Дата підготовки: | Квітень 2015 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 12 |
Спосіб оплати: | готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська |
Морозиво - одне з улюблених ласощів українців. За останні роки, динаміка показників ринку морозива в Україні демонструє тенденцію до скорочення. Обсяги ринку морозива безпосередньо залежать від обсягів виробництва продукції, оскільки обсяги зовнішньої торгівлі є зовсім незначними. На сьогодні ринок великою мірою складається з продукції українського виробництва з незначною часткою імпорту, оскільки специфіка продукту обмежує перевезення на далекі відстані. Більш того, перевезення вимагають якісного морозильного обладнання. В середньому кожен українець за рік з'їдає трохи більше 2 кілограмів морозива. Даний показник для західної Європи становить 8-10 кг в рік, а для США - 23,5 кг на рік. Це дозволяє говорити про значний потенціал ємності ринку морозива в Україні.