Гроші в зуби: підготовлений бізнес-план стоматологічної клініки
4052

Гроші в зуби: підготовлений бізнес-план стоматологічної клініки

Практично всі сучасні люди періодично потребують допомоги стоматолога. За статистикою США, у 95% жителів у віці від 35 до 64 років є карієс. У більш молодих людей, від 20 до 34 років, ця хвороба зустрічається в 85% випадків. Серед дітей та підлітків карієс поширений менше: 40% хворіють у віці 2-8 років і 58% - в період від 12 до 19 років.
Розвивається ринок стоматології і в Україні. За наявними даними, 48% наших співвітчизників відвідують цих лікарів для поточного лікування зубів, 31% - в екстрених випадках і 20% - для профілактики.
У спадок від Радянського Союзу Україні дісталася розвинена мережа державних стоматологічних установ, в яких і сьогодні можна отримати як платні, так і безкоштовні послуги.

Для них характерне використання застарілого обладнання та технологій через недостатнє бюджетне фінансування. Зі здобуттям незалежності, в нашій країні став розвиватися і приватний сектор стоматології.
Завдяки тому, що приватні стоматологи роблять більш якісні послуги, ніж державні установи, вони поступово завоювали значну частку українського ринку.
Кількість державних і приватних стоматологічних лікувальних закладів за станом на 2013 рік показано на малюнку.
З урахуванням зростаючого українського ринку стоматології, фахівцями Pro-Consulting розроблений бізнес-план створення невеликої стоматологічної клініки на 3 крісла в Києві.

Реалізація проекту потребує фінансування в розмірі $ 130 тис.
Для успішної діяльності клініки важливо правильно вибрати її розташування. Для цього найбільше підходить одні зі спальних районів столиці. При остаточному виборі місця необхідно враховувати наявність в районі платоспроможного попиту і конкурентів.
Структура доходів майбутньої клініки представлена на діаграмі. Найбільший прибуток закладу буде приносити лікування кореневих каналів зубів і ортопедичні послуги.

Рисунок. Структура доходів від діяльності стоматологічної клініки

 


За планом, вкладені в клініку кошти окупляться з урахуванням дисконту за період трохи більше року (15,5 місяців).
Виконання всіх закладених в бізнес-план заходів дозволить новому підприємству досягти стратегічної мети - заробити репутацію висококваліфікованого установи, і зайняти лідируючі позиції серед інших подібних закладів Києва.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами