Анотація до аналізу ринку:
Інтернет-дошки оголошень в Україні представлені безліччю компаній, спеціалізація яких - організації майданчиків для розміщення інформаційних оголошень. Серед найбільш відомих виділяються OLX.UA, RIA.COM, AUKRO.UA, PROM.UA. Всі ці компанії активно розвиваються в мережі Інтернет.
Інтернет-дошки оголошень, що входять в топ-25 доменів за охопленням аудиторії в грудні 2015 року, за даними авторитетної дослідницької компанії в Україні, представлено нижче. Найбільше охоплення серед Інтернет-дошок оголошень займає olx.ua (39%). Найближчий конкурент - prom.ua охоплює 29% Інтернет-аудиторії. Найнижчий відсоток охоплення у сайтів, що увійшли в топ-25 в Україні - aukro.ua, з охопленням 23%. Аmazon.com і ria.com не ввійшли в Тoп-25, через менший охоплення Інтернет-аудиторії.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку інтернет-дошок для оголошень
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2013-2015 рр.
1.2 Аналіз світових тенденцій розвитку ринку за 2013-2015 рр.
2. Основні оператори ринку інтернет-дошок для оголошень
2.1 Основні оператори ринку та їх опис, контактна інформація
2.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку ( на кого орієнтуються)
2.3 Визначення сильних та слабких сторін топ-6 інтернет-дошок для оголошень
2.4 Ступінь конкуренції і ризики
3. Ціна і ціноутворення на ринку
3.1 Динаміка цін на продукцію у 2013-2015 рр.
4. Висновки і рекомендації щодо подальшого розвитку інтернет-майданчика
5. Ризики і бар'єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Ємкість ринку інтернет реклами в Україні у 2013-2016 рр., млн. грн.
2. Порівняльні показники інтернет-проникнення в Україні у 2013-2015 рр., %
Перелік графіків і діаграм:
1. Сайти групи компаній OLX
2. Динаміка розвитку компанії RIA
3. Кількість оголошень на RIA.COM, які відзначені як продані (шт.)
4. Сайти групи компаній Tradus PLC
5. Категорії з продажу в В2С сегменті, березень 2014 - березень 2015 рр.
6. Категорії з продажу в В2В сегменті, березень 2014 - березень 2015 рр.
7. Структура Alibaba Group
8. Структура Amazon
9. Таблиця регіональних майданчиків Amazon
10. Основні оператори ринку інтернет-дошок для оголошень
11. Структурування груп основних операторів ринку інтернет-дошок для оголошень
12. Сегментація груп основних операторів ринку інтернет-дошок для оголошень
13. Ранжування по охопленню, станом на грудень 2015 року
14. Сильні і слабкі сторони основних операторів ринку інтернет-дошок для оголошень на основі відгуків користувачів
15. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку інтернет-дошок оголошень в Україні
16. Оцінка конкурентного середовища на ринку інтернет-дошок оголошень в Україні
17. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку інтернет-дошок оголошень в Україні
18. Напрямки інтернет-реклами в Україні у 2014-2016 рр., млн. грн.
19. Ціни на платні послуги компанії olx.ua станом на січень 2016 року, грн.
20. Ціни на платні послуги компанії ria.com станом на січень 2016 року, грн.
21. Реклама на сайті ria.ua станом на січень 2016 року, грн.
22. Націнки на сайті ria.ua станом на січень 2016 року
23. Створення свого онлайн магазину на майданчику ria.ua станом на січень 2016 року
24. Безлімітні пакети Prom.ua з просуванням станом на січень 2016 року
25. Очікуваний результат в PRO пакетах prom.ua станом на січень 2016 року
26. Вартість виставлення лотів, крім описаних вище, на майданчику aukro.ua станом на січень 2016 року
27. Вартість рекламних опцій на майданчику aukro.ua станом на січень 2016 року, грн.
28. Вартість рекламних опцій на сторінках aukro.ua станом на січень 2016 року, грн.
29. Розмір комісії за продаж товарів через майданчик aukro.ua станом на січень 2016 року, грн.
30. Ступінь реалізації унікальних торгових пропозицій sala.com.ua станом на лютий 2016 року