Ринок інтер’єрних ароматів в Україні: гроші можуть пахнути по-різному
2285

Ринок інтер’єрних ароматів в Україні: гроші можуть пахнути по-різному

Ринок інтер'єрних ароматів в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в лютому 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його ємність і структуру, виділити головні дійові фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні можна придбати в онлайн магазині на сайті компанії.

Думка про те, що запахи впливають на емоційний стан і поведінку людей, першою прийшла в голови жерців різних культів. Саме вони почали використовувати пахощі в ході релігійних обрядів. Стародавні ароматизатори в горщиках і глечиках знайдені під час розкопок в Месопотамії, Індії, Єгипті, на території сучасної Ефіопії. Пізніше, в середні віки, багаті люди стали використовувати пахучі суміші для усунення неприємних запахів, характерних для того часу, в житлових приміщеннях і громадських місцях. Ще пізніше, в 90-х роках минулого століття, з'явився аромамаркетинг - використання ароматів для стимулювання продажів. Вчені німецького Падерборнського університету з'ясували, що час перебування покупців в спеціально ароматизованих магазинах збільшується на 16%, а продажі зростають на 15%.

Почитайте про кабінетні маркетингові дослідження як спосіб отримати ретроспективну аналітику по вашому ринку, а також його прогнозні показники

Сьогоднішній ринок інтер'єрних ароматів в Україні майже на 74% складається з домашніх ароматизаторів, 22,5% припадає на промислові і 3,6% - на ароматизатори для автомобілів.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту

Моніторинг ринку інтер'єрних ароматів в Україні показує, що частка імпортної продукції на ньому становить близько 90%. Основні напрямки використання промислових інтер'єрних ароматів в нашій країні:

  • ресторани;
  • готелі;
  • клініки;
  • SPA-салони та салони краси;
  • офіси великих компаній;
  • автосалони;
  • магазини з продажу товарів преміум-класу.

Якщо у вас буде пара хвилин, почитайте аналітику ринку елітних готелів Одеси

В результаті аналізу ринку інтер'єрних ароматів в Україні були виділені наступні домінуючі на ньому тенденції:

  • активне зростання кількості операторів і споживачів;
  • чітка сегментація ринку за видами продукції і цінових діапазонах;
  • збільшення попиту на промислові інтер'єрні аромати;
  • розширення асортименту товарів на ринку;
  • триваюче переважання імпорту.

Про прогнози подальшого розвитку ринку інтер'єрних ароматів в Україні та рекомендації щодо стратегії виведення на нього нових гравців читайте в підсумкових матеріалах маркетингового дослідження, доступних на нашому сайті.

Можливо, вам також буде цікаво почитати аналітичний матеріал про ринок салонів краси в Україні і СНД

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами