Ринок доставки в Молдові: частка приватних компаній не перевищує 4%
2202

Ринок доставки в Молдові: частка приватних компаній не перевищує 4%

Аналіз ринку доставки у Молдові проведено компанією Pro-Consulting у жовтні 2022 року. Маркетингове дослідження містить дані про:

  • оціночний обсяг ринку в кількісному та грошовому вираженнях;
  • структуру ринку за видами відправлень та респондентів;
  • діяльність суб'єктів, які конкурують;
  • сегментацію послуг доставки у географічному та демографічному зрізах;
  • споживчі очікування;
  • тенденцію розвитку даної сфери діяльності.

Готовий аналіз ринку доставки в Молдові можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку доставки в Молдові свідчить про провідну роль на ньому національного оператора поштового зв'язку – Пошта Молдови, який займав у 2021 році 96,4% за кількістю відділень і близько половини загального грошового обсягу.

Наявність розгалуженої системи пунктів прийому та видачі кореспонденції у суб'єкта ринку доставки в Молдові дає конкурентну перевагу, оскільки більшість населення країни проживає в сільській місцевості. Нові ж оператори ринку доставки в Молдові тяжіють переважно до столиці та інших порівняно великих міст, де зосереджені найбільш економічно активні споживачі, орієнтуючись переважно на роботу з бізнесом та міжнародні відправлення.

Можливо, вам буде цікавим готовий аналіз ринку онлайн-платформ з доставки ліків в Україні за 2019 – 6 міс. 2021 р. – Pro-Consulting актуалізує цей чи будь-який інший звіт за вашим запитом.

Аналіз ринку доставки в Молдові дозволив виділити такі характерні для нього тренди:

  • скорочення грошових та натуральних показників через вплив форс-мажорних обставин у 2020 та 2022 роках;

Доходи операторів ринку доставки в Молдові, що підвищувалися у 2017-2019 роках, значно впали в період дії карантинних обмежень під час активної боротьби з пандемією COVID-19 у 2020 році. У 2021-му грошовий обсяг ринку доставки в Молдові певною мірою відновився, але повномасштабне вторгнення Росії в Україну завдало нового удару по економіці сусідньої країни.

  • збільшення кількості посилок, зокрема міжнародних;

Зростання попиту послуги доставки посилок є наслідком глобальної тенденції розвитку електронної комерції, коли покупець вибирає товар у каталозі продавця й одержує його у поштовому відділенні без особистого контакту. За антиковідний період 2020 року кількість посилок на ринку доставки у Молдові зросла на 58,2% порівняно з 2019-м. Незважаючи на деякий відкат даного сегменту ринку після закінчення карантинних заходів у 2021 році, загальний тренд на його розвиток залишається.

Також вам знадобиться готовий аналіз ринку кур'єрських посилок (CEP) в Україні (2019 рік) – цей звіт також може бути актуалізований за вашим запитом.

  • зменшення кількості відділень національного оператора та розширення мереж приватних компаній, що конкурують;

Пошта Молдови у 2021 році знизила кількість своїх пунктів прийому та видачі кореспонденції на 26 одиниць порівняно з 2020 роком – до 1215, з яких 1089 розташовані у сільській місцевості. Решта операторів ринку доставки в Молдові в цей же час обслуговували 46 відділень, розміщених в основному в столичному регіоні. Проте деякі оператори – New Post International Mld, Sergiu Plus Nicolae, Ups-Moldova відкрили представництва і в інших населених пунктах країни.

  • зростання конкуренції та інвестицій від нових гравців ринку доставки у Молдові.

У 2021 році на ринку доставки в Молдові з'явилися 13 нових суб'єктів, а загальна їх кількість досягла 56. Лідером за обсягом інвестицій у сферу бізнесу стала Нова Пошта. Загалом перші п'ять компаній-інвесторів вклали в ринок доставки до Молдови протягом періоду, що досліджувався, 1,5 млн євро.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку доставки в Молдові (2022 рік), огляд якого ви зараз читаєте.

За результатами маркетингового дослідження ринку доставки в Молдові зроблено висновок про те, що одним із найістотніших драйверів розвитку нових гравців є налагодження співпраці з операторами інтернет-торгівлі. Про це свідчить досвід Нової Пошти, яка за короткий час спромоглася завоювати 9% грошового обсягу ринку. Приблизно третина найбільших онлайн-магазинів Молдови вже пропонує доставку товарів через Нову Пошту, решта поки що не співпрацює з жодним з підприємств ринку доставки, обходячись самотужки.

З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся за цим посиланням.

Докладніше про стан, перспективи та привабливість сфери бізнесу, що розглядається, читайте в матеріалах аналізу ринку доставки в Молдові, розміщеного на сайті компанії Pro-Consulting.

Більше 2000 кейсів з аналізу ринків України та світу ви знайдете в магазині готових проектів.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами