in stock

Аналіз світового ринку мобільних ігор і додатків для побачень. 2018 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2018 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 6
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: англійська
12050 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У березні 2018 року аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку мобільних ігор, додатків для побачень з ухилом в застосування інноваційних та динамічно розвиваються технологій - доповненої реальності (augmented reality) і блокчейна (blockchain). Аналіз ринку додатків та ігор показав основні показники розвитку галузі в динаміці, найбільших гравців, злиття і поглинання в галузі, а також розрахунок перспективи зростання для гравців, які планують вивести на ринок продукт, який об'єднує всі ці інноваційні технології.

Ігри стали невід'ємною частиною цифрової індустрії через декількох факторів впливу, включаючи:

Зростання населення - оскільки ігровий процес є масовим ринком, збільшення кількості потенційних клієнтів призводить до збільшення фактичних клієнтів.

Збільшення кількості ігор і додатків, пропонованих на ринку. Аналіз ринку мобільних ігор компанії VentureBeat показав, що кожен день на різних платформах запускається майже 500 ігор. Цей звіт був представлений на початку 2016 року і в ньому зазначено, що існує більше 17 000 ігор для ПК і консолей, а також більше 800 000 мобільних ігор. Згідно з цими розрахунками, на початок 2018 року очікується, що число мобільних ігор перевищить 1,16 млн.

Підвищення якості. Через велику кількість різних мобільних ігор конкуренція вище, ніж будь-коли, і нові ігри повинні бути адекватними зростаючому попиту.

Зростання цін і монетизація. Для підвищення якості необхідні сучасні технології і людські ресурси. Ділова сторона ігор сильніше, ніж розважальна сторона, і тому відбувається збільшення цін. Існує два типи ігор з точки зору монетизації. Перший тип - це ігри-ідеї, вони не складні і вимагають менше ресурсів, ніж друга група. Ці ігри монетизуються через рекламу. Друга група ігор складніше, і існує високий попит на швидке повернення інвестицій. Їх розробка і обслуговування зазвичай вимагають більше грошей, і, отже, такі ігри включають більшу кількість платних функцій. Один з опитувань, проведених в 2016 році, свідчить, що всього лише кілька сотень компаній в 2016 році заробляють більше, ніж 1 мільйон доларів. 17% розробників ігор не отримують доходу, а 15% заробляють більше 1000 доларів США в місяць.

 

 

Додатки для знайомств стали ще одним важливим сегментом на ринку мобільних додатків. Цей сегмент також швидко розвивається через двох основних факторів. По-перше - постійно зростаюче число одиноких людей і друге - зростаюче значення Інтернету. Сайти знайомств вимагають оцінки профілю і бажання користувачів змінити своє життя або, принаймні, зробити її краще протягом деякого часу.

В цілому успіх тенденції монетизації вимагає, щоб розробники ігор витрачали більше коштів як на продукти, так і на просування, тому вартість кожного індикатора клієнта завжди змінюється.

Оскільки на ринку більше 1 мільйона ігрових додатків, конкуренція сильна. Існує два рівня конкуренції. За даними дослідження ринку розробників від Deloitte Global, майже 80% доходів топ-1000 компаній зароблено 20 топ-видавцями в кожному регіоні, а це означає, що десятки тисяч розробників борються за решту 20% доходу. Розробники і видавці все частіше звертаються до ліцензованої інтелектуальної власності (IP) в надії отримати перевагу, в тому числі за рахунок сюжетів фільмів і серіалів.

Детальний зміст:

1. Огляд ринку ігор
1.1. Загальний огляд ринку
1.2. Ефективність проникнення на ринок
1.3. Ігри ринку конкурентного середовища
1.4. Прибутковість мобільних ігрових додатків
1.5. Інші ігри на основі гри
2. Споживчий аналіз та потенціал країн
3. Порівняльний аналіз успішних історій МКО (сильних та слабких сторін)
4. Регулювання криптовалют та блокчейну в різних країнах світу

Перелік таблиць:

1. Розподіл онлайн-ринку знайомств по країнам, млн дол. США
2. Найпопулярніші сайти знайомств в різних країнах, за кількістю завантажень
3. ТОП-20 розробників мобільних ігор в 2017 році
4. TOP-20 розробників мобільних додатків для знайомств в 2017 році
5. Основні поглинання на ринку онлайн-знайомств в 2016-2017 роках
6. Потенційний портрет клієнта

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку розробки ігор за доходами в 2016 році на глобальному рівні
2. Розмір глобального ігрового ринку, 2016-2020 (Прогноз), млрд дол. США
3. Розбивка ринку мобільних ігор за мобільними пристроями
4. Розбивка ринку глобальних мобільних ігор за регіонами
5. Доходи від онлайн-ринку знайомств
6. Розбивка ринку онлайн-знайомств за пристроями в 2015-2016 роках
7. Індекс якості додатків для побачень 2016 року
8. Вартість лояльних користувацьких тарифів платформою глобально, 2016, дол. США
9. Витрати на лояльних користувачів у Північній Америці та EMEA, 2016, дол. США
10. Вартість лояльних користувачів за статтю по всьому світу, 2016, дол. США
11. Вартість лояльних користувачів за статтю в усьому світі, 2016, дол. США
12. Розподіл прибутковості мобільних ігор у 2017 році за каналами
13. Найбільш прибуткові Android-ігри для мобільних пристроїв в США в січні 2018 року за щоденним доходом, млн. Дол. США
14. Найбільш прибуткові мобільні ігри iOS за січень 2018 року за добу, млн. дол. США
15. Користувачі програм для знайомств за сімейним статусом, середнє значення в 2015-2017 рр.
16. Риси характеру користувачів веб-сайтів та додатків для знайомств, огляд 2017 р.
17. Причини користуваннями онлайн-сайтами знайомств або додатками в США в 2017 р.
18. Частка дорослих, які активно платять службам знайомств, 2017 р.
19. Частка дорослих, які використовують служби знайомств за віком, 2015 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами