Спресуємо та відправимо в Європу: підготовлений бізнес-план виробництва в Україні нішевих рослинних олій
4702

Спресуємо та відправимо в Європу: підготовлений бізнес-план виробництва в Україні нішевих рослинних олій

Рослинна олія - ​​це один з тих продуктів, якого з кожним роком потрібно все більше. Щоб переконатися в цьому, досить поглянути на статистику світового виробництва за останні шість років.

Причину зростання ринку рослинної олії довго шукати не потрібно - це перманентне збільшення населення планети, яким потрібно харчуватися. Багато хто, напевно, чув про не дуже корисну для організму пальмову олію. За рахунок дешевизни, ця олія стала улюбленим інгредієнтом кулінарів усього світу. У структурі світового виробництва пальмова олія займає найбільшу частку - 35%. На другому місці знаходиться соєва - 29%, потім йде рапсова - 15%, і лише на четвертому місці звична нам соняшникова олія - 9%.

А що ж корисні олії холодного віджиму, такі як горіхова, лляна, гірчична, гарбузова? У загальному обсязі виробництва вони практично не помітні. Разом з тим, нішеві олії дуже цінуються серед людей, що піклуються про своє здоров'я. Холодне пресування дозволяє максимально зберегти в продукті корисні речовини рослин. А оскільки такі олії значно дорожче, ніж традиційні, попит на них зосереджений на найбільш платоспроможних ринках, таких як ринок Євросоюзу.

В Україні вирощується багато олійних культур, але наші великі олійноекстракційні підприємства зосереджені в основному на соняшниковій. У них давно налагоджено виробництво, канали збуту, і їм немає потреби освоювати холодний метод віджиму з нішевих культур. Тому насіння гарбуза, льону, гірчиці, плоди волоського горіха, що збираються в вітчизняних господарствах, експортуються в сирому вигляді і переробляються вже за кордоном.

Так чому б не налагодити виробництво нішевих олій в Україні? Використання вітчизняної сировини, закупівельні ціни на яку стримуються експортними митами, допоможе отримати порівняно низьку собівартість виробництва та встановити конкурентну відпускну ціну.

Бізнес-план підприємства вже підготовлений аналітиками Pro-Consulting. Він передбачає випуск чотирьох згадуваних вище типів рослинних олій: горіхової, лляної, гірчичної і гарбузової. При цьому буде використовуватися технологія однократного холодного пресування. Олія, отримана таким способом, повністю зберігає всі природні корисні властивості рослин і може використовуватися навіть в лікувальних цілях. Для забезпечення максимальної якості продукту буде закуповуватися свіжа кондиційна сировина, тому виробництво планується запускати безпосередньо після збору врожаю на три місяці - з жовтня по грудень.

В результаті проведених в рамках бізнес-плану розрахунків, рентабельність продажів заводу оцінюється на рівні 27,5%. Іншими словами, кожен долар доходу буде приносити підприємству 27,5 центів чистого прибутку.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 12.03.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами