Ллємо воду з користю: про проект створення підприємства з виробництва мінеральної води
4088

Ллємо воду з користю: про проект створення підприємства з виробництва мінеральної води

Мінеральні води, що добуваються із землі України, давно завоювали популярність у жителів нашої країни. Пік їх споживання припадає на весняно-літній період, оскільки мінеральна вода якнайкраще підходить для тамування спраги в жарку погоду. Крім того, широко відомі лікувальні властивості деяких видів такої води, особливо при хворобах шлунково-кишкового тракту, загострення яких найчастіше відбувається ранньої весни.

Експерти оцінюють місткість внутрішнього українського ринку мінеральної води в $1 млрд. При цьому він має величезний потенціал для зростання, оскільки наші співвітчизники випивають всього 40 літрів води на людину в рік, тоді як в Європі її споживання в три рази більше. Кризові явища негативно вплинули і на виробництво мінеральної води. Із-за зниження купівельної спроможності українців, в 2015 році її здобуто на 6% менше, ніж роком раніше. У наступному, 2016 року ринок почав відновлюватися і виробництво води виросло на 4%, до 114 287 млн дал.

Рисунок. Обсяг виробництва природної і мінеральної бутильованої води в Україні 2006 - 2016 рр., млн. дал

 

Джерела: Державна служба статистики України

 

Більше половини загального об'єму української мінеральної води добувається в чотирьох областях - Закарпатській, Львівській, Полтавській і Дніпропетровській. За популярністю у покупців лідирує газована вода, яка мала співвідношення на ринку з негазованою 63% на 37% в 2016 році. Проте, тенденція така, що доля негазованої води поступово збільшується, адже ще в 2012 році співвідношення на користь газованої було 73/27%.

Вітчизняні виробники мінеральної води нині зосереджені на внутрішньому ринку. Експортний потенціал реалізований доки дуже слабо, хоча він дуже значний і може дати великий економічний ефект. В той же час, попри те, що експорт мінеральної води доки в 8 разів менше імпорту, він все ж показує позитивну динаміку з 2015 року після падіння в 2013-2014 роках.

Рисунок. Динаміка експорту мінеральних вод з України, 2012- 2016 рр.

 

Джерел: Державна служба статистики України

 

Найбільш перспективний експортний напрям - країни Євросоюзу, з яким в України підписаний договір про вільну торгівлю. Нашим виробникам необхідно тільки пройти процедури сертифікації своєї продукції. Європейська мода на здоровий спосіб життя і правильне харчування є запорукою попиту на українську мінеральну воду, особливо премиум-сегмента, розлиту в скляні пляшки.

Проаналізувавши усі параметри сучасного ринку мінеральної води в Україні, а також оцінивши перспективи його майбутнього розвитку, фахівцями компанії Pro - Consulting розроблений проект створення підприємства по здобичі і розливу води.

Планом передбачений випуск газованої мінеральної води як в Пет-тарі об'ємом 0,5, 1 і 1,5 літра, так і в скляних пляшках об'ємом 0,33 л. Розлив води на заводі здійснюватиметься із швидкістю 6 тис. пляшок в годину в тризмінному цілодобовому режимі.

Реалізація запланованих в проекті заходів дозволить новому підприємству зайняти лідерські позиції на ринку і стати впізнанною торговою маркою як в Україні, так і за кордоном. Вона асоціюватиметься у споживача з якісною, але доступною за ціною мінеральною водою, що забезпечить рівень попиту і об'єми продажів, необхідні для досягнення розрахункових параметрів.

Рентабельність продажів води компанії буде на рівні 30,2%, а рентабельність інвестицій в створення підприємства складе 146%, тобто кожен вкладений в проект євро принесе інвесторові майже 1,5 євро чистого прибутку.

 


Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами