in stock

Аналіз ринку макаронних виробів України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2014 року
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Провівши аналіз українського ринку макаронних виробів, експерти компанії Pro-Consulting сформували його огляд за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. Характеризуючи поточну ситуацію, вони зазначають, що ця продукція дуже популярна в Україні: більше третини населення (до 40%) вживають макарони як основну їжу, ще частина – як гарнір або компонент інших страв. Незважаючи на це, виробництво скорочується (на 16,8%), а місткість ринку, що впала в 2011 р. на 5,5%, коливається близько показника 122 тис. тонн (±1,6%). Макаронна продукція відрізняється широким видовим розмаїттям (фігурні вироби (33%), вермішель (30%), ріжки (16%), макарони (11%), локшина (4%) тощо), видами упаковки, ціновими діапазонами. Основними класифікаційними ознаками є сорт борошна (виділяють вищий, перший і другий сорти макаронних виробів) і сорт пшениці (групи А, Б, В). Зазначимо, що переважно за останньою ознакою макаронні вироби відносять до різних цінових сегментів. Найбільш дорогими є вироби з твердих сортів пшениці. Фахівці вказують, що ринок близький до насичення, тенденціями його розвитку є висока конкуренція, зростання витрат на просування продукції та консолідація виробників. В останньому розрізі цікаво відзначити, що Топ-10 ключових операторів утримує три чверті ринку. При цьому вітчизняні виробники утримують індекс своїх цін практично незмінним (діапазон зміни становить 99,8-101,5%), а індекс споживчих цін, що становив 111% в 2010 р., також наблизився до цього показника. Виготовлена в Україні продукція має попит серед споживачів, вона ж переважає на ринку. Однак за розглянутий період спостерігається приріст імпорту як в абсолютних показниках, так і у формі частки на ринку (від 11,5% до 25,5%). Велика частина цієї продукції за підсумками 2013 р. надходить із Росії та Італії (по 35%), ще 25% нам поставляють Туреччина (13%) і Польща (12%). Основними споживачами українських макаронних виробів є Росія (40%) і Румунія (35%), причому в 2014 р. частка першої навіть зросла (на 5,5%). При оцінці споживчих переваг зазначено, що основним критерієм вибору продукції є ціна. Однак продукція преміум-класу також має попит, причому в цілому попит досить стійкий. Серед інших критеріїв слід зазначити сорт пшениці, походження продукції, а також її торгову марку, серед яких найбільш популярними є макарони «Чумак». Оцінки темпів розвитку ринку переважно негативні. Для поліпшення ситуації рекомендовано підвищувати первинний рівень попиту, який в Україні приблизно вдвічі нижче, ніж у Росії і втричі – ніж у Європі.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку 
2. Внутрішнє виробництво 
3. Аналіз цінової ситуації 
4. Зовнішньоекономічна діяльність 
5. Структура ринку 
6. Попит і споживчі переваги 
7. Тенденції розвитку галузі 

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягу ринку макаронних виробів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Динаміка виробництва макаронних виробів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
3. Індекси цін виробників на макаронні вироби за період 2010 – 4мес. 2014 рр. 
4. Індекси споживчих цін на макаронні вироби за період 2010–2014 рр. 
5. Динаміка експорту та імпорту макаронних виробів за 2010–2013 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу ринку макаронних виробів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Співвідношення індексів споживчих цін та цін виробників за період 2010 – 4 міс. 2014 рр. 
3. Структура експорту макаронних виробів за підсумками 2013 – 4 міс. 2014 рр. із України (натуральне вираження), % 
4. Структура імпорту макаронних виробів за підсумками 2012 – 4 міс. 2013 рр. в Україні (натуральне вираження), % 
5. Співвідношення вітчизняної та імпортної продукції на ринку України в 2010–2013 рр. 
6. Структура виробництва макаронних виробів за видами 
7. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками макаронних виробів станом на поточний місяць 2014р.  

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами