У людей в різних життєвих ситуаціях часто виникає потреба швидко отримати деяку суму грошей. Допомагають їм вирішувати це питання численні ломбарди. Тут можна оформити короткострокову позику під заставу цінної речі. У більшості випадків (87%) це дорогоцінні метали, але також в ролі застави можуть виступати предмети побуту, автомобілі і навіть нерухомість.
Плату за користування грошима кожен ломбард виставляє самостійно. Клієнтові доведеться щодня оплачувати від 0,8% до 2% отриманої суми, якщо заставою слугують коштовності або техніка. У випадку з автомобілем середній відсоток за користування грошима становить близько 0,2% в день, а при заставі нерухомості - 0,17%.
Як бачимо, відсотки дуже великі і в інтересах клієнтів, що бажають отримати своє майно назад, швидше повернути борг. Але і в разі неповернення ломбард не буде в програші. Навпаки, реалізація заставного майна дає йому додатковий прибуток. Тому ломбард виконує ще й функцію магазину. Ризик прогоріти у ломбарду набагато менше, ніж в іншої кредитної організації, навіть в разі серйозної кризи.
Бум на ломбардному ринку став причиною для написання бізнес-плану невеликої мережі даних установ. Проектом передбачено відкрити п'ять ломбардів в Києві та Київській області. Головним критерієм для вибору місця розміщення є наявність достатньої кількості потенційних клієнтів і відсутність в безпосередній близькості конкурентів.
Наші ломбарди видаватимуть гроші населенню під заставу дорогоцінних металів і каменів. При цьому перше місце при обладнанні відділень займає питання безпеки, тим більше, що вони будуть працювати цілодобово. Тому на ремонтні роботи виділяється найбільша частка від загальної суми інвестицій - 40%. Друга за величиною стаття витрат - поповнення оборотних коштів для видачі кредитів. На покупку реактивів і спеціальних технічних засобів для оцінки та зберігання застав піде до 10% від загальної суми витрат.
Рисунок. Структура залогів
Всі підготовчі заходи, що включають оформлення дозвільної документації, підготовку приміщень, покупку меблів, монтаж обладнання, планується провести протягом чотирьох місяців.
Надалі п'ять відділень починають працювати, обслуговуючи від 300 до 1,3 тис. Клієнтів щомісяця. Річна виручка від кожного ломбарду мережі складе до 150 тис. Доларів США. Уже через два роки з моменту відкриття даного підприємства витрачені на його створення кошти, з урахуванням дисконту, повернуться до інвестора у вигляді прибутку.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: