Дата підготовки: | Липень 2017 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 15 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Ринок мінеральної води України розвивається. Внутрішній попит практично повністю забезпечується за рахунок вітчизняного виробництва. Частка імпорту незначна і складає близько 4%. Експортні поставки здійснюються в малих обсягах. Протягом останніх декількох років відзначається зростання сегменту негазованої води. Така тенденція пов'язана із погіршенням екологічної ситуації, низькою якістю питної води в країні і впливом глобального тренду здорового способу життя.
1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2013-1 кв. 2017 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2013-1 кв. 2017 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку (газовані і негазовані води); структура ринку і місце мінеральних вод серед товарів-замінників
2. Державне регулювання на ринку мінеральних вод (з точки зору виходу нового виробництва)
3. Динаміка виробництва на ринку мінеральних вод в 2013-1 кв. 2017 рр.
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2013-1 кв. 2017 рр.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні 2015-1 кв. 2017 рр.
4. Основні оператори ринку мінеральних вод
4.1. Основні оператори ринку (виробники), їх опис
4.2. Сегментація і структуризація основних операторів ринку (за сегментами: мінеральна газована, негазована; регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку мінеральних вод
5.1. Експорт продукції в 2013-1 кв. 2017 рр. (Обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2015-1 кв. 2017 рр. (Обсяги)
6. Ціна та ціноутворення на ринку мінеральних вод
6.1. Поточні середні роздрібні ціни на мінеральну воду в залежності від літражу упаковки (0,2; 0,5; 1; 2; 5; 10 літрів) - включаючи дані по ТОП роздрібним мережам (до ТОП-5 мереж)
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Переваги споживачів щодо продукції, типовий портрет споживача, на що звертає увагу при покупці
8. Канали збуту продукції на ринку - оцінка оптимальних каналів просування
9. Асортимент продукції, представлений на ринку (на прикладі ключових гравців ринку - до ТОП 5 компаній)
10. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2017-2019 рр.
- рекомендації щодо виходу нового виробника;
- оптимальні варіанти просування продукції / цільова аудиторія
- прогнозні тенденції споживання мінеральних вод в Україні, вплив ЗСЖ на культуру споживання
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
11.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Загальні показники ринку мінеральної газованої води України в 2013-1 кв. 2017 рр.*, в натуральному вираженні, тис. дал
2. Загальні показники ринку мінеральної газованої води України в 2013-1 кв. 2017 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України в 2013-1 кв. 2017 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
4. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України в 2013-1 кв. 2017 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Сегментація і структурування операторів ринку (по торговим маркам)
6. Сегментація і структурування операторів ринку (по областям України)
7. Сегментація і структурування операторів ринку (за спеціалізацією виробництва - газована і негазована вода)
8. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на досліджуваному ринку
9. Оцінка конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
10. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
11. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
12. SWOT-аналіз ринкового спрямування
13. Оцінка ступеня впливу факторів зовнішнього середовища на ринок мінеральної води України
14. Ранжування факторів щодо ваги важливості і опис їх впливу на ринок
15. Ризики і бар'єри виходу на ринок нового оператора
1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього року,%
2. Сезонність виробництва газованої та негазованої мінеральної води (по місяцях у 2016 році), тис. дал
3. Структура ринку мінеральної води в залежності від походження продукції в 2016 р, натуральне вираження,%
4. Структура ринку мінеральної води в Україні (газована / негазована), натуральне вираження,%
5. Частка мінеральної води серед товарів-замінників (на підставі обсягів виробництва), натуральне вираження,%
6. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих і негазованих) в 2013-1 кв. 2017 року в натуральному вираженні, тис. дал
7. Динаміка виробництва * мінеральних вод (газованих і негазованих) в 2013-1 кв. 2017 р в грошовому вираженні, млн. грн.
8. Частки ринку основних операторів, натуральне вираження, %
9. Експорт мінеральної води (газованої та негазованої) в 2013-1 кв. 2017 р в натуральному вираженні, тис. дал
10. Структура експорту мінеральної води в розрізі видів продукції (газована і негазована вода) в 2013 і 2016 рр., 1 кв. 2016 і 1 кв. 2017 рр., В натуральному вираженні,%
11. Динаміка середньої експортної ціни мінеральної води (в розрізі видів - газована, негазована) в 2013-1 кв. 2017 рр.
12. Географічна структура експорту мінеральної води (газованої та негазованої) в 2013 і 2016 рр., 1 кв. 2016 і 1 кв. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
13. Основні експортери мінеральної води (газованої та негазованої) в 2013 і 2016 рр., В 1 кв. 2016 і 1 кв. 2017 рр., Натуральне вираження,%
14. Імпорт мінеральної води (газованої та негазованої) в 2013-1 кв. 2017 року в натуральному вираженні, тис. дал
15. Поточні середні роздрібні ціни (станом на 14.07.2017) мінеральної води в пластиковій тарі (в розрізі видів - газована, негазована, і обсягів упаковки)
16. Поточні середні роздрібні ціни (станом на 14.07.2017) мінеральної води в скляній тарі (в розрізі видів - газована, негазована, і обсягів упаковки)
17. Результати голосування Інтернет-аудиторії в категорії «мінеральна вода»
18. Результати голосування Інтернет-аудиторії в категорії «доставка питної води» *
19. Переваги покупців при виборі місця покупки безалкогольних напоїв (в тому числі, мінеральної води), квітень 2016 - березень 2017 рр.,%
20. Прогнозні показники розвитку ринку мінеральної води в Україні в 2017-2019 рр.