Дата підготовки: | Липень 2007 року |
Кількість сторінок: | 68, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У проведеному дослідженні ринку морозива України аналітиками компанії Pro-Consulting охарактеризовано основні показники і проблеми розвитку досліджуваної галузі, ключові оператори ринку і асортимент їх продукції. Окрему увагу приділено вивченню перспектив розвитку ринку морозива, в т. Ч. Після вступу до СОТ. Виділено основні тенденції розвитку ринку морозива в 2005 році: зростання виробництва продукції на 10% до 121 тис. Тонн; зростання роздрібних цін на 20%; збільшення обсягів споживання морозива класу преміум; зростання частки продажів сімейної групи морозива та вагового морозива; збільшення експортної активності виробників продукції; зниження частки імпорту з 0,7% до 0,6%. Проведено регіональне структурування виробництва морозива в Україні в 2005 році, згідно з результатами якого на частку Дніпропетровської області припадає 21%, далі йдуть Донецька обл. - 13,5% і Харківська обл. - 6,4%. Основне виробництво морозива сконцентровано в Східному та Центральному регіонах України, де виробляється близько 65% загальнонаціонального випуску досліджуваної продукції. У 2006 році лідерами українського ринку морозива були: ВАТ «Житомирський маслозавод» (ТМ «Рудь»), ВАТ «Луганськхолод» (ТМ «Королівське»), ЗАТ «Геркулес», ТОВ «Троянда», ТОВ «Ласунка» і Фірма «Ласка ». Основними зовнішніми ринками збуту продукції є Росія (70,9%), Молдова (23,4%), Азербайджан (2,3%), Ізраїль (2,0%) та ін.
1. Загальна характеристика ринку морозива України в 2005 - 2006 роках
1.1. проблеми галузі
2. Виробництво та регіональна структура ринку морозива України
3. Основні гравці
4. Зовнішня торгівля
4.1. експорт
4.2. імпорт
5. Ціноутворення і цінова сегментація ринку
6. Споживання
7. Асортимент представленої продукції
7.1. Асортимент пломбіру в шоколадній глазурі, представлений на ринку в 2006 році
7.2. Асортимент вершкового морозива, представлений на ринку в 2006 році
7.3. Асортимент морозива в стаканчику, представлений на ринку в 2006 році
Висновки. Основні характеристики ринку морозива України 2007 року
Перспективи розвитку ринку морозива в Україні
Потенційні напрямки в змінах споживання морозива
Глобалізація ринку морозива в Україні
Кроки для підвищення попиту з боку мережевих операторів ринку
Потенційні поглинання та об'єднання на ринку морозива
Ринок морозива при вступі України до СОТ
Можливі стратегічні інвестори в даний ринок
1. Україна: внутрішнє споживання морозива, тонн
2. Обсяг виробництва морозива в Україні по регіонам України в першому кварталі 2006 року
3. Обсяг виробництва морозива в Україні по регіонам України в першому півріччі 2006 року
4. Провідні виробники морозива на Україні в 2005 році
5. Провідні виробники морозива на Україні в 2006 році
6. Класифікація цінових сегментів ринку морозива в 2006 році
7. Середня вартість основних видів морозива, грн
8. Вікова структура споживання морозива в Україні умовних пачок (100 мл.) В рік
9. Постійна торгова марка по містах України в 2006-2007 роках,%
10. Статистичний аналіз асортименту продукції підприємств, 2004-2005 роках
11. Асортимент пломбіру в шоколадній глазурі, представлений на ринку в 2006 році
12. Асортимент вершкового морозива, представлений на ринку в 2006 році
13. Асортимент морозива в стаканчику, представлений на ринку в 2006 році
1. Динаміка виробництва морозива в Україні в 1995 - 2006 роках, тис. Тонн
2. Динаміка темпу зростання виробництва морозива в Україні в 2000 - 2006 роках,%
3. Регіональна структура виробництва морозива в 2004 році,%
4. Регіональна структура виробництва морозива в 2005 році,%
5. Регіональна структура виробництва морозива в 2006 році,%
6. Частки основних виробників на ринку морозива України в 2006 році,%
7. Експорт морозива з України в розрізі країн,%
8. Імпорт морозива з України в розрізі країн,%
9. Споживчі переваги при виборі морозива,%
10. Споживчі переваги за добавкам в морозиво,%
11. Споживчі переваги за видом упаковки,%
12. Споживчі переваги за масою,%
13. Частота покупки морозива в 2006-2007 році,%
14. Споживчі переваги за місцем купівлі морозива в 2006-2007 роках,%
15. Знання марок споживачами в 2006-2007 роках,%
16. Знання реклами споживачами в 2006-2007 роках,%
17. Купівля за останні три місяці,%
18. Споживчі переваги за видами основи в 2006-2007 роках,%
19. Споживчі переваги за видами основи по містах України,%
20. Постійна марка морозива в 2006-2007 роках,%
21. Лояльність споживачів до марки морозива в 2006-2007 роках,%
22. Структура виробництва морозива в Україні по групах,%
23. Асортиментна структура морозива в Україні,%
24. Динаміка обсягів виробництва морозива в Україні в 2000-2007 роках
25. Динаміка виробництва морозива в 2005-2007 роках, тис. Тонн
26. Структура ринку морозива України по виду в 2006 році,%