Телемаркетинг - продажі по телефону

Телемаркетинг, як спосіб безпосередньої комунікації між продавцем і покупцем, є одним з найбільш ефективних інструментів просування товарів і послуг на ринку.

Але, як і будь-яким іншим інструментом, телемаркетингом можна користуватися з різним ступенем ефективності. Наприклад, є таке поняття, як «викруткова збірка автомобіля», але не варто навіть намагатися зібрати машину поодинці за допомогою однієї лише викрутки. Ще Козьма Прутков казав: «Ніхто не обійме неосяжне», але те, що неосяжне для одного, цілком під силу злагодженій команді професіоналів. Бригада складальників збере машину, бригада будівельників побудує будинок, а команда операторів колл-центру забезпечить вашій компанії додатковий приплив клієнтів за допомогою послуги «Телемаркетинг».

Ви, звичайно, можете організувати процес телемаркетингу в своїй організації самостійно. І це у вас обов'язково вийде. Справа тільки в тому, скільки часу і коштів буде витрачено фактично даремно. Ви наберете людей, посадите їх на телефони, і вони почнуть обдзвонювати клієнтів, але будуть робити це невміло, тому що на практичне навчання телемаркетингу необхідно затратити місяці, а то й роки. Весь цей час Вам доведеться оплачувати витрати по утриманню офісу.

Ваша база потенційних клієнтів буде скорочуватися, тому що недосвідчені оператори відлякають частину з них. В результаті Ви отримаєте набагато менше, ніж могли б отримати за той же час, віддавши функцію телемаркетингу на аутсорсинг вже підготовленій команді нашої компанії.

Отже, ви вирішили скористатися послугою «Телемаркетинг». З повним правом можете себе привітати з прийняттям правильного, а головне, прибуткового рішення. Співпраця з нами буде складатися з декількох етапів.

На першому етапі нам необхідно сформувати базу контактів, які ми будемо обдзвонювати. Ця база повинна містити людей або організації, яких ваш продукт або послуга потрібні, але вони ще поки не знають про це. Тому вибірка контактів повинна максимально відповідати характеристикам цільової аудиторії ваших споживачів. Для цього ми спільно визначимо портрет Вашого споживача і накладемо його на наявну базу даних. Найкращий результат формування списку контактів буде досягнутий в тому випадку, якщо база даних попередньо актуалізована - це так само може входити в пакет такої послуги, як телемаркетинг. У разі відсутності у вас контактів цільової аудиторії для обдзвону, вам буде актуально купити базу контактів.

Другий етап полягає в підготовці сценарію розмови з потенційним клієнтом. Кінцевим завданням даного сценарію є формування у абонента потреби придбати Ваш товар або послугу і бажання реалізувати цю потребу.

Коли алгоритм розмови розроблений, відбувається його тестування і обкатка, під час яких виявляються слабкі місця і вносяться необхідні корективи. Вже готовий скрипт надається оператору для відпрацювання бази контактів.

Досвідченому оператору колл-центру не потрібно багато часу для засвоєння нового скрипта, так як його розум вже відточений навчанням і багатьма годинами практики. Він діє за вивіреної і ефективній схемі з урахуванням особливостей завдання конкретного замовника.

Робота операторів контролюється в режимі реального часу досвідченими менеджерами колл-центру. У вас, як у замовника, також буде можливість переконатися в належній якості цієї роботи. Найголовнішим показником при цьому стане потік заявок, який може бути реалізований у формі переказу дзвінка на Вашого менеджера з продажу, надання контактної інформації або призначення зустрічі. Звіт про процес виконання вашого замовлення може подаватися щодня в зручному для Вас вигляді.

Всім знайоме прислів'я: «На кожен товар є свій купець». Мистецтво продавця полягає в тому, щоб організувати зустріч свого товару і покупця, якому він потрібен, отримавши від цієї зустрічі прибуток. Як і будь-який професіонал, продавець може і повинен використовувати інструменти, які допомагають йому найбільш ефективно виконати свою роботу. Головне його завдання на першому етапі полягає в тому, щоб якомога більше людей дізналося про товар і його споживчі властивості. У старі часи ця задача вирішувалася за допомогою зазивальників, які на повний голос розхвалювали гідності товару на ринку. Сьогодні ж у цьому допомагають технічні засоби і спеціально навчені фахівці, що працюють з ними. Віддавши рутинну обробку клієнтської бази по телефону нашому колл-центру, Ваша компанія зможе зосередитися тільки на укладенні угод і вдосконаленні своєї продукції.

З портфоліо підготовлених проектів можна ознайомитись за посиланням.

ОЗНАЙОМИТИСЯ З УСІМА ПОСЛУГАМИ
Аналітика ринків. Фінансовий консалтинг

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 591-52-53