Залежність від пляшки: огляд ринку мінеральної води в скляній тарі
5731

Залежність від пляшки: огляд ринку мінеральної води в скляній тарі

Україна багата на природні ресурси. У тому числі на нашій території безліч джерел мінеральної води: як лікувальної, так і столової. Ця вода користується великою популярністю у населення. Попит на неї підстьобується також і низькою якістю води з водопроводу.

У 2015 році відбувся невеликий спад виробництва мінералки через кризу, але він був короткочасним. Уже в 2016 році обсяги випуску води почали відновлюватися. Тенденція продовжилася і в 2017-м, що показано на діаграмі.

Українські виробники віддають перевагу випуску газованої мінеральної води.

На міжнародному ринку українська мінералка представлена ​​слабо. Для успішного експорту необхідне визнання якості нашої води міжнародними центрами сертифікації. На сьогоднішній день найбільшим вітчизняним експортером мінеральної води є моршинський завод «Оскар», а основними напрямками продажів - Молдова і Росія.

У наших супермаркетах можна зустріти і імпортну мінералку. Це в основному газована вода середнього і високого цінового діапазону. У період кризи обсяг імпорту значно зменшився через зниження купівельної спроможності населення. Основними джерелами зовнішніх поставок води на український ринок стали Грузія, Росія, Франція, Італія, Болгарія.

Скляна тара для води є більш екологічною. Скло не вступає в реакцію з вмістом. Тому мінеральна вода в такій пляшці довше зберігає свої смак і властивості. Крім того, скло придатне для вторинної переробки і створює менше навантаження на природне середовище.

Незважаючи на це, на українському ринку поки переважає мінеральна вода в пластиковій упаковці.Скляна тара більш характерна для імпортної продукції. Однак мінералку в воді випускають і українські виробники. Лідером серед українських компаній є група IDS BORJOMI UKRAINE, що продає воду під торговими марками «Моршинська» та «Боржомі». Збут бутильованої мінеральної води йде в основному через супермаркети (~ 40%) і продуктові магазини (~ 30%). Тут часто влаштовуються акції і розпродажі для стимулювання попиту. Для реалізації дорогих марок води використовуються канали збуту закладів сектора HoReCa.

Майбутня динаміка споживання мінеральної води в скляних пляшках залежить від зростання рівня доходів українців. Додатковим каталізатором для збільшення попиту на бутильовану воду може стати поширення серед населення ідей здорового способу життя.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 02.02.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами