Дата підготовки: | Січень 2019 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | русский |
Ринок органічного м'яса в Україні можна розглядати з двох сторін - як ринок органічної продукції з одного боку і як ринок курятини, свинини та яловичини з іншого. Результат так чи інакше відображає низький рівень розвитку ринку, проте в останні роки виробництво органічного м'яса зростає - за рахунок появи і сертифікації все більшої кількості нових виробників.
У структурі ринку органічного м'яса України переважає м'ясо ВРХ - яловичина і телятина, проте причиною такої структури є наявність великих виробників саме в цьому напрямку. Сегмент птиці, а саме курятини розвинений менше, тому що в цьому сегменті переважають курячі яйця (націленість і породи інші), а також за рахунок конкуренції з боку інших птахів - індиків, цесарок і перепелів.
Згідно з офіційною статистикою, в 2019 рік Україна входить з найнижчим показником поголів'я свиней і великої рогатої худоби і нарощування частки імпортного м'яса з Європи. У випадку з птахом ситуація краща - Україна самостійно забезпечує внутрішні потреби в курці, а також у великих обсягах її експортує.
Основною проблемою ринку на даний момент залишаються високі витрати на ведення органічного господарства і обмежений попит на продукцію.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Основні показники ринку. Ємність ринку
3. Зовнішня торгівля на ринку
4. Споживчі переваги
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Динаміка ємності ринку органічного м'яса в Україні в 2016-2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
1. Структура ринку органічного м'яса в Україні