендів брокерських компаній. На основі даних опитування було оцінено первинну впізнаваність бренду, впізнаваність із підказкою, рекламну ефективність та лояльність аудиторії.
Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 35 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку спорткомплексу України. Було проаналізовано кількість, ціни, кількість спортсменів та активних людей, основні спорткомплекси України, залучення дітей до спорту, а також розвиток спорту у країнах Європи та США.В Україні спорт досить розвинений та показує позитивну динаміку розвитку галузі. У великих містах культура здорового життя розвивається, дедалі більше людей займаються на вуличних тренажерах, захоплюються пробіжками, відвідують спортзали. ...
Дата підготовки: | Липень 2021 року |
Кількість сторінок: | 44, ppt |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз виходу на ринок Китаю.В ході аналізу було охарактеризовано основні економічні показники Китаю, охарактеризована специфіка виходу на китайськи ринок, проаналізовано особливості ведення бізнесу в Китаї, надано перелік консультантів з ведення бізнесу в Китаї.Попри негативний вплив COVID-19 на світову економіку, Китай став країною, велика економіка якої показала, хоча і повільніший. Обсяг китайсько-американської торгівлі, незважаючи на "торгову війну" між ...
Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сервісних центрів Києва, в якому представлені: конкурентний аналіз сервісних центрів України, щодо компанії Замовника; порівняльний аналіз ТОП 20 сервісних центрів в Києві, за характеристиками (Опис компаній, Частки операторів ринку (оцінка на підставі фінансової звітності), Дозволено на ринку (року), Кількість точок, розташування (район Києва, адреса), Перелік послуг, ціни на послуги, Опис техніки для проведення сервісу (при ...
Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку професійних інструментів і косметики для догляду за ногами і руками в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку професійних інструментів і косметики для догляду за ногами і руками в Україні в 2020 році, розраховані загальні показники ринку в 2020 рр. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, спеціалізація, асортимент і частки ...
Дата підготовки: | Травень 2021 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг порошкового фарбування в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення на дану послугу. Було розглянуто перелік суміжних послуг основних операторів ринку порошкового фарбування, причому вдалося виділити безпосередніх гравців, хто займається виключно порошковим фарбуванням виробів.Порошкові технології набувають все більшої популярності. За останні роки кількість ...
Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку професійних курсів в Україні в 2018 - 2020 роках. У звіті розглянуті тенденції ринку професійних курсів, місткість ринку професійних курсів, сегментація професійних курсів за видами і регіонах, основні оператори ринку професійних курсів (в тому числі для дітей і підлітків), а також цінова політика на ринку професійних курсів. В аналізі ринку професійних курсів в Україні розглянута ...
Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг в Україні, який включає такі послуги як послуги водного транспорту, IT-послуги та послуги охорони здоров'я.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку досліджуваних послуг в Україні, впливу COVID-19 на ринок послуг в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання послуг в Україні, визначено основні оператори ринку послуг водного транспорту, IT і охорони ...
Дата підготовки: | Березень 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проаналізован ринок приватних стоматологічних послуг який показав, що в Києві працює значна кількість стоматологічних клінік, налічується близько 800 операторів, які надають стоматологічні послуги.Щодо районів Києва найбільш насиченим клініками і приватними кабінетами є Шевченківський район, це пояснюється тим, що в районі є значна кількість нових ЖК, а відповідно і значна кількість платоспроможною аудиторії, не зважаючи на те що ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.