Анотація до аналізу ринку:
Український ринок морозива протягом останніх півтора років значно втратив у темпах розвитку. На це вплинув негативний політичний і економічний клімат в країні. З тим, що цей заморожений десерт не входить до переліку продуктів першої необхідності, споживання морозива в країні впало. Крім того, зупинка в роботі ряду найбільших гравців кількісно зменшила обсяги виробництва морозива. Таким чином, розвиток ринку здійснюється не в бік розширення, а в бік поглиблення, коли виробники розробляють нові модифікації продукції для задоволення попиту.
Даний аналітичний матеріал включає дослідження нинішнього стану на ринку морозива, структури споживачів та їх побажань, причин і наслідків погіршення стану ринку, тенденції впливу гравців і кінцевих споживачів.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку морозива
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2013 - 1 півричча 2015 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за 2013 - 1 півричча 2015 рр.
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції у 2013 - 1 півриччі 2015 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у 2013 - 1 півриччі 2015 рр., у натуральному вираженні
2.2 Динаміка виробництва продукції за 2013 - 2014 рр., у грошовому вираженні
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Частки ринку основних операторів
3.3 Ступень конкуренції та ризики
4. Споживання продукції на ринку
4.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
5. Канали збуту продукції
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2013-2017 рр.
Перелік таблиць:
1. Загальні показники ринку морозива в Україні у 2013 - 1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Сегментування операторів ринку в Україні за спеціалізацією у 2013 році
3. Географічна сегментація операторів ринку морозива в Україні у 2013 році
4. Динаміка виробництва операторів ринку морозива в Україні у 2013 - 1пів. 2015 року, у натуральному вираженні
5. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
6. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
7. Конкурентна карта ринку
8. Конкурентна карта ринку морозива України у 2013-2014 році
9. Конкурентна матриця ринку морозива України у 2014 році
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка середньомісячного доходу на душу населення за підсумками 2008-2014 рр., ₴
2. Структура витрат населення України за підсумками 2014 р., %
3. Динаміка показників обсягу ринку морозива в Україні, у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Динаміка обсягу виробництва морозива в Україні у 2013- 1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка обсягу виробництва морозива в Україні у 2009-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
6. Сегментація операторів ринку морозива залежно від рівня виручки
7. Частки у виробництві основних операторів на ринку морозива в 2014 році, у натуральному вираженні
8. Частки у виробництві основних операторів на ринку морозива в 1 пів. 2015 року
9. Структура споживання морозива в Україні за підсумками 2014 року, %
10. Структура споживання морозива в Україні за підсумками 2013 року, %
11. Структура критеріїв вибору морозива споживачами за підсумками 2014 року, %
12. Вподобання українських споживачів морозива у розрізі торгових марок за підсумками 2014 року, балів
13. Вподобання українських споживачів морозива у сімейній упаковці в розрізі торгових марок за підсумками 2014 року, балів
14. Структура каналів збуту морозива в Україні
15. Оптимістичний прогноз показників обсягів ринку морозива в Україні на 2014-2017 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
16. Реалістичний прогноз показників обсягів ринку морозива в Україні на 2014-2017 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн