Назріла зміна іміджу: сучасні тенденції українського ринку насіння з добавками
3962

Назріла зміна іміджу: сучасні тенденції українського ринку насіння з добавками

Смажене насіння є одним з найпростіших, дешевих і популярних видів ласощів. Насіння соняшнику разом з картопляними чіпсами займають близько двох третин обсягу ринку снеків в Україні. Через свою дешевизну, насіння користується попитом і в період зниження економічного благополуччя населення, коли покупки інших видів закусок скорочуються.

У нашій країні діє ряд великих виробників смаженого насіння, зосереджених в основному в південних і центральних регіонах. Вони працюють переважно на внутрішній ринок, на експорт відправляється близько 20% від обсягу випуску насіння.

Минулий рік для ринку смаженого насіння був невдалим. Їх виробництво скоротилося на 17% в порівнянні з попереднім роком. Головною причиною такого падіння стало погіршення врожайності, пов'язане з виснаженням грунту і несприятливими погодними умовами.

Зібране насіння в основному пішло на випуск соняшникової олії, яка має значний експортний потенціал. На смажене насіння сировини залишилося менше, та й попит на нього усередині країни падає.

Все більше українців наслідують ідеї здорового харчування і надають перевагу закускам, які відповідають їх передставленням про таке харчування. Це всілякі злакові батончики, горіхи та інше. Насіння поки не сприймаються споживачами як здорова їжа, і над цим варто додатково попрацювати маркетинговим підрозділам провідних виробників. Акцент на природне походження насіння та відсутність хімічних добавок повинні залучити до них додаткову увагу покупців. Також цікавим ходом може бути екологічна упаковка.

Крім того, акцент необхідно робити саме на перевагах насіння певного бренду, так як загальний імідж даної продукції псують деякі дрібні виробники, які женуться за низькою собівартістю без урахування якості. Вони можуть використовувати для смаження олійне насіння замість кондитерського, а поліетиленову упаковку - замість поліпропіленової.

Зміна позиціонування смаженого насіння з добавками з традиційно дешевих ласощів на здоровий снек дозволить розширити коло споживачів даної продукції та стати драйвером подальшого розвитку ринку. Тим більше, що сировинний потенціал для його підтримки в України величезний, незважаючи на низьку врожайність соняшнику в минулому році.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами