in stock

Аналіз ринку франшиз дитячих спортивних клубів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
4800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку франшиз дитячих спортивних клубів України.
У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку франшиз послуг для дітей в Україні, проаналізовано канали просування на ринку, зроблено висновки та тенденції розвитку ринку франшизи дитячих спортивних клубів.
Ринок дитячого фітнесу унікальний, на Заході він розвивається галопуючими темпами. Починаючи зі спортивних клубів та танцювальних класів для дітей та закінчуючи організацією мобільних груп дитячої активності – у кожній з цих ніш можна побудувати успішний бізнес
В Україні лише кілька років тому почала формуватись нова бізнес-ніша, заснована на дитячому спорті. Бізнес на дитячому спорті практично поза конкуренцією. Особливо у маленьких містах, де відчувається різкий дефіцит спортивних секцій для дітей.
Цільовою аудиторією приватних спортивних шкіл є переважно жінки віком від 25 до 40 років, які мають дітей віком від 3 до 10 років.
Розвиток ринку франчайзингових послуг відбувається завдяки зростанню інтересу представників бізнесу до розвитку системи франчайзингу. Активний розвиток цієї моделі у світі також сприяє зростанню попиту на ринку. Проте, слід зазначити той факт, що українські підприємці багато не готові до того, щоб ефективно розвиватися за франшизою. У зв'язку з цим кількість франчайзингових пропозицій на ринку постійно змінюється. Слабкі гравці йдуть з ринку, а нові посідають їхнє місце.
На українському ринку станом на поточний момент функціонує лише 6 великих операторів, які пропонують послуги у сфері розробки, просування та продажу франшизи. Однак ці компанії надають свої послуги не тільки для українських підприємців, але й мають офіси в Росії/Казахстані.
Діти з багатодітних сімей, діти з малозабезпечених сімей, діти з інвалідністю, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, продовжать навчатися у дитячо-юнацьких спортивних школах безкоштовно.
Цікаво, що у 2020 році український спорт отримає від держави майже 1,5 млрд грн і більшу частину фінансування буде спрямовано на пріоритетні види спорту.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку франшиз послуг для дітей в Україні
2. Канали просування на ринку
3. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Середня заробітна плата штатних працівників у Києві та фактори, що впливають на купівельну спроможність у 2015 – 2020 роках.
2. Основні показники ТОП-5 каталогів франшиз в Україні та СНД

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами