Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2020 рік

Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 15
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
20200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мікрокредитування онлайн в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку мікрокредитування онлайн в Україні.
Сервіси по онлайн-мікрокредитуванню з'явилися в країні відносно недавно, а активно розвиватися почали з 2014 року, однак на тлі стрімкого зростання попиту і великої популярності серед населення цей сегмент мікрокредитування активно розвивається.
Аналіз ринку мікрокредитування онлайн в Україні визначив, що оператори ринку найбільш часто акцентують увагу на швидкості отримання кредиту (до 15 хвилин, в середньому до 7-10 хвилин) і максимальних сумах кредиту (найчастіше – до 10-15 тис. грн.), зручність отримання кредиту, можливості його отримання з мінімальним пакетом документів, цілодобовій роботі сервісів. Дещо рідше в рекламі оператори на ринку мікрокредитування онлайн в Україні звертають увагу на обмеження за віком потенційних позичальників, анонімність, можливість пролонгації погашення кредиту. Крім того, для залучення нових клієнтів використовуються акційні пропозиції з видачі кредитів з мінімально можливою процентною ставкою в 0,01%.
Згідно з аналізом ринку мікрокредитування онлайн в Україні найпопулярнішими кроками в сфері цифрового перетворення для формування позитивного досвіду клієнта виступають ціна, дизайн каналу, управління кампанією, продукти і рішення і, що найголовніше, сформовані відносини з клієнтами.
Істотних змін в портреті споживача не спостерігалося. Змістилися основні акценти в контекстній рекламі:


Одна з причин популярності мікрокредитів є те, що споживачам складно перманентно розлучатися зі значною сумою грошових коштів на покупку того чи іншого товару, враховуючи, що ще не так давно він коштував в 2-3 рази дешевше, однак виріс у ціні через девальвацію й інфляцію.
За аналізом інструментів просування стає очевидним вибір на користь інструментів, що скорочують шлях до оформлення заявки.
Споживачі використовують продукт з метою отримати додаткові позики для впевненості у власних фінансових можливостях кожного разу, коли відбувається невідповідність доходів позичальників ринковій вартості товарів і тарифів.
З цією метою переваги споживачів зводяться до наступного: головне питання для клієнта полягає в тому «Що ви можете зробити?», якє формує привабливість результату в порівнянні з іншим продуктом.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2018 рр. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.1.1. Аналіз пошукової реклами по заданих типів запитів в Google (оголошення конкурентів, аналіз відмінних рис)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2015-2018 рр. (Оцінка)
1.3. Сегментація і структурування ринку (виділення частки онлайн кредитів із загального обсягу)
1.4. Досвід інших країн у розвитку сегмента онлайн-кредитування (загальний зріз в форматі моніторингу відкритих джерел)
2. Цільова аудиторія
2.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
2.2. Сегментація і структурування споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структурі витрат, особливостей використання кредитів)
3. Аналіз конкурентів
3.1. Перелік, сегментація і структурування основних операторів ринку (за ціновими сегментами (відсотки), строками, розмірами кредитів, річним відсоткам, зручності сайту, брендування, використання реклами)
3.2. Аналіз просування конкурентів (застосовувані методи реклами і іміджеві елементи, рекламні ролики, нестандартні рішення). Джерела залучення клієнтів (онлайн / ТВ і радіо / зовнішня реклама, інші)
3.3. Частки ринку основних операторів в 2015-2017 рр. (За даними фінансової звітності), 2018 рік - оцінка
4. Висновки.
4.1. Прогнозні тенденції і показники розвитку ринку в 2019-2023 рр. Побудова багатофакторної моделі на підставі даних:
- Макроекономічні показники
- Демографія і соціально-економічні показники населення
- Розвиток роздрібної торгівлі
- Потенціал розвитку українських і міжнародних компаній на ринку (бенчмарк)
4.2. Рекомендації з розвитку на ринку для утримання конкурентної позиції
5. Збільшення інвестиційної привабливості галузі
5.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
5.2. Ризики і бар'єри розвитку ринку. Побудова карти ризиків на ринку (актуалізація і зміни)

Перелік таблиць:

1. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактора
2. Результати пошуку в пошуковій системі Google за запитами «кредит онлайн», «онлайн кредит», «швидкий кредит»
3. Простота реєстрації (тестова реєстрація для перевірки часу і кількості кроків)
4. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за 2016-2019 рр.
5. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні згідно з походженням капіталу
6. Сайт, брендинг, логотип
7. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по послугах
8. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по процентній ставці, розмірами кредитів, термінів кредитування, віковим обмеженням для клієнтів
9. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по присутності в соціальних мережах, інших засобах зв'язку
10. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за даними фінансової звітності в 2017-2018 рр., Млн грн, 2019 року - оцінка
11. Прогноз динаміки місткості ринку онлайн-мікрокредитування України в 2019-2023 рр.
12. SWOT-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
13. PEST-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
14. Ризики і бар'єри розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
15. Ранжування ризиків розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2018-2019 рр.
2. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2018-2019 рр. з мобільних пристроїв
3. Динаміка кількості запитів «швидкий кредит» в пошуковій системі Google в 2018-2019 рр., млн
4. Обсяг виданих фінансовими компаніями кредитів, млрд грн, 2014-2018 рр., 2019 р.- оцінка
5. Обсяг виданих фінансовими компаніями онлайн- мікрокредитів, млрд грн, 2014-2018 рр., 2019 р.- оцінка
6. Акценти в контекстній рекламі
7. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по цілі кредиту,%
8. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за статевою ознакою в 2019 році, %
9. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за віковим критерієм,%
10. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за сімейним станом, %
11. Сегментація споживачів мікрофінансових організацій на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по частоті позик, %
12. Сегментація споживачів мікрофінансової організації на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по зайнятості, %
13. ТОП-20 компаній на ринку швидких онлайн-кредитів України за 2019 рік
14. Частки основних операторів ринку в структурі основних операторів на ринку за 2019 р.
15. Динаміка ємності ринку онлайн-мікрокредитування в Україні в 2018-2023 рр., млрд. грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами