Льодовиковий період свіжої випічки: огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських виробів в Україні
3428

Льодовиковий період свіжої випічки: огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських виробів в Україні

Що може бути краще на початку дня, ніж ароматна чашка кави або чаю зі свіжоспеченою булочкою, круассаном або навіть шматочком тортика? У старі часи, для того щоб надати покупцям свіжу випічку, пекарю доводилося вставати до світанку, але з появою холодильного обладнання необхідність в цьому відпала. Сьогодні можна заздалегідь заготовити достатню кількість різних заморожених напівфабрикатів і випікати з них булочки протягом 10-15 хвилин. Це дуже зручно для бізнесу ще й з точки зору мінімізації кількості персоналу і втрат від нерозпроданого товару - напівфабрикати зберігаються кілька місяців і їх можна витрачати відповідно до поточного попиту на той чи інший вид випічки.

Зазначені вище переваги сприяють зростанню популярності заморожених напівфабрикатів хлібобулочних і кондитерських виробів в секторі суспільного харчування та готельно-ресторанного бізнесу. Процес їх виготовлення полягає в доведенні до проміжного ступеня готовності і подальшого охолодження. Замороження може бути порівняно повільним - протягом декількох годин, а може відбуватися і в швидкому шоковому режимі. Останній метод дозволяє отримати продукт більш тривалого зберігання, але обладнання для нього коштує значно дорожче.

Без шокової заморозки не обійтися при виготуванні напівфабрикатів тортів. Це дуже зручно, так як дозволяє позбутися від необхідності швидко реалізувати даний свіжоспечений кондитерський виріб поки не закінчився термін придатності - 72 години. Заморожений же торт не втрачає свої споживчі якості протягом року і може транспортуватися в такому стані на великі відстані. Саме так до нас на стіл потрапляють імпортні торти. Правда, через дорожнечу технології шокової заморозки і поки ще низьку купівельну спроможність населення, частка заморожених тортів на українському ринку цієї продукції не перевищує одного відсотка.

Разом з тим, економіка України успішно подолала гостру фазу кризи, що на споживчому рівні проявилося в збільшенні заробітних плат.

Навіть з урахуванням триваючого зростання цін на енергоносії і паливо, що підтримує досить високий рівень інфляції в країні, все ж динаміка цін значно менша зарплатної динаміки. Таким чином, все більше грошей у наших громадян залишається для того, щоб побалувати себе смачненьким в кафе, ресторані, кондитерській або міні-пекарні. Тому можна впевнено прогнозувати зростання обсягу ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських виробів в Україні в середньостроковій перспективі.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами