in stock

Аналіз ринку сухих сніданків в Україні. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2023 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
29900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сухих сніданків в Україні. Проведено повний аналіз товарів на ринку – виробництво, імпорт та експорт, досліджено ємність ринку в грошовому та натуральному виражені. Досліджено основних гравців, їх об’єми, частка ринку та методи просування. Вивчено цінову політику на ринку та приведено приклад актуальних цін та середню вартість на продукцію. Описано клієнтські особливості на ринку, портети споживачів, їх особливості взаємодії з ринком. Створено загальні висновки, гіпотези щодо розвитку та прогнозні показники. Сформовано SWOT та PEST LE ринку, наведені існуючі ризики і бар’єри входу на ринок за допомогою інструменту карти ризиків.
Сухі сніданки – це продукти, які використовуються населенням для швидкого втамування голоду «на ходу» або для задоволення. Сухими сніданками є продукти з кукурудзи, пшениці, рису та інших культур у вигляді паличок, пластівців, повітряних зерен, кілець, зірочок, подушечок і т.д., які вживають з молоком, йогуртом або з іншим продуктом, який припаде до смаку. Для удосконалення смакових властивостей в суміші додають цукровий сироп, карамель, горіхи, сушені фрукти, шматочки шоколаду, нерідко суміші збагачують вітамінами і мінеральними солями - кальцію, фосфору, заліза.
Основними їх споживачами є молодь і діти, хоча і люди, які рахують час, теж прийняли цю групу товарів для використання. Тенденції здорового харчування за останні 2 роки мали суттєвий вплив на цей ринок.
Ринок сухих сніданків насичений і може запропонувати потенційному споживачу широкий вибір продукції як вітчизняного так і іноземного виробництва. Потрібно відмітити той факт, що національні виробники не в змозі повністю задовольнити потреби споживачів, оскільки на ринку присутня велика кількість іноземних аналогів, яким споживачі віддають перевагу через їх відомість та якість. Велика частка ринку зайнята іноземними брендами, виробництво яких знаходиться в Україні.
Найбільшим виробником України є Сквирянка, яка окрім готових сніданків виготовляє багато каш та інших товарів з зерна. Обсяги виробництва інших є меншими, але більшість, як Терра, Лантманен, Добродія, зосередженні лише на ринку сніданків, тому незалежно від обсягу можуть бути конкурентом на рівні Сквирянки з її розгалуженим виробництвом.
Основними експортерами злакової продукції є компанії Lantmanen та Терра, які виготовляють Пластівці, Мюслі, Подушечки, Готові каші, Батончики та Снеки. Продукція цих виробників постачається не тільки кінцевим споживачам, а і для виробників, які на базі сировини виготовляють свою власну продукцію для задоволення локального попиту.
Уподобання споживачів відносно брендів досліджувались на основі платформи Фаворити Успіху.


Люди завдяки рекламі більш обізнані про бренд Nestle – він займає 4 з 7 сходинок в рейтингу (Nesquik, Lion, Gold Flakes, Kosmostars). Окрім Nestle, товари Raisio – Nordic має високу довіру українських споживачів.
Дослідивши галузь можна стверджувати, що вона, не дивлячись на ситуацію в країні, набирає оберти, з 2021 року ємність збільшилась на 5% відсотків, що є незначним, але позитивним показником. Цей фактор демонструє як готовність продовжувати роботу основних гравців, так і наявність попиту.
Ще одним плюсом галузі є те що іноземні гравці втратили свої позиції через падіння загального імпорту до України в 2022 році, і багато елементів ніші не зайняті (наприклад, солодкі пластівці Нестле, які зараз хочуть замінити експортом з найближчих країн, таких як Польща, Угорщина чи Молдова).
Фактор, який можна зазначити є на ринку - іноземні партнери навіть в 2023 році не готові повертатися до обсягів постачання попередніх років, і ці обсяги є нішею для розвитку вітчизняних підприємств.
В наявних реаліях можна очікувати ріст галузі, в основному в категорії пластівців і каш, які стали гарною заміною для багатьох сімей ситного і багатого на вітаміни та корисні речовини сніданку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в (виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент;)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики.
3. Виробництво продукції в 2021- березень 2023 рр. (загальна вага по категоріям)
3.1. Динаміка виробництва (кількісні та вартісні показники)
3.2. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД (Розбивка за видами сніданків) (загальна вага по категоріям)
4.1. Експорт з України в 2021-березень 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт в Україну в 2021-березень 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Середні ціни у основних роздрібних мережах
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Структурування та сегментація споживання
8.4. Потреба в товарі
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2024
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
10.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Обсяги ринку сухих сніданків України, 2021 – березень 2023 рр.
2. Перелік основних операторів ринку сухих сніданків
3. Факторний аналіз найбільших компаній на ринку сухих сніданків
4. Аналіз асортименту компаній за типом продукту
5. Аналіз цін на продукцію станом на 05.2023 р.
6. Поточні ціни на продукцію по мережевим магазинам, станом на травень 2023 р., грн./упаковка
7. Використання основних каналів реклами на ринку сухих сніданків по операторам
8. Порівняльна таблиця застосування відео-реклами операторами ринку по брендам
9. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
10. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
11. Аналіз брендингу основних операторів ринку сухих сніданків
12. Пошукові запити в розрізі виду готових сніданків від 05.2023 р.
13. SWOT – аналіз ринку сухих сніданків
14. Прогноз ринку на основі SWOT – аналізу
15. PEST LE – аналіз галузі ринку
16. Сегментація ринкових ризиків
17. Карта ризиків ринку сухих сніданків в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку сухих сніданків України за походженням
2. Структура ринку сухих сніданків за основними операторами протягом 2021- 2022 рр.%
3. Динаміка виробництва сухих сніданків протягом 2021-бер. 2023 рр., тис тонн
4. Частка виробництва сухих сніданків серед компаній протягом 2021- 2022 рр., в %
5. Основні експортери 2021-2022 роки, тис. тонн
6. Обсяги експорту сухих сніданків з 2021 по березень. 2023 рр., тис тонн
7. Географія експорту сухих сніданків з України, 2021- бер. 2023 рр., %
8. Динаміка імпорту основних закордонних виробників, тис тонн
9. Обсяги імпорту сухих сніданків з 2021 по березень 2023 рр., тис тонн
10. Географія імпорту сухих сніданків, 2021- бер. 2023 року, %
11. Основні країни-імпортери сухих сніданків, 2021- бер. 2023 року, %
12. Споживчі переваги щодо брендів на ринку сухих сніданків
13. Прогноз розвитку ринку сухих сніданків 2021 – 2024 рр., млн. дол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами