Ринок дезінфекторів в Україні: вимушене прагнення чистоти
387

Ринок дезінфекторів в Україні: вимушене прагнення чистоти

Ринок дезінфекторів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. У процесі маркетингового дослідження ринку визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції, розраховано ємність, проведено сегментацію за видами, походженням товарів та операторів, розглянуто вплив основних факторів, виявлено тенденції розвитку сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку дезінфекторів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Продукція ринку дезінфекторів в Україні за призначенням поділяється на дві групи:

  • антисептики;
  • дезінфекційні засоби.

Перша група товарів призначена для обробки поверхні шкіри. Антисептики зазвичай виготовляються із етилового спирту. Головна вимога до них – відсутність шкоди організму людини.

Ознайомтеся з типовою структурою ринкового дослідження

Дезінфікуючі засоби використовуються для видалення мікроорганізмів із різних поверхонь. Вони випускаються у великих ємностях, іноді у концентрованому вигляді. Основою для виготовлення дезінфікуючих засобів можуть бути не тільки спирти, але й інші сполуки:

  • кислоти та луги;
  • витяжки рослинної сировини;
  • піроксиди;
  • солі.

Готовий аналіз ринку спирту та біоетанолу в Україні та ЄС (2020 рік) – ми можемо актуалізувати цей звіт для вас

Моніторинг ринку дезінфекторів в Україні показує, що у першому півріччі 2021 року на ньому переважали універсальні дезінфікуючі засоби.

У 2020 році головним фактором зростання ринку дезінфекторів в Україні стала боротьба із поширенням вірусу COVID-19. Попит, що раптово збільшився, на дезінфікуючі засоби залучив на ринок нових виробників, у тому числі і в тіньовому секторі.

Готовий аналіз фармацевтичного та аптечного ринку України (2020 рік) – вам може стати в нагоді і цей готовий звіт по ринку

Основними тенденціями розвитку ринку дезінфекторів в Україні у період, що досліджувався є:

  • підвищення інформованості споживачів про засоби боротьби з поширенням інфекцій;
  • розробка та поява на ринку нових засобів дезінфекції з підвищеною ефективністю;
  • збільшення потреби в дезінфекторах у лікувальних стаціонарах та найбільш відвідуваних людьми місцях.

Готовий аналіз ринку дезінфекторів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту з ринку

Аналіз ринку дезінфекторів в Україні свідчить про те, що його ємність у 2020 році в натуральному вираженні оцінювалась у 2,5 тис. тонн, а у першому півріччі 2021 року вона знизилася до однієї тисячі тонн за рахунок насичення та зменшення хаотичного попиту. Проте точно обчислити обсяг ринку неможливо через існування значної тіньової частки, особливо у сегменті антисептиків. Багато підприємств, що випускали цю продукцію, так і не отримали відповідних ліцензій, відпускаючи антисептики або нелегально, або під прикриттям благодійної допомоги. Варто зазначити, що за даними Фонду державного майна тіньовий ринок спирту в нашій країні становить 55% від загального обсягу виробництва з грошовим обігом на рівні 10 млрд. гривень.

Споживчий аналіз ринку дезінфекторів в Україні дозволив визначити критерії вибору цільової продукції покупцями:

  • дієвість складу;
  • безпека для шкіри;
  • ергономічність упаковки;
  • універсальність використання;
  • інформативність інструкції із застосування.

У період боротьби з пандемією коронавірусу підвищилася значущість цифрових каналів реалізації товарів та інтернет-маркетингу, оскільки багато покупців і продавців перейшли на дистанційні варіанти взаємодії.

Можливо, вам знадобиться огляд ринку медичних та спеціалізованих рукавичок в Україні

Ціновий аналіз ринку дезінфекторів в Україні виявив таку структуру ціни продукції для кінцевого споживача:

  • собівартість виробництва – її у ціні близько 70%;

Так, у перший період боротьби з коронавірусом у 2020 році став утрудненим імпорт пропілового та ізопропілового спиртів, з яких виготовлялися санітайзери, що викликало зростання цін на відповідну продукцію. Ситуацію змінило постачання сировини від Укрспирту, що здійснювалось без акцизних надбавок.

  • невиробничі витрати – адміністрування, маркетинг тощо;
  • унікальність товару;
  • цінові політики конкурентів;
  • кон'юнктура ринку – співвідношення попиту та пропозиції;
  • макроекономічні чинники.

Більш детальну інформацію про напрямок бізнесу, що розглядається, та перспективи його розвитку читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку дезінфекторів в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Понад 1900 готових досліджень ринків – перейдіть до каталогу

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами