Дата підготовки: | Квітень 2018 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку онлайн-мікрокредитування в Україні, в якому представлені основні тенденції, показники, сегментація і структурування ринку, досвід інших країн. В огляді проведено аналіз конкурентів на ринку, особливостей просування послуг, цільової аудиторії, розраховані прогнозні показники розвитку ринку, визначені ризики і бар'єри розвитку ринку, надано рекомендації для утримання конкурентної позиції.
Масова поява мікрофінансових організацій в Україні почалася в 2009-2011 роках. Сервіси з онлайн-мікрокредитування з'явилися в країні відносно нещодавно, а активно розвиватися почали з 2014 року, однак на тлі стрімкого зростання попиту і великої популярності серед населення цей сегмент мікрокредитування активно розвивається.
Частота запитів з пошуку онлайн мікропозик в пошукових системах в Україні збільшується стрімкими темпами. Так в березні 2018 року в пошуковій системі Google було зафіксовано майже 52 тис. таких запитів, що в 3,4 рази більше ніж у березні 2017 роки (15 тис. запитів) і в 25 разів більше в порівнянні з березнем 2015 роки (2 тис . запитів).
Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2015-2018 рр., тис. од.
Джерело: дані сайту https://adwords.google.com/
Характерною особливістю ринку онлайн-мікрокредитування в Україні є його розвиток в умовах відсутності спеціального законодавства щодо регулювання ринку з боку держави. Український ринок онлайн-мікрокредитування існує в загальних рамках правового поля.
З подальшою стабілізацією економіки України і поступовим підвищенням добробуту громадян ринок онлайн-мікрокредитування в найближчі роки буде продовжувати динамічно розвиватися разом з ростом попиту на кредити і затребуваності з боку більшої частини населення. Цьому сприятимуть зростання споживчої активності, збільшення кількості гаджетів, зростання рівня охоплення населення інтернетом, перехід споживачів в онлайн в умовах прискорення темпів життя і постійної нестачі часу.
Позитивно позначиться на українському ринку онлайн-мікрокредитування активний розвиток онлайн-торгівлі, яка вже займає близько 3,5% від загального роздрібного товарообігу країни, впровадження в Україні концепції Cashless economy. Також в найближчому майбутньому очікується прийняття важливих законопроектів в галузі.
1. 1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2015-2017 рр. (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.1.1. Аналіз пошукової реклами за заданими типами запитів в Google (оголошення конкурентів, аналіз відмінних рис)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2015-2017 рр. (оцінка)
1.3. Сегментація і структурування ринку (виділення частки онлайн кредитів із загального обсягу)
1.4. Досвід інших країн у розвитку сегменту онлайн-кредитування (Азербайджан, Казахстан, Грузія, Болгарія, Іспанія, інші країни - за наявністю інформації). Тенденції розвитку, основні гравці, їх «фішки».
2. Цільова аудиторія
2.1. Вподобання споживачів щодо послуг, портрет споживача.
2.2. Сегментація і структурування споживання (за даними опитувань споживачів, фінансовим достатком, структурою витрат, особливостями використання кредитів)
3. Аналіз конкурентів
3.1. Перелік, сегментація і структурування основних операторів ринку (за ціновими сегментами (відсотки), строками, розмірами кредитів, річними відсотками, зручністю сайту, брендуванням, використанням реклами)
3.2. Аналіз просування конкурентів (застосовувані методи реклами і іміджеві елементи, рекламні ролики, нестандартні рішення). Джерела залучення клієнтів (онлайн / ТВ і радіо / зовнішня реклама, інші)
3.3. Частки ринку основних операторів в 2015-2016 рр. (за даними фінансової звітності), 2017 рік - оцінка
4. Висновки.
4.1. Прогнозні тенденції і показники розвитку ринку в 2018-2022 рр. Побудова багатофакторної моделі на підставі даних:
- Макроекономічні показники
- Демографія і соціально-економічні показники населення
- Розвиток роздрібної торгівлі
- Потенціал розвитку українських і міжнародних компаній на ринку (бенчмарк)
4.2. Рекомендації з розвитку на ринку для утримання конкурентної позиції
5. Інвестиційна привабливість галузі
5.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
5.3. Ризики і бар'єри розвитку ринку. Побудова аналітик
1. Результати пошуку в пошуковій системі Google за запитами «кредит онлайн», «онлайн кредит», «швидкий кредит»
2. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні
3. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за відсотковою ставкою, розмірами кредитів, термінами кредитування, віковими обмеженнями для клієнтів
4. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за походженням капіталу
5. Структурування основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні
6. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за присутностю в соціальних мережах, інших засобах зв'язку
7. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за даними фінансової звітності в 2015 та 2016 рр., тис. грн
8. Прогноз динаміки ємності ринку онлайн-мікрокредитування в Україні в 2018-2022 рр., млн грн
9. SWOT-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
10. PEST-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
11. Ризики і бар'єри розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
12. Ранжування ризиків розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
1. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2015-2018 рр.
2. Динаміка кількості запитів «швидкий кредит» в пошуковій системі Google в 2015-2018 рр.
3. Динаміка кількості фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів, в Україні в 2014-2017 рр.
4. Динаміка обсягів виданих фінансовими компаніями кредитів в Україні в 2014 - 2017 рр.
5. Динаміка загальних активів фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів в Україні, в 2014-2017 рр.
6. Динаміка зміни капіталу фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів в Україні, в 2014-2017 рр.
7. Динаміка обсягів виданих фінансовими компаніями онлайн-мікрокредитів в Україні в 2014-2017 рр.
8. Основні акценти в рекламі послуг на ринку онлайн-мікрокредитування України
9. ТОП-20 компаній на ринку швидких онлайн-кредитів України за 2017 р.
10. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за статевою ознакою, %
11. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за віковим критерієм, %
12. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за сімейним станом, %
13. Сегментація споживачів мікрофінансової організації на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за частотою позик, %
14. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за фінансовим достатком (місячний дохід), %
15. Частки основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за 2017 р., % (зведена оцінка по фінансовій звітності, відвідуваності сайтів і експертній оцінці)
16. Динаміка ємності ринку онлайн-мікрокредитування в Україні в 2017-2022 рр., млрд грн