Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку онлайн мікрокредитування в Україні за 2015-2021 роки. У дослідженні описані основні гравці на ринку та основні тренди. Проаналізовано фактори, які впливають на кількість потенційних позичальників, можна зробити висновок, що даний ринок користується досить високим рівнем популярності.
Було проаналізовано найбільших гравців на даному ринку та їх основні послуги, як часто люди шукають даний вид послуги, і хто є потенційним клієнтом для великих гравців. Ринок мікрокредитування активно розвивався до війни, однак і після початку війни на території України попит на мікропозики продовжується. В основному це пов'язано з тим, що кожен 2-й українець втратив роботу.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2021 р. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.1.1. Аналіз пошукової реклами за заданими типами запитів у Google (оголошення конкурентів, аналіз відмінних рис)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2015-2021 роках. (Оцінка)
1.3. Сегментація та структурування ринку (виділення частки онлайн кредитів із загального обсягу)
1.4. Досвід інших країн у розвитку сегмента онлайн-кредитування (загальний зріз у форматі моніторингу відкритих джерел)
2. Державне регулювання ринку (основні закони, що регулюють галузь, перспективи зміни у законодавстві та контролюючих органах) – зміни за 2021 рік
3. Цільова аудиторія
3.1. Уподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача
3.2. Сегментація та структурування споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структури витрат, особливостей використання кредитів)
4. Аналіз конкурентів
4.1. Перелік, сегментація та структурування основних операторів ринку (за ціновими сегментами (відсотки), строками, розмірами кредитів, річними відсотками, зручністю сайту, брендуванням, використанням реклами)
4.2. Аналіз просування конкурентів (застосовувані методи реклами та іміджеві елементи, рекламні ролики, нестандартні рішення). Джерела залучення клієнтів (онлайн/ТБ та радіо/зовнішня реклама, інші)
4.3. Частки ринку основних операторів у 2015-2020 роках. (за даними фінансової звітності, рейтингами), 2021 рік – оцінка
5. Висновки.
5.1. Прогнозні тенденції та показники розвитку ринку у 2022-2025 роках.
5.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку для утримання конкурентної позиції
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT, PEST – аналіз ринкового спрямування
6.2. Ризики та бар'єри розвитку ринку. Побудова картки ризиків на ринку (актуалізація та зміни
1. Результати пошуку в пошуковій системі Google на запит «кредит онлайн»
2. Рівень доходу сім'ї, що оформила кредит у МФО, грн
3. Причини оформлення кредиту до МФО
4. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за 2016-2019 роки.
5. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні згідно з походженням капіталу
6. Сайт, брендинг, логотип
7. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за послугами
8. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за процентною ставкою, розмірами кредитів, термінами кредитування, віковими обмеженнями для клієнтів
9. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за присутністю у соціальних мережах, інших засобах зв'язку
10. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за даними фінансової звітності у 2017-2020 рр., млн. грн., 2021 р. – оцінка
11. SWOT-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
12. PEST-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
13. Ризики та бар'єри розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
14. Ранжування ризиків розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
1. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2021 р., тис. запитів
2. Динаміка кількості запитів «кредит на карту», «кредит онлайн на карту» та «мікропозики» у пошуковій системі Google у 2021 р.,
3. Обсяг виданих фінансовими компаніями кредитів, млн. грн. 2014-2020 рр., 2021р.- оцінка
4. Обсяг виданих фінансовими компаніями онлайн-кредитів, млн грн.,
2015-2021 р.
5. Структурування ринку за способом укладання договору, 2015 та 2021 рр., %, млн. грн
6. Структурування ринку за способом укладання договору, 2021 рр., %, млн. грн., шт.
7. Розподіл МФО за інституційним типом у Європі, 2020 р.
8. Частка МФО в Європі, що надають різні фінансові продукти
9. Частка МФО в Європі, що надають різні фінансові продукти
10. Акценти у контекстній рекламі
11. Ситуації нестачі коштів у населення
12. Частота виникнення ситуації нестачі коштів на щоденні витрати
13. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за статевою ознакою станом на кінець 2020 року, %
14. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за віковим критерієм у 2020 році, %
15. Розмір населеного пункту
16. Джерело доходу у сім'ї
17. Сегментація споживачів мікрофінансової організації на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні у 2020 році за зайнятістю, %
18. Цілі використання кредиту в небанківській МФО (онлайн-кредит або кредит готівкою)
19. МФО, у яких найчастіше беруть кредит
20. Способи отримання кредиту до МФО у 2020 році
21. Частота прострочення кредитів у МФО
22. Бар'єри використання кредиту у МФО
23. Частки основних операторів ринку за чистим доходом від послуг у 2021г.
24. ТОП-15 компаній на ринку швидких онлайн-кредитів України за 2021 рік
25. Наявність роботи у людей, які працювали до війни