Дата підготовки: | Липень 2021 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гінекологічних послуг. Проведено опитування серед жінок щодо вибору послуг та закладів для пологів, причин вибору, вибір лікаря, задоволеність перебування в лікарні та їх витрати. Досліджено впізнаваність назв та брендів компаній. Компанії яким надають перевагу опитуванні, причини вибору, довіра до закладів та готовність рекомендувати такі заклади.
Серед лідерів важливих факторів, як впливають на вибір пологового будинку, залишаються протягом вже декількох років Результативність лікування та Використання якісного обладнання –
Лідером за кількістю пологів (серед опитаних) залишаються державні заклади. Загальні показники частки породіль приватних пологових будинків серед опитаних мешканок Києва з 2014 року зростали: у 2014 році 1% опитаних вказали, що народжували в приватному закладі. В 2016 році показник зріс до 9,7%, в 2017 – до 13,0%, а в 2020 склав 16,4%. Однак у 2021 році частка знизилася до 7,5%.
За рік кількість опитаних, які народжують у чергового, виросла. У 2020 році у чергового лікаря народжували 37,6% опитаних. Однак станом на 2021 рік, найбільша частка опитаних продовжує народжувати у чергового лікаря (57,6%). Найбільша кількість таких жінок за суб’єктивною шкалою благополуччя від 1 (неблагополучні) до 10 (благополучні) знаходяться на позиціях 7, 8 і 10 (17,9%, 18,3% і 17,5% відповідно). За домовленістю в основному народжували жінки з оцінкою благополуччя 7, 8, 9 і 10 (22,2%, 19,6%, 10,46% і 22,2% відповідно).
В порівнянні з даними 2020 року, показники задоволеності всіма характеристиками пологового будинку виросли. Найбільше виросли показники цінової політики та умов перебування в пологовому залі.
55,2% опитаних жінок оплачували послуги, які отримували під час перебування у державних пологових будинках. 18% зазначили, що ця сума була 10 001 грн і більше. Частіше оплачували своє перебування жінки, які народжували в НДІ Педіатрії, акушерства та гінекології, Київському міському пологовому будинку №4 та Залізнодорожньому пологовому будинку при Дорожній клінічній лікарні.
Найбільші суми заплатили жінки, які народжували в 2021 і 2019 роках: суму 10 001 грн і більше вказали 27,0% і 26,9% опитаних, які народили в ці роки відповідно.
Витрати на благодійний внесок дещо знизилися, однак суттєво вищі, ніж у попередні роки до 2020. За іншими показниками бачимо значне зростання витрат (пологи за домовленістю – на 325%, акушерка – на 50%, анестезія – на 33%).
Для визначення якісних, на думку жінок, медичних закладів було запропоновано картку зі зображеннями брендів медичних установ, як показано ліворуч, і поставлене запитання «Які з запропонованих медичних закладів Ви вважаєте якісними?». Кількість відповідей при цьому не обмежувалась.
1. Умови проведення дослідження
2. Попередні дослідження
3. Матриця основних показників
4. Соціально-демографічний портрет опитаних жінок м. Київ
5. Аналіз вибору послуг закладів для пологів
6. Причини вибору закладу для пологів
7. Вибір лікаря для народження дитини
8. Задоволеність перебування у пологовому будинку
9. Витрати на пологи, 2021 р.
10. Оцінка ступеню впізнаваності приватних медичних закладів
11. Впізнаваність логотипів та брендів
12. Асоціації з брендом та логотипом
13. Якісні заклади на думку респондентів
14. Довіра до медичних закладів
15. Користування медичними закладами
16. Причини вибору гінекологічного закладу
17. Оцінка візиту обраного закладу
18. Готовність рекомендувати
19. Висновки
1. Матриця основних показників
2. Топ-3 характеристики закладу, які є важливими для опитаних (динаміка за 2014, 2016-2018, 2020, 2021 рр.)
3. Аналіз вибору закладів для пологів
4. Причини вибору закладу для пологів
5. Витрати на пологи, 2021 р.
6. Оцінка ступеня впізнаваності приватних медичних закладів
7. Причини вибору гінекологічного закладу
1. Зайнятість опитуваних
2. Рік народження останньої дитини
3. Район проживання
4. Вік опитаних
5. Розподіл доходу опитаних за суб’єктивною шкалою
6. Характеристики закладу, які є важливими для опитаних (динаміка за 2020-2021 рр.)
7. Динаміка причин вибору пологового будинку (2014, 2016, 2017, 2020, 2021 рр.)
8. Вибір жінками лікаря для народження дитини, 2021 р.
9. Динаміка вибору жінками лікаря для народження дитини (2014, 2016, 2017, 2020, 2021 рр.)
10. Розподіл рівня задоволеності серед опитаних характеристиками пологового будинку
11. Динаміка розподілу рівня задоволеності серед опитаних характеристиками пологового будинку
12. Розподіл опитаних за наявністю досвіду платежів у державних пологових будинках
13. Розподіл опитаних за сумою витрат у державному пологовому будинку, 2021 р.
14. Розподіл опитаних за сумою витрат у державному пологовому будинку та роком народження дитини, 2021 р.
15. Динаміка розподілу опитаних за сумою витрат у 2014, 2016, 2017, 2020, 2021 рр.
16. Розподіл інтервалів справедливої ціни, яку жінки згодні заплатити за комплекс послуг при пологах
17. Розподіл інтервалів максимальної ціни, яку жінки згодні заплатити за комплекс послуг при пологах
18. Розподіл впізнаваності логотипу та бренду виділених закладів
19. Динаміка впізнаваності логотипу виділених закладів (2020-2021 рр.)
20. Динаміка впізнаваності бренду виділених закладів (2020-2021 рр.)
21. Розподіл якісних медичних закладів за версією опитаних
22. Розподіл медичних закладів, яким довіряють опитані
23. Розподіл оцінки власного благополуччя респондентів, які визначили «Лелеку», «Ісіду» та «Адоніс» як заклад, якому вони довіряють
24. Розподіл медичних закладів, гінекологічними послугами яких користувалися опитані жінки протягом останнього року
25. Розподіл медичних закладів, гінекологічними послугами яких користувалися опитані жінки протягом останнього року (виключаючи тих, хто не користувався)
26. Загальна оцінка закладу
27. Оцінка користувачами обраного пологового будинку за характеристиками
28. Готовність користувачів рекомендувати заклад, який вони відвідали