in stock

Аналіз виходу на ринок Китаю. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 44, ppt
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 3
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз виходу на ринок Китаю.В ході аналізу було охарактеризовано основні економічні показники Китаю, охарактеризована специфіка виходу на китайськи ринок, проаналізовано особливості ведення бізнесу в Китаї, надано перелік консультантів з ведення бізнесу в Китаї.Попри негативний вплив COVID-19 на світову економіку, Китай став країною, велика економіка якої показала, хоча і повільніший. Обсяг китайсько-американської торгівлі, незважаючи на "торгову війну" між ...

in stock

Аналіз ринку сервісних центрів Києва (дрібної техніки). 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сервісних центрів Києва, в якому представлені: конкурентний аналіз сервісних центрів України, щодо компанії Замовника; порівняльний аналіз ТОП 20 сервісних центрів в Києві, за характеристиками (Опис компаній, Частки операторів ринку (оцінка на підставі фінансової звітності), Дозволено на ринку (року), Кількість точок, розташування (район Києва, адреса), Перелік послуг, ціни на послуги, Опис техніки для проведення сервісу (при ...

in stock

Аналіз ринку послуг порошкового фарбування в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг порошкового фарбування в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення на дану послугу. Було розглянуто перелік суміжних послуг основних операторів ринку порошкового фарбування, причому вдалося виділити безпосередніх гравців, хто займається виключно порошковим фарбуванням виробів.Порошкові технології набувають все більшої популярності. За останні роки кількість ...

in stock

Аналіз ринку професійних курсів України. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 33
Мова звіту: англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку професійних курсів в Україні в 2018 - 2020 роках. У звіті розглянуті тенденції ринку професійних курсів, місткість ринку професійних курсів, сегментація професійних курсів за видами і регіонах, основні оператори ринку професійних курсів (в тому числі для дітей і підлітків), а також цінова політика на ринку професійних курсів. В аналізі ринку професійних курсів в Україні розглянута ...

in stock

Огляд ринку послуг в Україні в 2017-2020 рр.

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг в Україні, який включає такі послуги як послуги водного транспорту, IT-послуги та послуги охорони здоров'я.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку досліджуваних послуг в Україні, впливу COVID-19 на ринок послуг в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання послуг в Україні, визначено основні оператори ринку послуг водного транспорту, IT і охорони ...

in stock

Аналіз ринку приватних стоматологічних послуг м.Києва. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проаналізован ринок приватних стоматологічних послуг який показав, що в Києві працює значна кількість стоматологічних клінік, налічується близько 800 операторів, які надають стоматологічні послуги.Щодо районів Києва найбільш насиченим клініками і приватними кабінетами є Шевченківський район, це пояснюється тим, що в районі є значна кількість нових ЖК, а відповідно і значна кількість платоспроможною аудиторії, не зважаючи на те що ...

in stock

Аналіз ринку приватних дитячих садків в Києві. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку приватних дитячих садів в Києві за 2020 рік.В рамках дослідження були представлені загальні показники, ємність, і тенденції розвитку приватних дитячих садків, надана кількість закладів в Голосіївському, Святошинському, Солом'янському та Шевченківському районах та їх географічне розташування на карті поряд з новими ЖК, наведені найбільші приватні садочки Києва. У звіті представлені частки основних операторів ринку, аналіз ...

in stock

Аналіз ринку косметологічних салонів, барбершопов, салонів краси, і стоматологічних клінік в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 37
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку краси в Україні за 2019-2020 рр.В рамках дослідження були представлені загальні показники, ємність, і тенденції розвитку б'юті-ринку за категоріями: косметологічні клініки, барбершопи, салони краси, стоматологічні клініки, масажні салони, перукарні, нігтьові студії, надано оцінку кількості закладів, наведені середні ціни на ринку України. У звіті представлено аналіз споживчих переваг і тематичних запитів. Також дослідження включає аналіз ...

in stock

Аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг України. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 105, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 36
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку сервісів побутових послуг в Україні, були розраховані показники для визначення потенційного обсягу споживання, а також розрахований обсяг ринку за 2017-2019 роки. В даному дослідженні були розглянуті основні оператори ринку сервісів для замовлення побутових послуг, а також найбільші дошки оголошень, на яких потенційні підрядники ...

in stock

Аналіз ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні за 2019 – першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено особливості ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії була оцінена ємність ринку кожного з досліджуваних видів друку в динаміці. Було вивчено державне регулювання галузі. Визначено основні оператори ринку, оцінені їх ...

in stock

Дослідження ринку онлайн казино в Україні. 2020 році

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 70, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 8
Мова звіту: Російська, Англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку онлайн казино в Україні станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто державне регулювання галузі онлайн казино.Провівши аналіз ринку онлайн казино було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, на території України дозволяється організовувати і проводити такі види діяльності у сфері азартних ігор:1) організація та проведення азартних ігор у ...

in stock

Дослідження ринку каршерінга в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку каршерінга в Україні за 2019 - 9 міс. 2020 рр.В рамках дослідження були представлені загальні показники і тенденції розвитку ринку, визначені і детально охарактеризовані основні оператори ринку, їх непрямі конкуренти, наведені середні ціни на ринку України і в сусідніх країнах на каршерінг, проведено порівняльний аналіз каршерінга і служб по оренді автомобілів, SWOT-аналіз найбільших операторів ...

in stock

Дослідження ринку онлайн казино в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 101, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 9
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку азартних ігор в країнах СНД.У 2019 найбільша частка припадає на ставки на спорт - 42,5%, наступна позиція за казино -32,4%, і замикає трійку найбільш популярною гемблінг активності покер з часткою 5,0%. Аналіз ринку азартних ігор показав, що середньостатистичним гравцем є гравець у віці 30 років. Така закономірність виходить з того, що до цього віку гравець отримує ...

in stock

Дослідження ринку косметологічних послуг в Одесі. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку косметологічних послуг в Одесі. В рамках дослідження були оцінені обсяг наданих косметологічних послуг, середні ціни на ключові послуги косметологічних центрів, характер конкуренції на ринку, а також інвестиційна привабливість даного сегмента ринку.Ринок косметологічних послуг дуже стрімко розвиваються як в Одесі, так і в Україні в цілому. Щорічно тут відкривається близько 20 нових косметологічних центрів і кабінетів. ...

in stock

Огляд залів і майданчиків для ігрових видів спорту в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ігрових спортзалів. У звіті було розглянуто тенденції ринку ігрових спортзалів у великих містах України, а також приклади сучасних спортзалів в менших містах. Також були проаналізовані ігрові спортзали в інших європейських країнах, таких як Польща, Італія та ШвейцаріяРинок ігрових спортзалів ділиться на кілька сегментів за такими показниками:• За наявністю даху• За типом покриття• По доступним видам ...

in stock

Аналіз ринку імміграційних послуг до Канади 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 15
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку імміграційних послуг до Канади, в роботі розглянуті основні показники ринка імміграції в Канаду, сегментація імміграції, основні оператори ринку, трудова та освітня імміграцію, середня вартість трудової та освітньої імміграції як послуги.Ринок імміграційних послуг дуже великий в Україні і користується попитом. Особливістю цього виду послуг є індивідуальність даних послуг. Імміграційні послуги використовують для пошуку роботи за кордоном ...

in stock

Аналіз ринку дитячих таборів України. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку дитячих таборів України, в якому представлені загальна характеристика ринку, структура дитячих таборів в Україні, основні учасники ринку дитячих таборів в Україні, представлені ціни на поточний момент в дитячих таборах України, попит на ринку дитячих таборів України, представлені висновки і рекомендації щодо виходу нового гравця на ринку дитячих таборів України.Ринок дитячих таборів в Україні зараз знаходиться ...

in stock

Аналіз ринку готелів зі спортивною тематикою на березі моря. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 55, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 23
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку готелів зі спортивною тематикою на березі моря в Україні і в країнах Середземноморського басейну (віндсерфінг, кайтсерфінг, серфінг, вітрильний спорт, воднолижний спорт, яхтинг). Також була визначена специфіка даного ринку, його проблеми і фактори впливу на ринок.Спортивні заходи та спортивний туризм - це один із шляхів збільшення туристичного потоку, а також просування місцевих визначних пам'яток і віддалених ...

in stock

Аналіз ринку курортних готелів. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 129, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку оздоровчого туризму в Євразії. Був проведений аналіз тенденцій ринку, а також напрямок вектора потенційного розвитку ринку санаторіїв в Євразії, і в тому числі в Україні. В ході дослідження були обрані ТОП-20 кращих санаторіїв Середземноморського басейну.Проблеми ринку в Україні• Невисокий попит через відсутність масової уваги населення до питань профілактики, оздоровлення• Відсутність державних програм популяризації самостійного оздоровлення• ...

in stock

Аналіз ринку курортних готелів першої лінії на Чорноморському узбережжі України та в Середземноморському басейні. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 188, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 51
Таблиць: 54
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку курортних готелів першої лінії на чорноморському узбережжі України та в Середземноморському басейні. Був проведений аналіз споживачів, а саме була виведена оцінка кількості людей, які відпочивали за кордоном на море, а також сформовано розуміння про ТОП готелі досліджуваних регіонів.Таким чином склалося розуміння про те, що з кожним роком серед українців зростає попит на відпочинок закордоном.Першим фактором, ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами