| Дата підготовки: | Вересень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 13 |
| Таблиць: | 18 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку філамента для 3Д друку в Україні в 2021 – 1 пів. 2025 р. Метою аналізу є визначення поточного стану ринку, оцінка його динаміки, структури та ключових факторів впливу, що дозволяє сформувати підґрунтя для стратегічного планування та прийняття управлінських рішень.Предметом аналізу є постачання філамента як вітчизняного, так і іноземного виробництва, оцінене у кількісному (ваговому) та ...
| Дата підготовки: | Серпень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 9 |
| Таблиць: | 17 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку філамента для 3Д друку в Україні в 2023 – 1 пів. 2025 р. Метою аналізу є визначення поточного стану ринку, оцінка його динаміки, структури та ключових факторів впливу, що дозволяє сформувати підґрунтя для стратегічного планування та прийняття управлінських рішень.Предметом аналізу є постачання філамента як вітчизняного, так і іноземного виробництва, оцінене у кількісному (ваговому) та ...
| Дата підготовки: | Серпень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 15 |
| Таблиць: | 19 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку гнучкого пластикового пакування в Україні в 2023 – 1 пів. 2025 р. В Україні майже повністю відсутнє виробництво полімерів у первинній формі. Тому вся продукція на ринку є імпортованого походження, зокрема з Туреччини, Саудівської Аравії та Польщі. Ціни на сировину на українському ринку залежать від світового рівня, здебільшого від цін на європейському ринку або ринку ...
| Дата підготовки: | Липень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 3 |
| Таблиць: | 18 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку дерев’яних та пластикових піддонів в Україні за 2021-5 місяців 2025 рр. для отримання поточного стану ринку, його тенденцій та перспектив, з метою визначення перспективності переходу на пластикові піддони.Дерев'яні піддони є невід'ємною частиною глобальної логістичної інфраструктури, забезпечуючи ефективне та безпечне транспортування, зберігання та переміщення різноманітних товарів. Ринок дерев'яних піддонів є складним і динамічним, на нього ...
| Дата підготовки: | Липень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 10 |
| Таблиць: | 14 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку дерев’яних піддонів України. Показано основні показники ринку дерев’яних піддонів за 5 років. Проаналізовано виробництво та споживання. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано зовнішню торгівлю на ринку піддонів.Продукція промисловості – основний «споживач» дерев’яних піддонів. Індекс промислового виробництва – показник, що відображає динаміку промислового виробництва в країні в реальних цінах поточного року до попереднього. ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 14 |
| Таблиць: | 6 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку кальцинованої соди в Україні за період 2021–2024 рр. Основною характеристикою ринку є повна відсутність вітчизняного виробництва кальцинованої соди, що зумовлює 100% залежність країни від імпорту.Протягом досліджуваного періоду ринок перебував під впливом зовнішніх чинників. У 2022 році на тлі початку повномасштабного вторгнення рф обсяги імпорту скоротилися більш ніж на 50%, проте в 2023–2024 роках розпочалося поступове ...
| Дата підготовки: | Травень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 24 |
| Таблиць: | 47 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку швейного обладнання. Проаналізовано тенденції та основні показники ринку, визначено канали збуту, споживачів і конкурентів. Наведено перелік і опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю, споживання на ринку, а також загальний стан легкої промисловості, що забезпечує тканини для цього виробництва. Проведено аналіз державних закупівель і розраховано потребу в одязі для армії. Здійснено SWOT- і PESTLE-аналізи. ...
| Дата підготовки: | Травень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 5 |
| Таблиць: | 29 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку друкованих плат в Україні. В ході роботи було проаналізовано: тенденції розвитку ринку, державне регулювання, основні закони, податки та збори, мито, основних операторів, експорт, імпорт товарів та обладнання для виробництва, ціни, споживання та канали збуту. Під роботою були підведені висновки та розроблений PEST LE – аналіз.ВиробництвоПротягом останніх років галузь виробництва електронних плат в Україні ...
| Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 21 |
| Таблиць: | 7 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку пластикового пакування в Україні в період 2021-2024 років. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.Ринок пластикового пакування є сектором вторинного попиту, що повністю залежить від стану ключових галузей-споживачів: виробництво продуктів харчування та напоїв; косметики; побутової хімії тощо. Представники цих секторів можуть виготовляти продукцію не ...
| Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
| Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 4 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене аналіз ринку покрівельних матеріалів в Україні за 2021–2024 рр. В аналітичній записці описані основні тенденції ринку, виробництво продукції, експорт/імпорт та споживання продукції.Неткані матеріали - це тканини, які виробляються механічними, термічними або хімічними процесами, але без ткання та без необхідності перетворювати волокна на пряжу, оскільки волокнисті полотна з’єднані між собою в результаті внутрішнього тертя (сплутування) від одного ...
| Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
| Кількість сторінок: | 76, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 46 |
| Таблиць: | 50 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку нетканих матеріалів в Україні в період 2021-2024 років. Наведено основні показники ринку, основних операторів ринку, обсяги міжнародної торгівлі та структуру споживання на внутрішньому ринку за ключовими галузями.Неткані матеріали - це тканини, які виробляються механічними, термічними або хімічними процесами, але без ткання та без необхідності перетворювати волокна на пряжу, оскільки волокнисті полотна з’єднані між собою ...
| Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
| Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 1 |
| Таблиць: | 11 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження промислового виробництва України. Було проаналізовано тенденції та показники вибраних секторів, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринків. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання для кожного з секторів. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринки.Україна є привабливим ринком для іноземних інвесторів завдяки низьким виробничим витратам, доступності сировини, логістичній зручності ...
| Дата підготовки: | Січень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 12 |
| Таблиць: | 29 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку обладнання для СЕС – інверторів, акумуляторів, стабілізаторів. В ході роботи було проаналізовано тренди розвитку ринку, імпорт, експорт та виробництво, асортимент, ціни, брендинг, споживання. Під роботою були підведені висновки, розроблені прогнозні тенденції та рекомендації, SWOT, PESTLE аналізи.Акумулятор для сонячних електростанцій — це пристрій для накопичення електричної енергії, що виробляється сонячними панелями, який дозволяє зберігати ...
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 1 |
| Таблиць: | 1 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії ринку Pro-Consulting було проведене дослідження ринку зарядних станцій в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції ринку, виробництво, зовнішня торгівля, споживання. Під роботою підведені висновки.
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 5 |
| Таблиць: | 21 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку зарядних станцій в Україні у 2023 – 9 міс. 2024 рр. В звіті представленні портативні і стаціонарні акумуляторні прилади.Після початку війни в Україні попит на зарядні станції суттєво зріс, оскільки ці пристрої стали критично важливими як для цивільного населення, так і для військових потреб. З початком бойових дій регулярні перебої в електропостачанні та пошкодження ...
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 10 |
| Таблиць: | 24 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку акумуляторів для БПЛА. В роботі було проаналізовано: імпорт, експорт, виробництво на ринку, тренди, основних операторів, асортимент, ціни, брендинг. Під роботою підведені висновки та розроблені SWOT та PESTLE аналізи.Акумулятори для безпілотних літальних апаратів (БПЛА) – це ключові елементи, що забезпечують енергією різні типи дронів. Від їх характеристик залежить тривалість польоту, вантажопідйомність та стабільність роботи. ...
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 11 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками ринку Pro-Consulting було проведено дослідження ринку виробів з пластику в Україні. В роботі було проаналізовано: продажі ринку, основні оператори, частка іноземних продуктів, динаміка цін, споживання за секторами. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні тенденції.Наслідки повномасштабного вторгненняРосійська агресія проти України мала значний вплив на економіку країни, зокрема на виробництво та торгівлю виробами з пластику. Близько 100 переробних підприємств, що ...
| Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
| Кількість сторінок: | 1, Exel |
| Таблиць: | 1 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала базу контактів меблевих магазинів в Україні. До бази включені роздрібні магазини та невеликі мережі, що працюють в сфері продажів меблів для дому та офісів (корпусні та м’які меблі, для спальні, кухні дитячі тощо). У базі наведені контактні дані магазинів (місто розташування, повна адреса, контактний номер телефону, сайт (за наявності), статус активності та категорія.
| Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
| Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 4 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження імпорту запчастин до газового обладнання в Україну. В ході роботи було проаналізовано продукцію за кодами, її загальний обсяг в штуках (комплектах) та в мільйонах гривень, імпорт за видами, географією поставок та імпортерами. Під роботою були підведені загальні висновки.
| Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 8 |
| Таблиць: | 22 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку обладнання для косметології. В ході роботи було проаналізовано: тенденції на ринку, споживання, імпорт, експорт. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнози розвитку, SWOT, PESTLE аналізи.Фактори, що впливали на ринок протягом досліджуваного періоду:Ріст ринку косметологічних послуг. Після просідання бьюті галузі 2022 р., почалось поступове відновлення в 2023 р. Згідно зі звітом Національного інституту ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.