Аналіз ринку рідкої побутової хімії в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2017 – 9 місяців 2022 року. Маркетингове дослідження містить дані про:
Готовий аналіз ринку рідкої побутової хімії в Україні можна придбати на сайті компаній.
Маркетингове дослідження ринку рідкої побутової хімії в Україні охоплює такі види продукції:
Також у процесі аналізу ринку рідкої побутової хімії в Україні було приділено увагу:
Ознайомтеся також зі структурою більш раннього звіту по ринку побутової хімії в Україні (2021 рік).
Моніторинг ринку рідкої побутової хімії в Україні показує, що в його структурі серед виділених категорій товарів найбільші частки займають засоби для миття посуду та гелі для прання – 24% та 20% відповідно. Варто зазначити, що рідкі засоби для прання все ще відстають від сухих пральних порошків. Останні мають найбільшу частку на загальному ринку побутової хімії України.
Можливо, вас також зацікавить готовий аналіз ринку побутових послуг в Україні (2022 рік) – перегляньте анотацію та структуру звіту.
До початку широкомасштабного вторгнення Росії у лютому 2022 року ринок рідкої побутової хімії в Україні значно сконцентрувався. 40% його обсягу забезпечували три компанії: Procter & Gamble, ВАТ «Вінницяпобутхім» та ТОВ «Фірма «СВ», що реалізують продукцію вітчизняного виробництва.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку рідкої побутової хімії в Україні (2022 рік), статтю про який ви зараз читаєте.
Розгортання активних бойових дій 24 лютого 2022 року мало істотний вплив на ринок рідкої побутової хімії в Україні, зокрема:
Може стати в нагоді: Аналіз ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні (2022 рік).
Структурні пертурбації ринку рідкої побутової хімії в Україні, пов'язані з відходом російських товарів і брендів, з одного боку, тимчасово пригнічують галузь, що розглядається, з іншого боку, створюють умови для появи нових вітчизняних гравців, здатних зайняти звільнене місце.
Споживчий аналіз ринку рідкої побутової хімії в Україні свідчить про сильне зниження рівня платоспроможності українців. В цих умовах перше місце при купівлі аналізованих товарів виступає їх вартість, а не якісні характеристики. До активізації війни споживачі приділяли більшу увагу репутації бренду, екологічності складу та пакування засобу; технологіям, які використовує виробник. Повернення до цих споживчих трендів прогнозується після закінчення та подолання наслідків війни.
Понад 2000 готових аналізів ринків є в каталозі готових проектів Pro-Consulting.
Детальну інформацію про розглянуту сферу бізнесу, її поточний та прогнозний стан, інвестиційний потенціал та можливості розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку рідкої побутової хімії в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Також ознайомтеся з анотацією та структурою готового аналізу ринку зубних паст в Україні (2022 рік).
Джерело: Pro-Consulting