Хлібні гурмани будуть задоволені: підготовлений бізнес-план міні-пекарні повного циклу
4318

Хлібні гурмани будуть задоволені: підготовлений бізнес-план міні-пекарні повного циклу

Хліб завжди був і залишається популярним продуктом харчування. В даний час більш затребуваною українськими споживачами стає продукція невеликих пекарень і кондитерських, тоді як попит на традиційні або соціальні сорти падає. Мода на здоровий спосіб життя, бажання отримати більш смачний і якісний продукт призводять до зростання продажів видів хліба на основі зернових сумішей, європейських різновидів цієї продукції, таких як багет, бріош, Чіабата, Фокачо, а також дієтичного хліба.
За рахунок зниження споживання соціальних сортів, українці стали менше їсти хлібобулочної продукції, але збільшили вимоги до її якості. Якщо в 2000 році кожен житель нашої країни споживав в середньому 50 кг хліба, то в 2015-му - вже 26 кг. Відповідно, зменшилася і виробництво.

Рисунок. Динаміка виробництва хлібобулочних виробів в Україні, тис. тонн

 

* Дані Державної служби статистики України

В даний час перевагу на українському хлібному ринку мають підприємства, здатні гнучко реагувати на запити споживачів і пропонувати потрібні їм сорти.
Наприклад, хліб з висівками час від часу купують 20,5% співвітчизників, а зерновий, бездріжджовий і гречаний - 12,1%. Постійно їдять зазначені види продукції 3,1% і 1,1% українців.

 

Забезпечити різноманітні смаки споживачів здатні міні-пекарні. Вони бувають двох типів: повного і неповного циклу. Перші здійснюють всі етапи виробництва, починаючи з просіювання борошна і замісу тіста і закінчуючи випічкою. Другі використовують заморожені напівфабрикати і виробляють тільки випічку. Природно, що більш якісну продукцію випускають пекарні повного циклу.

Для створення такого підприємства фахівцями компанії Pro-Consulting розроблений бізнес-план. В результаті його реалізації, в Київській області з'явиться міні-пекарня повного циклу, здатна виробляти як традиційний, так і дієтичний хліб, а також різноманітну випічку. Вся продукція буде виготовлятися тільки з високоякісних продуктів і борошна вищого сорту і потрапляти до покупців в свіжому вигляді.
Для випуску 500 кг хлібобулочних виробів на добу досить обладнаного приміщення площею 75 м2. Закупівля необхідного обладнання становить 63% від загальної суми інвестицій. Ще 20% піде на поповнення оборотних коштів на перші півроку роботи пекарні, а 7% - на ремонтні роботи. Менш значні витрати складуть: орендна плата на початковому етапі - 5%, маркетингові витрати - 2%, початкова закупка сировини - 2%, проектні роботи - 1%.
Згідно з планом, гроші, вкладені в створення міні-пекарні, повернуться до інвестора менш ніж через півтора року (17,1 місяців) з урахуванням дисконту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами