Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 21 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку промислового швейного обладнання в Канаді. В ході роботи було проаналізовано тенденції, державне регулювання та закони держави, тінь, яка включає продаж б/в продукції. Перелічені найбільші оператори на ринку швейного обладнання та на ринку споживання. Оцінені дані імпорту та експорту та наведені потенційні споживачі. Під роботою підведені висновки та побудовані SWOT та PEST LE аналізи.
Ринок промислового швейного обладнання в Канаді характеризується незначними обсягами, він складає менше одного відсотка на світовому ринку обраних пристроїв, і це відповідає обсягам виробництва легкої промисловості в країні. В Канаді не розвинене виробництво тканин через відсутність сировини, одяг здебільшого відшивають в інших країнах. Такі відомі канадські бренди як Lululemon, Kotn і Herschel виготовляються за кордоном. Протягом періоду дослідження тенденції до росту виробництва не спостерігалися.
Сектори, що зростають наразі:
• Модельний одяг. Більшість одягу, який відшивають в Канаді - це люксові речі по відомим дизайнерським ескізам та костюми на замовлення. Такий одяг можуть шити по індивідуальним замовленням, або невеликими партіями, що робить товари в своєму роді унікальними. На виробництві (модельних ательє) використовується незначна кількість обладнання середньої цінової категорії, переважно промислові швейні машини та допоміжні інструменти (ручні ножі тощо).
• Зимові речі (шапки, рукавиці та шарфи). Через кліматичні умови в регіоні, товари цієї категорії користуються популярністю, найбільше виробники обирають кастомні аксесуари з бавовни які мають вигляд хенд-мейд товарів.
• Спортивний одяг. Канада має низку малих спортивних брендів, які наслідують вуличну моду або виготовляють товари за типом продукції вітчизняного Lululemon, та компаній США – Nike, Adidas і т.д. Обсяги продукції є обмеженими та вони створюють більш локальні бренди.
• Індивідуальний пошив. В Канаді розповсюджені домашні майстерні по пошиву одягу, в яких можуть використовуватися промислові швейні машинки для виконання складних дизайнів.
В основному, виробництво одягу має невеликі обсяги, проте на ринку присутні і декілька значних гравців, таких як Canada Goose.
Ринок промислового обладнання представлений такими країнами, як США (Singer), Китай (Brother, Jack), Японія (Juki, Janome), Німеччина (Adler, Naumann, Koehler). При цьому виробництво обладнання в країні майже відсутнє, відомі бренди (наприклад, Reliable та Techsew), виробляються в Азії. Експортуються товари за тими ж категоріями, що й здійснюється імпорт.
Легка промисловість в Канаді слабо розвинена, оскільки аутсорсинг за кордоном є дешевшим ніж виробництво в країні. Канада є 9 імпортером текстилю. в світі в об’ємі 4926,3 мільйонів доларів США, що якщо порівнювати з населенням лідеру США є кратним. Друга причина – недостатня підтримка національного виробника, всередині держави створювати товари невигідно, все відправляється на аутсорс, що створює загальну ситуацію малого внутрішнього ринку. Проте, на даний момент, через проблеми з поставками товарів з Китаю та зміну ланцюжків аутсорсингу, частка внутрішнього виробництва товарів легкої промисловості починає зростати. Виробництвом текстилю в Канаді на 2020 рік було зайнято близько 800 компаній, обсяги виробництва складали 1826 мільйонів канадських доларів (1343 млн. доларів США).
За прогнозами, згідно з даними Statista, ріст виробництва у галузі у 2028 р. складатиме 2240 мільйонів канадських доларів (1648 млн. доларів США) та кількість працівників задіяних в галузі становитиме 14,81 тисячі. Споживання текстилю є стабільним, країна не має ніяких перепадів та змін щодо нього. Головною проблемою в галузі є відсутність заводів з переробки текстильних виробів, що є суттєвим фактором забруднення в деяких регіонах країни. Споживачі купують, використовують і утилізують новий одяг, який потрапляє на звалище, переробляється менше одного відсотка матеріалів. Доходить до того, що люди викидають зовсім нові речі, які їм не підійшли, або були не значною мірою пошкоджені. Через цю проблему в країні починають запроваджувати програми ремонту та повторного використання одягу, проте цей напрямок поки не набрав обертів.
Дослідивши ринок промислового швейного обладнання в Канаді в 2019-2023 роках можна сказати наступне:
• Виробництво швейного обладнання в Канаді відсутнє, проте в країні зареєстровано два вітчизняних бренди – Reliable та Techsew, які виробляються в Азії. Причиною розташування потужностей є дешевизна виробництва техніки в Тайвані через близькість до постачальників комплектуючих та низький рівень оплати праці порівняно з канадськими підприємствами.
• Споживання швейного обладнання на ринку Канади незначне. Основна причина, як і для виробництва обладнання - використання послуг аутсорсингу по виготовленню одягу та текстилю за кордоном є дешевшим, ніж внутрішнє виробництво.
• Основні оператори легкої промисловості представлені різноманітними компаніями. Одним з лідерів є Canada Goose, виробництво якої розташоване у Канаді. Інші компанії спеціалізуються на шитті одягу на замовлення – ділових костюмів, локальних спортивних брендів, шапок та рукавиць з бавовни, спецодягу тощо. Окремо слід виділити популярність особистих майстерень (індивідуальний пошив для власних потреб) з використанням промислових швейних машинок для кращої роботи з тканиною.
• Тенденції на виробництві текстилю. Канадські аналітики називають цей напрям другим за перспективністю в країні, і це стає помітно по кількості малих бізнесів. Головною проблемою розвитку такого бізнесу є те, що компанії так і лишаються малими місцевими підприємствами, бо наразі місцевий продукт не може змагатися зі світовим масовим ринком. Іншою проблемою є їх стійкість на ринку, бо малі бізнеси наразі не отримують достатню підтримку і в більшості закриваються, не пропрацювавши і 5 років.
1. Загальна характеристика ринків
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021-2023 рр. (оцінка)
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (повторний перепродаж та інші можливі тіньові канали)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Наявність регуляторних обмежень
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їхню зміну (при наявності))
3. Основні оператори ринку (локальні та іноземні постачальники промислового швейного обладнання, що присутні на ринку)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи і асортимент; представленість у регіонах та каналах збуту)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка)
3.3. Регіональна представленість основних операторів ринку швейного обладнання та ключові регіони розташування споживачів
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт швейного обладнання з Канаді у 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
4.2. Імпорт швейного обладнання в Канаду у 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
5. Ціна та ціноутворення на ринку. Ціни на обладнання (імпортні ціни та прайсові ціни постачальників)
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Аналіз стану легкої промисловості в країні
6.2. Основні показники ринків (продажі, обсяг виробництва)
6.3. Перелік найбільших компаній / фабрик, що працюють на ринку
6.4. Потенційні споживачі на ринку
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на потенційному ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
1. Ємність ринку промислового швейного обладнання
2. Кількість оголошень з продажу б/в техніки в Канаді на eBay та Facebook Sales на березень 2024
3. Провінційні та територіальні нижчі та вищі податкові ставки та обмеження на бізнес
4. Ставка податку на товари та послуги GST/HST в різних провінціях чи територіях Канади
5. Динаміка експорту швейного обладнання з Канади за товарами, в грошових показниках, млн. дол.
6. Динаміка експорту швейного обладнання з Канади за країнами, в грошових показниках, млн. дол.
7. Динаміка імпорту швейного обладнання в Канаду за товарами, в грошових показниках, млн. дол.
8. Середні імпортні ціни на промислове швейне обладнання в Канаді 2019-2023 рр., в грошових показниках, дол./од.
9. Середні поточні ціни (діапазон) на промислове швейне обладнання в Канаді станом на квітень 2024 р., дол./од. без податку на продаж
10. Середні ціни на обрані товари в Канаді станом на квітень 2024 р., дол./од. без податку на продаж
11. Кількість вакансій на роботу для працівників легкої промисловості в Канаді станом на квітень 2024 року
12. Основні показники на ринку легкої промисловості Канади, в грошових показниках, млрд. дол.
13. Основні показники на ринку тканин Канади, в грошових показниках, млрд. дол.
14. Основні показники на ринку одягу Канади, в грошових показниках, млрд. дол.
15. Найбільші компанії з виробництва одягу та їх фабрики на ринку Канади
16. Потенційні споживачі ринку промислового швейного обладнання на ринку Канади
17. SWOT-аналіз компанії Softorg на ринку промислового швейного обладнання Канади
18. Матриця SWOT-аналізу компанії Замовника на ринку Канади
19. PEST LE – аналіз ринку промислового швейного обладнання в Канаді
20. Карта ризиків ринку промислового швейного обладнання в Канаді
21. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок швейного обладнання в Канаді
1. Оцінка часток основних операторів на ринку швейного обладнання в Канаді, %
2. Розселення населення в Канаді
3. Розміщення найбільших операторів та споживачів ринку промислового швейного обладнання
4. Динаміка експорту швейного обладнання з Канади у 2019-2023 рр, в грошових показниках, млн. дол.
5. Динаміка імпорту швейного обладнання в Канаду у 2019-2023 рр., в грошових показниках, млн. дол.
6. Базовий прогноз розвитку ринку (ємність) в 2024-2026 рр., в грошових показниках, млн. дол.