in stock

Дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
6500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні. Зокрема, були розглянуті тенденції ринку столових та мінеральних вод в Україні, динаміка виробництва на ринку, зовнішня торгівля столовими та мінеральними водами, а також переваги споживачів на ринку столових та мінеральних вод.
Природна мінеральна вода видобувається з підземних джерел та збагачена природним складом мінеральних речовин. Україна має значні запаси мінеральних вод. Завдяки їх чисельності та різноманітності, країна займає одне з провідних місць у світі, налічується близько 1000 розвіданих джерел.
Мінеральна вода буває столова та лікувальна, що визначається її складом. Столові води мають низький рівень мінералізації, до 1 г на літр, а також малу кількість деяких біологічно активних елементів (наприклад, йоду, брому, бору та ін.). Столову мінеральну воду можна пити регулярно протягом тривалого часу.
Лікувально-столові води більш насичені мінералами, їх використовують як за показниками здоров'я, так і для втамування спраги.
Основні тенденції на ринку мінеральної води України:
Збільшення споживання негазованої та слабогазованої води, зниження споживання сильногазованої води.
Зростання сегмента столових вод через дефіцит якісної питної води в деяких регіонах.
Розвиток ринку доставки води (або "HOD" - home & office delivery).
Нарощування інтенсивності конкуренції за збереження лідерами свого конкурентного статусу.
Приналежність найбільших портфелів брендів закордонним компаніям за переважної наявності в їх портфелях українських торгових марок.
Підвищення ціни на мінеральну воду.
На діаграмі 1 наведено динаміку індексу споживчих цін. Цей показник характеризує зміни у часі загального рівня цін на товар/послугу, які купує населення для невиробничого споживання. Індекс споживчих цін характеризує рівень інфляції.

Індекс споживчих цін, %

 


Підвищена увага до дизайну, практичності та екологічності пакування.
Вихід ринку в онлайн, просунення товару в мережі Інтернет, висока активність у соціальних мережах.
Соціальна активність брендів.
В Україні обсяги виробництва мінеральної газованої води значно вищі, ніж обсяги випуску негазованої води. У 2018 році сегмент негазованої води зріс на 19%, порівняно з 2017 роком, а газованої – на 14%. У 2019 році оператори ринку продовжили нарощувати випуск води, це зумовлено підвищенням внутрішнього попиту, темп приросту негазованої води становив 16%, газованої – лише 5%.

У 1 половині 2020 року випуск усіх видів вод знизився, що зумовлено карантинними обмеженнями у діяльності підприємств.
У грошах динаміка обсягів виробництва газованої та негазованої води в аналізований період відповідала динаміці в натуральному вираженні.
Інфляційні процеси та зростання собівартості призвели до відчутного підвищення цін на мінеральну воду. Так, у 2019 році порівняно з 2017 роком, середні ціни виробників зросли на 19% у сегменті негазованих вод та на 31% у сегменті газованих.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку столових та мінеральних вод в Україні.
2. Динаміка виробництва на ринку столових та мінеральних вод в Україні в 2017-1 п. 2020 рр.
3. Зовнішня торгівля
4. Уподобання споживачів столової та мінералізованої води в Україні
5. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього періоду, %
2. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих та негазованих) в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, млн. дал
3. Експорт мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, тис. дал
4. Експорт мінеральної та питної води з України, у 2017-1 пол. 2020 р., у грошовому вираженні, млн дол.
5. Географічна структура експорту мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %
6. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, тис. дал
7. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у грошовому вираженні, млн дол.
8. Географічна структура імпорту мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами