Ринок свійської птиці та продуктів переробки в Україні: ціна перемагає корисність
2755

Ринок свійської птиці та продуктів переробки в Україні: ціна перемагає корисність

Ринок свійської птиці та продуктів переробки в Україні все ще має значний потенціал для розвитку. Найбільш популярним у суб'єктів і споживачів ринку став сектор курятини. Продукція вітчизняних птахофабрик користується попитом усередині країни через відносну дешевизну, а також поставляється на експорт. Ринкові сегменти інших видів сільськогосподарської птиці – індичок, перепелів, качок, гусей, страусів, тощо – набагато менші курячого, їх м'ясо та яйця досить дорогі для того, щоб вважатися повсякденною їжею більшості споживачів.

Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування вашого ринку

Моніторинг ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні показує, що некурячі види продукції займають у його структурі близько 5% загального обсягу, а частка виробництва не перевищує 3%.

Динаміка розвитку ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні, крім курятини, мала різноспрямований характер протягом періоду, що досліджувався. Сектор дорогого пташиного м'яса дуже чутливий до рівня купівельної спроможності населення. У кризові періоди українські споживачі переходять у нижчі продуктові цінові категорії.

Читати також: Ринок м'яса та м'ясопродуктів в Україні

Читати також: Ринок ковбасних виробів в Україні

Аналіз ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні дозволив виділити такі характерні для нього фактори впливу та тренди розвитку:

  • динаміка доходів споживачів;

Обвалення купівельної спроможності населення у період 2014-2016 років призвело до скорочення попиту на продукцію ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні, крім курятини, що викликало спад і у відповідному виробничому секторі. Подальше відновлення доходів співвітчизників сприяло розвитку ринку у 2018 та 2019 роках. Наступний період зниження обсягу випуску продукції ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні припав на 2020 рік жорстких карантинних обмежень, запроваджених для боротьби з COVID-19.

Читати також: Ринок курячого м'яса в Україні

  • поширення серед населення ідей правильного харчування;

Поради зі здорового харчування рясно надходять із різноманітних інформаційних джерел – засобів, спеціалізованих видань, від інтернет-блогерів, родичів, друзів і знайомих, істотно впливаючи на поведінку споживачів. Щодо ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні воно виражається, наприклад, у позиціонуванні індичати як більш здорову альтернативу курячому м'ясу.

  • вплив кулінарних телешоу та блогів;

У період карантину кількість українців, які самостійно готують їжу для себе та членів сім'ї, збільшилася приблизно на 20%. Багато хто при цьому намагався урізноманітнити меню, орієнтуючись на кулінарні телевізійні та інтернет-передачі.

Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу

  • традиції національної кухні;

Незважаючи на урбанізацію населення нашої країни, в пам'яті людей середнього та старшого віку все ще зберігаються образ і смак страв із свійської птиці, що традиційно вирощується в українських селах – індичок, качок, гусей, і це іноді викликає у споживачів мотивацію придбати таке ж м'ясо на ринку або у супермаркеті.

  • умови зовнішньоекономічної діяльності

Експорт продукції ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні є одним із каталізаторів розвитку виробництва в умовах обмеженого внутрішнього попиту. У свою чергу можливість поставок за кордон залежить від чинних обмежень – квот, мит, санітарних правил, міжнародних санкцій та інших.

Також корисно: Ринок яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA

Загалом аналіз ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні свідчить про те, що нині сила негативних впливів на нього перевищує позитивні. Рівень доходів вітчизняних споживачів все ще невисокий, порівняно з іншими країнами нашого континенту. Собівартість вирощування птиці зростає у міру збільшення цін на сировину та ресурси, що знижує доступність та конкурентоспроможність кінцевої продукції. Невелика кількість суб'єктів ринку свійської птиці та продуктів переробки в Україні, що працюють у некурячих сегментах, не дає їм змоги створити впливову галузеву асоціацію для лобіювання інтересів бізнесу.

За наявності необхідності отримання детальної інформації про ринок свійської птиці та продуктів переробки в Україні, його перспективи та інвестиційну привабливість, замовляйте маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.

Читати також: Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів у Києві

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами