in stock

Аналіз ринку готелів Закарпатської області. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2017 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
11600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Закарпаття - один з найбільш відвідуваних туристичних регіонів України. Готелі входять до складу туристичної інфраструктури області, забезпечуючи не тільки розміщення гостей, але також надаючи широкий спектр послуг - розважальних, оздоровчих, спортивних, послуг харчування. Точками тяжіння в регіоні є гірськолижні траси і мінеральні джерела, саме довкола них знаходиться максимальна концентрація готелів. Конкуренція на ринку висока, наданням готельних послуг займаються як великі оператори зі значним номерним фондом, так і дрібні гравці (міні-готелі, мотелі, приватні садиби, хостели). Відвідуваність готелю безпосередньо залежить від привабливості його розташування - наявності поруч підйомників, термальних джерел, культурно-історичних об'єктів. Також на споживчі переваги впливають цінова категорія, список послуг на території та інфраструктура околиць.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014-1 півріччя 2017 (динаміка туристичних потоків і туристичної галузі взагалі)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2014-1 півріччя 2017
1.3. Сегментація і структурування ринку готелів в Закарпатській області
2. Державне регулювання (особливості дозвільної документації, важливість відповідності державним нормам, ДСТУ і т.д.) (наявність державних програм підтримки готелів у західних областях України)
3. Основні прямі та непрямі конкуренти серед готелів на ринку в Закарпатській області
3.1. Основні конкуренти на ринку та їх опис
3.2. Сегментація та структурування основних конкурентів на ринку (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів станом на 2016 рік
3.4. Ступінь конкуренції та ризики
4. Перелік нових об’єктів нерухомості, що планується ввести в експлуатацію у 2017-2018 роках
5. Ціни та ціноутворення на ринку готелів в Закарпатській області
5.1. Сегментація цін прямих і непрямих конкурентів у розрізі видів послуг, які вони надають
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Вподобання споживачів щодо продукції, портрет типового споживача (вік, на що звертає увагу при бронюванні і т.д.) – аналіз каналів комунікації з потенційними споживачами послуг готелів
7. Брендінг і реклама (аналітика по конкурентам в Інтернет) – за наявністю інформації.
8. Висновки. Прогнозні тенденції розвитку ринку в 2017–2019
- аналіз перспективності розвитку готелів в Закарпатській області;
- рекомендації щодо підвищення привабливості готелю «ZORYANI KARPATY SPA & HOTEL»
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
9.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка зовнішніх туристичних потоків в Україні у 2014-2016 рр., млн. осіб
2. Надходження туристичного збору до місцевого бюджету Закарпатської області за 2014 – 1 пол. 2017 рр.
3. Фактичні витрати на один людино-день перебування у готелі, грн.
4. Державні стандарти засобів розміщення
5. Структурування основних конкурентів на ринку
6. Структурування основних конкурентів у розрізі послуг
7. Частки ринку ТОП-10 готелів (юридичних осіб) Закарпаття
8. Частки ринку готелів Закарпаття згідно вподобань споживачів сервісу Booking.com
9. Оцінка конкурентного середовища ринку готелів Закарпатської області
10. Ціни на розміщення прямих і непрямих конкурентів у 2017 році, грн.
11. Вподобання типових споживачів готельних послуг у Закарпатській області
12. Споживачі готельних послуг у Закарпатській області в низький сезон
13. Використання Інтернет-ресурсів готелями-конкурентами
14. Можливі способи підвищення привабливості ZORYANI KARPATY SPA & HOTEL
15. SWOT-аналіз галузі готельних послуг в Закарпатській області
16. Розрахунок ступеню впливу факторів зовнішнього середовища на галузь готельних послуг в Закарпатській області
17. Ранжування факторів відносно ваги важливості і опис їх впливу на галузь

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість суб’єктів туристичної діяльності в Україні у 2014-2016 рр., одиниць
2. Кількість внутрішніх туристів, обслугованих суб'єктами туристичної діяльності України у 2014-2016 рр.
3. Розподіл закладів колективного розміщення Закарпатської області за видами у 2016 р.
4. Регіональний розподіл готелів в Україні за кількістю у 2016 р.
5. Кількість туристів, обслугованих готелями Закарпатської області у 2014-2016 рр., тис. осіб
6. Доходи готелів Закарпатської області від наданих послуг у 2014-2016 рр.
7. Розподіл готелів Закарпатської області за формою ведення підприємницької діяльності у 2016 р.
8. Структура собівартості розміщення в готелі
9. Структура ринку реклами України у 2016 році в грошовому вираженні, грн.
10. Середнє проникнення різних видів реклами в Україні, %
11. Напрямки підвищення привабливості ZORYANI KARPATY SPA & HOTEL

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами