Телемаркетинг - продажі по телефону

Телемаркетинг - спосіб безпосередньої комунікації між продавцем та покупцем, який дозволяє безпосередньо донести інформацію до Ваших клієнтів чи партнерів.

Рано чи пізно будь-яка організація стикається з необхідністю масового повідомлення клієнтів про новий продукт або про спеціальні пропозиції, а розсилки не дають бажаного результату. А якщо товар або послуга є специфічними, найкращий контакт – особистий контакт по телефону.

Команда операторів департаменту колл-центру Pro-Consulting забезпечить вашій компанії додатковий приплив клієнтів за допомогою послуги «Телемаркетинг».

Ви, звичайно, можете організувати процес телемаркетингу у своїй організації самостійно. І це у вас обов'язково вийде. Справа тільки в тому, скільки часу та коштів буде витрачено практично даремно. Ви наберете людей, посадите їх на телефони, і вони почнуть обдзвонювати клієнтів, але робитимуть це невміло, тому що на практичне навчання телемаркетингу необхідно витратити місяці, а то й роки. Весь цей час Вам доведеться оплачувати витрати на утримання офісу.

Недосвідчені оператори можуть навіть зашкодити вашим продажам. В результаті Ви отримаєте набагато менше, ніж могли б отримати за той же час, віддавши телемаркетингову функцію на аутсорсинг вже підготовленій команді нашої компанії.

Співпраця з нами складатиметься з кількох етапів:

На першому етапі нам необхідно сформувати базу контактів, які ми обдзвонюватимемо. Ця база повинна містити людей чи організації, яким можуть бути цікавими ваш товар чи послуга. Для цього ми спільно визначимо портрет Вашого споживача та накладемо його на наявну базу даних.

Другий етап полягає у підготовці сценарію презентації вашого продукту.

Коли алгоритм розмови розроблено, відбувається його тестування та обкатка, під час яких виявляються слабкі місця та вносяться необхідні корективи. Вже готовий скрипт надається оператору обробки бази контактів.

Досвідченому оператору колл-центру не потрібно багато часу для засвоєння нового скрипта, тому що його розум вже відточений навчанням та багатьма годинами практики. Він діє за вивіреною та ефективною схемою з урахуванням особливостей завдання замовника.

Робота операторів контролюється в режимі реального часу менеджерами колл-центру. У вас, як у замовника, також буде можливість переконатись у належній якості роботи. Найголовнішим показником стане потік заявок, який наш колл-центр буде в режимі реального часу передавати менеджерам Вашої компанії для подальшої обробки та укладання угоди.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами