in stock

Аналіз ринку кетчупу, майонезу та інших соусів. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2014 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Проведене аналітиками компанії Pro-Consulting дослідження ринку соусів з виділенням сегментів кетчупу і майонезу дозволило сформувати огляд, що містить інформацію, яка згрупована за такими основними елементами: коротка характеристика ринку, показники вітчизняного виробництва та основні оператори, параметри зовнішньоекономічної діяльності та споживання з висвітленням цінової структури. Зазначено, що цей ринок формується переважно вітчизняною продукцією, її частка перевищує 92%, а в сегменті кетчупів за 4 міс. 2014 р. вона наблизилася до 97%. Виробництво коливається навколо показника 20 тис. тонн, а розмах варіації приблизно дорівнює 14 тис. тонн. Ємність ж ринку за період 2010–2013 рр. скоротилася на 3,7% і з урахуванням її падіння за 4 кв. 2014 р. щодо 4 міс. 2013 р. можна очікувати подальшого зниження за підсумками року. Особлива увага сегментам майонезу та кетчупу пояснюється їх ринкоформуючими частками (відповідно, 60,3% і 31,3%). При цьому зазначено, що йде деяке скорочення частки майонезу в контексті зміцнення тенденцій до здорового способу життя. Перераховано ключових українських виробників і приведена лінійка їх продукції під провідними торговельними марками – «Торчин», «Чумак» та «Щедро». Одноосібним стійким лідером ринку соусів є компанія ПрАТ «Волиньхолдинг». Показники зовнішньої торгівлі впевнено зростають, при цьому експорт приблизно в півтора рази перевищує імпорт. Приблизно 73% експортованої продукції надходить до трьох країн – Росії, Молдови та Білорусі, решта продукції також направляється в країни колишнього СРСР. Число країн – постачальників продукції більше, їх близько 27, трійку лідерів складають Польща, РФ і Німеччина (сумарна частка варіює в інтервалі 71–73%), однак позиції цих країн змінюються в часі. Зазначимо поступове нарощування частки китайської продукції в імпорті, що зумовлено популяризацією соєвих соусів в Україні. У контексті споживання вказано, що середньостатистичний українець використовує приблизно 2 кг соусу на рік. Зазначено, що цю продукцію вживає 95% повнолітніх жителів України. Основним критерієм вибору продукції є смакові якості. Двома наступними критеріями в рейтингу останніх є ціна і країна-виробник. Однак поступово наростає важливість такого критерію, як натуральність продукту, його відповідність правилам здорового харчування. За даними на червень 2014 р. побудовано рейтинги споживчих переваг для сегментів кетчупу, майонезу і готових соусів у цілому. Згідно з наведеними відомостями, оцінку 5 балів мають кетчупи та готові соуси «Чумак» і майонез «Щедро».

Детальний зміст:

1. Ємність ринку 
2. Внутрішнє виробництво 
3. Зовнішньоекономічна діяльність 
4. Попит і споживчі переваги 

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Динаміка експорту та імпорту соусів за 2010–2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Динаміка виробництва соусів за 2010 – 4 міс. 2014 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн 
3. Структура виробництва соусів у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 р. в Україні (натуральне вираження), % 
4. Частки основних українських операторів у виробництві кетчупу за підсумками 2012 р. (натуральне вираження), % 
5. Частки основних українських операторів у виробництві майонезу за підсумками 2012 р. (натуральне вираження), % 
6. Географічна структура експорту соусів за підсумками 2013 – 4 міс. 2014 рр. із України (натуральне вираження), % 
7. Структура імпорту соусів за підсумками 2013 – 4 міс. 2014 рр. до України (натуральне вираження), % 
8. Структурування українського ринку соусів у розрізі вітчизняної та імпортної продукції за основними товарними категоріями за підсумками 2013–2014 рр. (натуральне вираження), % 
9. Структурування українського ринку соусів у розрізі походження продукції за підсумками 2013 р. (натуральне вираження), % 
10. Частота покупок кетчупу, майонезу та інших соусів споживачами в Україні, % 
11. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками кетчупу станом на червень 2014 р.  
12. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками майонезу станом на червень 2014 р.  
13. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками готових соусів станом на червень 2014 р.  

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами