Послуги колл-центру: коли, кому і для чого вони можуть знадобитися
2993

Послуги колл-центру: коли, кому і для чого вони можуть знадобитися

Секрет успіху будь-якого бізнесу полягає в орієнтації на інтереси і потреби клієнтів. Кожного з них ви повинні оточити турботою і увагою, з кожним встановити зворотний зв'язок. Справитися з цим завданням легше, коли клієнтів небагато, але, коли їх сотні і тисячі, тоді саме час замовити послуги аутсорсингового колл-центру. Ось ми і відповіли на питання - коли і кому потрібен колл-центр. Тепер з'ясуємо які послуги колл-центру можна замовити.

Проведення телефонних опитувань

Дана послуга колл-центру дуже стане в нагоді для виконання найважливішого завдання, яке часто виникає перед менеджментом компаній - проведення маркетингового аналізу ринку. За допомогою телефонних опитувань можна швидко і якісно зібрати інформацію про вашу цільову аудиторію. Замовлення даної послуги аусорсінгового колл-центру дозволить з'ясувати:

  • демографічний портрет споживача;
  • шаблони і мотиви поведінки покупців при виборі товару;
  • ставлення до бренду компанії-замовника і можливі шляхи його поліпшення.

Замовити послуги колл-центру, ціни на які набагато нижчі, ніж вартість самостійної організації телефонних опитувань, істотно вигідніше як при чисто економічному підході, так і з точки зору порівняльної оцінки якості результатів роботи.

Про послугу колл-центру «Проведення телефонних опитувань» ви можете прочитати за посиланням

Не потрібно забувати, що усі послуги колл-центру надаються висококваліфікованою командою, яка має значний досвід в проведенні опитувань. Наші аналітики допоможуть розробити анкету, а оператори, озброєні потужним апаратно-програмним комплексом, швидко і ефективно продзвонять спеціально підібрану за певними критеріями телефонну базу.

Замовник даної послуги call-центру зможе контролювати і, при необхідності, коригувати хід виконання телефонного опитування на всіх стадіях. В результаті виконання зазначеної послуги аутсорсингового колл-центру ви станете володарем цінної інформації, на підставі якої зможете розробити найкращу маркетингову стратегію компанії.

Детальніше ознайомитися з методикою проведення телефонних опитувань і купити послуги колл-центру можна у відповідному розділі нашого сайту.

Телемаркетинг

Послуги аутсорсингового колл-центру можуть бути спрямовані не тільки на збір інформації про ринковому середовищі, а й на активну взаємодію з нею з метою отримання прибутку, тобто вирішення головного завдання бізнесу. Телемаркетинг - продаж по телефону - є прикладом саме такої послуги call-центру, ціни на яку мізерні порівняно з одержуваних ефектом.

Перш ніж приймати рішення - купити послуги колл-центру чи ні, необхідно усвідомити, що продавати через телефон не так просто, як може здатися на перший погляд. Крім самого продукту і номеру потенційного покупця, оператор повинен мати сценарій розмови зі скриптами дозволу несприятливих ситуацій, а також володіти необхідною кваліфікацією для того, щоб реалізувати цей сценарій на практиці.

Аутсорсинговий call-центр за допомогою своїх фахівців забезпечить:

  • формування або актуалізацію телефонної бази для обдзвону;
  • розробку сценаріїв і скриптів розмови;
  • теоретичне навчання і тренінг операторів;
  • дзвінки потенційних клієнтів і отримання лідів;
  • передачу лідів до відділу продажів замовника для проведення угод.

Хочете більше дізнатися про те, як використовувати колл-центр з продажу або купити послуги колл-центру, заходите в відповідний розділ нашого сайту.

Про послугу колл-центру «Продзвін бази контактів» ви можете прочитати за посиланням

Автоматичний дзвінки і розсилка голосових повідомлень

Керівники підприємств, які розуміють, що їм потрібні послуги колл-центру, перш за все замислюються саме про автоматичні обдзвоні клієнтської бази і розсилку голосових повідомлень. Адже в клієнтоорієнтованому бізнесі виграє компанія, яка постійно на слуху у клієнтів. Якщо від вас довгий час «ні слуху, ні духу», ви поступово зникаєте з числа потенційних постачальників товарів або послуг - так працює сучасний конкурентний ринок. Такі послуги аутсорсингового колл-центру, як автоматичне обзвонювання і розсилка голосових повідомлень призначені спеціально для того, щоб вас не забули.

Одного разу налаштована система автоматичного обдзвону виключає необхідність мати цілий штат операторів, тому що про те, щоб абоненти отримали повідомлення, подбає call-центр, ціна послуг якого буде набагато меншою. За допомогою автоматичного обдзвону найчастіше вирішуються наступні завдання:

  • проведення опитувань, в тому числі на соціальні та політичні теми;
  • нагадування про можливості придбання певних товарів або послуг;
  • інформування про новини компанії, акції і знижки;
  • розсилка різних повідомлень: про надходження грошей, відправлення товару і тому подібних.

Надання послуги колл-центру «автоматичний обдзвін» можливе в будь-якому, зручному для клієнта, варіанті:

  • голос абонента може бути записаний або синтезований комп'ютером;
  • можливий зворотний зв'язок з накопиченням і аналізом його результатів.

Для того, щоб купити послуги колл-центру, пов'язані з автоматичною розсилкою голосових повідомлень, необхідні: база абонентів для обдзвону, аудіозапис або текст повідомлення, яке має розсилатися і варіанти зворотного зв'язку. Однак, в наш аутсорсинговий call-центр можна звертатися навіть при відсутності всього вищезгаданого. Послуги колл-центру включають в себе розробку інструментів, необхідних для їх реалізації, з нуля.

Таємний дзвінок

Успіх вашого бізнесу залежить від ефективності спілкування менеджерів з клієнтами? Ви хочете перевірити - чи правильно навчений персонал, чи дотримуються ваші співробітники інструкціям, як спілкування з ними сприймається з боку клієнта? Для відповіді на ці питання також потрібен колл-центр.

Детальніше про «Таємний дзвінок» можна дізнатися за посиланням

Варто тільки купити послуги колл-центру «таємний дзвінок», і в ваш відділ продажів стане періодично дзвонити спеціально підготовлений оператор, який з'ясує:

  • як менеджери здійснюють перший контакт з клієнтом;
  • наскільки співробітники стійки і спритні у важких ситуаціях, дотримуються лінії поведінки і корпоративних стандартів;
  • чи правильно презентується і продається продукція;
  • ступінь ефективності розроблених сценаріїв спілкування.

Інформація, яку ви зможете отримати від «таємного дзвінка», коштує набагато більше ціни на послуги колл-центру.

Пам'ятайте, що купити послуги колл-центру - це те ж саме, що створити в своїй компанії новий підрозділ, який буде виконувати функції добувача інформації, двигуна продажів, рекламного агента і контролера одночасно. При цьому, такий підрозділ підключається до компанії вже в створеному, налаштованому і навченому вигляді. Для того, щоб зрозуміти - наскільки це вигідно, досить порівняти ціни на послуги колл-центру і вартість створення подібного департаменту. Причому, як замовити послуги аутсорсингового колл-центру, так і відмовитися від них можна в будь-який момент і без всяких проблем, чого не скажеш про штатний підрозділ.

Детальні умови надання конкретної послуги колл-центру, ціни можна дізнатися в розділі «Контакти» на нашому сайті.

ОЗНАЙОМИТИСЯ З УСІМА ПОСЛУГАМИ PRO-CONSULTING
Аналітика ринків. Фінансовий консалтинг

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами