Використання мережі Інтернет в Україні: рух до максимуму
1802

Використання мережі Інтернет в Україні: рух до максимуму

Компанія Pro-Consulting провела аналіз використання Інтернету в Україні за 2019-2021 роки. Звіт за результатами дослідження містить:

  • дані про розповсюдження мережі Інтернет в Україні у динаміці за період, що досліджувався;
  • відомості про обсяги продажів смартфонів у нашій країні за три роки;
  • аналіз конкурентного середовища у сфері генерації QR-кодів;
  • прогнози охоплення інтернет-технологіями населення та реалізації смартфонів на 2022-2024 роки.

Моніторинг використання мережі Інтернет в Україні показує, що у 2019 році користувачами мережі були 24,8 млн. жителів нашої країни або 59% її населення.

Готовий аналіз використання Інтернету в Україні (2022) можна купити на цьому сайті.

2020 року, коли ввели карантинні обмеження для боротьби з поширенням COVID-19, багато українців змушені були залишатися вдома та перейти на віддалений режим роботи. Цей фактор став додатковим каталізатором зростання кількості користувачів інтернет-технологій. Рівень проникнення мережі Інтернет в Україні досяг за наступні два роки 72,8% населення – 30 млн осіб.

Аналіз використання Інтернету в Україні свідчить про те, що основним інструментом для цього в нашій країні, як і у всьому світі, стали смартфони. Виробники гаджетів підтримують користувацький попит шляхом розробки та випуску нових, більш досконалих пристроїв, наприклад, з підтримкою технології 5G та з розширеними мультимедійними можливостями.

Вас також може зацікавити готовий аналіз ринку дата центрів у Східній Європі (2021 рік) – ми актуалізуємо цей або інший звіт за вашим запитом.

За даними Держстату, в 2019 році в Україні реалізовано смартфонів на 13,7 млрд. гривень, і це на 17,7% більше, ніж було виручено за подібні гаджети роком раніше.

2020 року роздрібна торгівля, у тому числі й пристроями зв'язку, зменшила оберти через антиковидні обмеження. Ринок смартфонів в Україні скоротився на 3,9%. Однак протягом 2021 року відкладений попит був повністю реалізований, що виявилося у зростанні продажів смартфонів одразу на 36,3% порівняно з 2020-м. У грошовому вираженні ємність ринку смартфонів в Україні досягла минулого року майже 18 млрд. гривень.

Також ознайомтеся зі структурою та анотацією до готового дослідження ринку стільникового зв'язку в Україні (2020 рік).

Більш детальна інформація про використання мережі Інтернет в Україні міститься в матеріалах звіту за результатами дослідження, придбати які можна в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

На нашому сайті також є можливість знайти і купити маркетингові дослідження ринків України та інших країн, що цікавлять вас.

Типовий аналіз ринку від консалтингової агенції Pro-Consulting включає:

  • загальні відомості про сферу бізнесу:
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту;
    • розрахунок ємності та її тимчасової динаміки;
    • структуру у різних зрізах;
    • основні тенденції розвитку;
  • опис системи нормативно-правового регулювання:
    • чинні закони та підзаконні акти;
    • умови ліцензування;
    • податки та митні збори;
    • рамки зовнішньоекономічної діяльності;
    • можливості щодо участі у держзакупівлях;
    • озвучені плани уряду щодо реформування;

Також, в якості прикладу, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підвісного оптичного кабелю України (2021 рік).

  • аналіз сфери споживання:
    • портрет цільової аудиторії;
    • мотивація, очікування та схеми поведінки покупців;
    • особливості інтернет-продажу;
    • споживання у корпоративному та державному сегментах;
  • аналіз конкуренції:
    • список та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
    • асортимент товарів гравців, що конкурують;
    • маркетингові стратегії конкурентів;
    • шляхи підвищення конкурентоспроможності замовника;
  • дослідження каналів реалізації продукції:
    • перелік можливих каналів продажу;
    • особливості взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
    • інструменти просування товарів у каналах реалізації;
    • тактика вибору каналів продажу залежно від ринкової ситуації;

Дізнатися більше про аналіз конкурентів можна за цим посиланням.

  • аналіз рекламної сфери ринку:
    • моніторинг реклами;
    • контент-аналіз запитів споживачів у мережі Інтернет;
    • можливі стратегії рекламних кампаній;
    • оцінка ефективності рекламних акцій.
  • визначення позиції замовника на ринку:
    • порівняння часток клієнта та конкурентів;
    • аналіз зовнішніх та внутрішніх бізнес-процесів;
    • шляхи зміцнення ринкового становища замовника;
  • дані, що характеризують інвестиційну привабливість ринку:
    • бар'єри та можливості за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
    • рекомендації щодо виходу на ринок та розвитку бізнесу.

Замовити аналіз ринку за своїм технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.

Також дізнайтеся більше про телефонне опитування як інструмент дослідження ринку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами