Анотація до аналізу ринку:
Пластмасова тара є необхідним елементом, який використовується для переміщення товарів до місць продажу та його зберігання на складі до моменту реалізації. Даний товар має великий асортимент розмірів, і є зручним для переміщення та зберігання як харчових, так і нехарчових товарів. В даному дослідженні розглядаються такі види пластикової тари як: складські лотки, універсальні ящики і ящики типу KLT. Внутрішній ринок пластикової тари залишається ненасиченим. Протягом досліджуваного періоду, виробництво даного товару знижувалося через брак сировини і важкої економічної ситуації в Україні.
Поліетиленові (ПЕ) і поліпропіленові (ПП) труби є продукцією, яка використовується в усіх інженерних комунікаціях. Даний вид труб застосовується для газопостачання, водопостачання та каналізації. Україна має сильний потенціал з випуску полімерної трубної продукції, здатної повністю задовольнити потреби країни. Розглядаючи структуру ринку труб ПЕ і ПП в залежності від походження, слід зазначити, що внутрішній ринок в повній мірі представлений вітчизняною продукцією.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку ( історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку за 2013 - 6 міс. 2015 рр.
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції у 2013 - 6 міс. 2015 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні
2.2 Динаміка виробництва продукції за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку ( по сегментам, по групам, за спеціалізацією та регіонально)
3.3 Долі основних операторів ринку
3.4 Ступень конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1 Експорт продукції у 2013 - 6 міс. 2015 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні експортери)
4.2 Імпорт продукції у 2013 - 6 міс. 2015 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію у 2013 - 6 міс. 2015 рр.
5.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
6. Канали збуту продукції на ринку
7. Асортимент продукції на ринку
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015 - 2018 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1 SWOT-аналіз ринкового напряму
9.2 Ризики та бар’єри виходу на ринок
10. Додаток
Перелік таблиць:
1. Основні оператори ринку (виробники) пластикової тари в Україні
2. Основні оператори ринку (виробники) труб ПЕ і ПП в Україні
3. Сегментація операторів ринку пластикової тари по асортименту продукції
4. Регіональна сегментація операторів ринку пластикової тари
5. Сегментація операторів ринку труб по асортименту продукції
6. Регіональна сегментація операторів ринку труб
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку України, що досліджується
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку України, що досліджується
9. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку України, що досліджується
10. Структура експорту пластикової тари по типу митного режиму за 2013 р. та 2014 р., у натуральному вираженні, тонн
11. Динаміка середніх експортних цін на пластикову тару по видам за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/шт.
12. Динаміка середніх експортних цін на труби по видам за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/м.п.
13. Структура імпорту пластикової тари по типу митного режиму за 2013 р. та 2014 р., у натуральному вираженні, тонн
14. Динаміка середніх імпортних цін на пластикову тару по видам за 2013 - 6 міс. 2014 рр., у грошовому вираженні, ₴/м.п.
15. Динаміка середніх імпортних цін на труби по видам за 2013 - 6 міс. 2014 рр., у грошовому вираженні, ₴/м.п.
16. Сегментація асортименту пластикової тари на ринку України за типом розміру
17. Сегментація асортименту труб ПЕ на ринку України за типом діаметру
18. Сегментація асортименту труб ПП на ринку України за типом діаметру і довжини
19. Загальний SWOT-аналіз ринку продукції України, що досліджується
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка виробництва пластмас в первинних формах в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура ринку пластикової тари залежно від походження за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
3. Структура ринку труб залежно від походження за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
4. Динаміка ємкості ринку пластикової тари в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
5. Динаміка ємкості ринку труб в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
6. Динаміка виробництва пластикової тари в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
7. Динаміка виробництва труб ПЕ і ПП в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
8. Динаміка реалізації пластикової тари в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млрд. ₴
9. Динаміка реалізації труб в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млрд. ₴
10. Основні оператори ринку пластмасової тари в Україні за 2013 - 2014 рр., у натуральному вираженні, %
11. Основні оператори ринку труб ПЕ і ПП в Україні за 2013 р., у натуральному вираженні, %
12. Основні оператори ринку труб ПЕ і ПП в Україні за 2014 р., у натуральному вираженні, %
13. Динаміка експорту пластикової тари по видам з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
14. Географічна структура експорту пластикової тари з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
15. Основні експортери пластикової тари з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр. , у натуральному вираженні, %
16. Динаміка експорту труб ПЕ і ПП з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
17. Структура експорту труб ПЕ за маркою поліетилену за 2014 р., у натуральному вираженні, %
18. Структура експорту труб ПЕ за типом тиску за 2014 р., у натуральному вираженні, %
19. Структура експорту труб ПЕ за типом призначення за 2014 р., у натуральному вираженні, %
20. Структура експорту труб ПЕ і ПП за типом діаметра за 2014 р., у натуральному вираженні, %
21. Географічна структура експорту труб ПЕ з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
22. Географічна структура експорту труб ПП з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
23. Основні експортери труб ПЕ з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
24. Основні експортери труб ПП з України за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
25. Динаміка імпорту пластикової тари по видам в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
26. Географічна структура імпорту пластикової тари в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
27. Основні імпортери пластикової тари в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
28. Динаміка імпорту труб ПЕ і ПП в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
29. Структура імпорту труб ПЕ і ПП за типом діаметру за 2014 рік, у натуральному вираженні, %
30. Географічна структура імпорту труб ПЕ в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
31. Географічна структура імпорту труб ПП в Україну за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
32. Основні імпортери України труб ПЕ за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
33. Основні імпортери України труб ПП за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
34. Динаміка цін на пластикову тару в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/шт.
35. Динаміка цін на труби в Україні за 2013 - 6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, ₴/м.п.
36. Динаміка імпорту полімерних матеріалів в 2013 - 2015 рр., тис. т
37. Прогнозні показники динаміки ємкості ринку пластикової тари в Україні на 2015 - 2018 рр., у натуральному вираженні, тонн
38. Прогнозні показники динаміки ємкості ринку труб в Україні на 2015 - 2018 рр., у натуральному вираженні, тонн
39. Схема традиційних каналів збуту пластикової тари і труб в Україні