Дата підготовки: | Вересень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку овочів в Україні.
Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку в Україні у період 2017 – 1 кв. 2020 рр.: загальна характеристика та специфіка ринку овочів України, проблеми розвитку, фактори впливу, зовнішня торгівля, попит, споживачі та їх уподобання. За основу для дослідження взяті овочі борщового набору: капуста, помідори, огірки та корнішони, морква, буряк столовий та цибуля.
Інтерес та актуальність дослідження ринку овочів обумовлений тим, що Україна позиціонує себе як один із лідерів з вирощування аграрної продукції та має значний потенціал землеробства. Проте, ця галузь останніми роками характеризується поступовим скороченням посівних площ та обсягів виробництва.
Основними проблемами для розвитку ринку є більш висока собівартість виробництва, порівняно із зерновими культурами, що зумовлено технологією виробництва та вартістю, а також відсутність сучасних технологій зберігання, упаковки та транспортування, значний тіньовий ринок, слабко розвинена інфраструктура товарного ринку, відсутність достатньої державної підтримки тощо.
Чинники впливу ринку овочів:
Кліматичні та погодні умови;
Попит на продукцію овочівництва;
Технологія виробництва овочів;
Рівень доходу населення;
Розвиток культури здорового харчування.
У структурі імпорту найбільшу частину у 2017-18 рр. займають помідори, а у 2019-20 рр. - картопля. У структурі експорту в натуральному вираженні найбільшу частку займають помідори, картопля і цибуля. Зміни в обсягах та структурі експорту/імпорту у досліджуваний період найчастіше пов'язані з погодними умовами.
Попит на овочі є стабільним і не схильний до значних коливань. Постійно на першому місці залишається картопля, щодо інших овочів можливі переміщення позицій, пов'язані з сезонністю. Ціни на продукти овочівництва зростають, але незважаючи на це, прогнозується збільшення попиту на продукти.
1. Споживання овочів, кг/люд.