Дата підготовки: | Липень 2017 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку екологічної побутової хімії в Україні у 2017 р.
За даними досліджень, 26% європейських виробників пропонують еко-продукти та послуги, тобто такі, що пройшли органічну чи екологічну сертифікацію. Світовий ринок еко-продукції оцінюється в 4200 млрд євро з часткою ЄС у розмірі 21%. Цей ринок зростає у річному обчисленні в середньому на 4%, навіть у період економічного спаду та має найбільший потенціал зростання кількості робочих місць
. Останнім часом ринок еко-товарів став займати дедалі більше місця у медіа-просторі України. Слова "екологічний", "натуральний", "органічний", "безпечний" у розумінні широкої аудиторії стали словами-синонімами. Споживачу досить складно розібратися в пропонованій продукції, на упаковці якої є написи або знаки, що наводять на думку про екологічні переваги товару.
Вимоги екологічних критеріїв:
1. Понад 40% інгредієнтів – природного походження
2. Не містять речовин І, ІІ та ІІІ класу небезпеки; озоноруйнівних і фосфоровмісних речовин
3. Ступінь біорозкладання ПАР – понад 80%
4. Регламентування рівня токсичності продукції
5. Обмеження за вмістом ароматизаторів із встановленого списку
6. Придатність упаковки до переробки.
У структурі виробництва миючих засобів, зокрема. засобів для посуду, пральних порошків, універсальних засобів для чищення для дому, еко-продукція займає 3-4%.
Обсяг ринку екологічної продукції в сегментах прибирання будинку, прання, засобів для миття посуду та засобів особистої гігієни у 2016 році оцінюється в 0,5 млрд. грн. і зростатиме разом із загальним рівнем виробництва, а також внаслідок розширення аудиторії споживачів.
Загальні тенденції споживання побутової хімії та засобів гігієни в Україні продиктовані динамікою економічних показників. Зниження реальних доходів населення у 2015 році вплинуло на зниження споживання товарів, що не входять до списку предметів першої необхідності. У побутовій хімії – це кондиціонери для білизни, освіжувачі повітря, поліролі, спеціалізовані засоби для чищення (наприклад, для кахлю). У засобах гігієни та косметиці – це зниження частоти покупок засобів для догляду (масок, сироваток, лосьйонів, спеціалізованих засобів для чищення).
Користувальницькі переваги також схилилися у бік більш дешевих товарів, що зумовило міграцію частини клієнтів еко-сегменту у бік звичайної побутової хімії.
Також відбувалася міграція між брендами аналогічної продукції, на користь дешевшого чи акційного товару.
Для споживачів еко-продукції, яка, в середньому, дорожча за іншу, прагнення до економії виявляється у купівлі великих економних упаковок, купівлі товарів блоками, купівлі товарів із меншою націнкою (через інтернет). Також у цьому сегменті лояльність до бренду вища, оскільки ґрунтується не лише на фінансовій стороні, але виходить із міркувань здоров'я та екологічної відповідальності.
Позитивні економічні тенденції 2016-2017 років дозволяють говорити про відновлення споживчого попиту та подальше зростання обсягів ринку побутової хімії та засобів гігієни.
1. Європейські тенденції «зеленого» ринку
2. Ніша екологічної побутової хімії на ринку України
3. Споживання еко-товарів в Україні
4. Державне регулювання
5. Екологічна сертифікація в Україні
6. Екологічне маркування в Україні
7. Бренди ринку екологічної побутової хімії та засобів гігієни
8. Цінова кон'юнктура ринку екологічної побутової хімії та засобів гігієни
9. SWOT – аналіз ринкового спрямування
10. Висновки та прогнози
1. Безфосфатні пральні порошки у Європі
2. Індекс споживчих цін на товари та послуги в Україні у січні-листопаді 2014-2017 років. по відношенню до аналогічного періоду попереднього року, %
3. Динаміка реальної заробітної плати в Україні у 2014–2016 роках. по відношенню до попереднього року, %
4.Приклади знаків екологічного маркування, що належать регіональним та національним програмам І типу, визнаним на міжнародному рівні
5. Приклади екологічного маркування ІІ типу (самодекларації)
6. Сертифікати брендів ринку екологічної побутової хімії та засобів гігієни
7. Бренди ринку екологічної побутової хімії та засобів гігієни
8. SWOT – аналіз ринку екологічної побутової хімії в Україні
1. Складові тренду «еко»
2. Частка еко-продукції на ринку побутової хімії та засобів гігієни в Україні у 2016 році, у грошовому вираженні, грн.
3. Частка еко-продукції у виробництві побутової хімії в Україні у 2016 році, у натуральному вираженні
4. Динаміка чисельності готівкового населення України у 2014-9 міс. 2017 р., млн. чол.
5. Динаміка рівня безробіття населення України у 2014-1 пол. 2017 р., %
6. Динаміка споживчих настроїв населення України у червні 2014-жовтні 2017 року.
7. Охоплення сегментів еко-ринку розглянутими брендами
8. Ціни на еко-продукцію за сегментами, гривень за 1 кг або 1 літр
9. Прогнозні показники обсягу ринку досліджуваного сегмента