in stock

Дослідження ринку франчайзингових послуг в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 25
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
22015 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку франчайзингових послуг в Україні, в ході якого було проаналізовано основні тенденції на ринку, розраховано обсяг ринку, визначено основних операторів, що реалізують франчайзингові послуги (консалтингові послуги в сфері франчайзингу), і охарактеризована їх діяльність. Був проведений детальний аналіз розвитку ринку франчайзингу в Україні з оцінкою кількості франчайзингових точок і структури ринку в розрізі походження франшизи, сфери економіки та інших характеристик. Також було оцінено інвестиційну привабливість галузі і побудовано прогнози розвитку сегменту.
На даний момент, франчайзинг є однією з найперспективніших моделей розвитку бізнесу, яка динамічно розвивається як в світі, так і на території України. Найбільшу популярність і поширення франчайзинг набув в США, де 80% бізнесу працює за системою франчайзингу.
У світі близько 50% всіх франчайзингових мереж працюють у сфері громадського харчування і торгівлі (заклади фаст-фуд, ресторани, магазини промислових та продовольчих товарів).


Якщо в усьому світі франчайзинг вже давно став невід'ємним атрибутом економіки, то в Україні ця бізнес-технологія тільки починає знаходити своїх прихильників. Активно розвивається внутрішній франчайзинг, який представляє собою досить специфічний сплав зарубіжних франчайзингових технологій і вітчизняних підходів до ведення бізнесу і менталітету в загальному.
Більшість зарубіжних компаній все ще вважають за краще забезпечувати присутність на українському ринку власними силами, вкладаючи значні кошти в нове будівництво і купуючи функціонуючі об'єкти (як правило, торгової нерухомості), або виступаючи орендарем відповідних приміщень. Однак в останні роки міжнародні компанії починають проявляти значний інтерес до співпраці з українськими партнерами на основі франчайзингу, при якому велика частина капітальних витрат здійснюється місцевою стороною. Вітчизняні бізнесмени зі свого боку також приходять до усвідомлення всіх переваг використання відомої торгової марки і відпрацьованої технології ведення бізнесу міжнародних компаній.
З кожним роком все більше підприємців звертають свою увагу на франчайзингові проекти і вибирають франчайзинг як інструмент для початку/масштабування свого бізнесу.
Кількість власних та франчайзингових об'єктів в Україні в розрізі галузей демонструє такі тенденції:
• Істотно збільшилася кількість франшиз серед послуг та рітейлу;
• Активно розвиваються послуги в сферах освіти, спорту і логістики;
• Рітейл продуктовий значно виріс за рахунок формату «магазин біля дому», непродуктовий ритейл розвивається стабільно спокійно;
• Франчайзинг в сфері громадського харчування вперше за останні роки продемонстрував спад в 2018 році на 16% (913 закритих об'єктів - франчайзингових точок), в 2019 році ситуація дещо стабілізувалася.
Вітчизняні франшизи користуються попитом на ринку України в першу чергу в зв'язку з тим, що їх ціна - доступніша, а налагодження робочих процесів - порівняно простіше.
Однак, франшизи, що впроваджують на український ринок іноземні компанії, залишаються досить популярними. Причиною цього є висока пізнаваність торгової марки, відомий бренд, ефективна маркетингова політика тощо.
Цікавим є той факт, що в той час, коли традиційний бізнес і економіка європейських країн в цілому відчувають стагнації, бізнес на основі франчайзингу зростає на 10% щорічно.
Розвиток ринку франчайзингових послуг в Україні відбувається завдяки зростанню інтересу представників бізнесу до розвитку за системою франчайзингу. Активний розвиток даної моделі в світі також сприяє зростанню попиту на ринку. Однак, потрібно відзначити той факт, що українські підприємці часто виявляються не готові до того, щоб ефективно розвиватися по франшизі. У зв'язку з цим, кількість франчайзингових пропозицій на ринку постійно змінюється. Слабкі гравці йдуть з ринку, а нові займають їх місце.
Основні проблеми ринку, які стримують розвиток франчайзингу в Україні:
• недосконалість законодавчої бази,
• відсутність у вітчизняних підприємців досвіду роботи в рамках франчайзингу,
• несумлінне ставлення до виконання договірних зобов'язань і до чужої інтелектуальної власності,
• низький рівень розвитку банківського кредитування і т.д.
Незважаючи на це, щорічно, ринок франчайзингу продовжує рости стрімкими темпами.
Кількість компаній, які йдуть від франчайзингу, повністю заміщається новими компаніями, які стають повноцінними активними гравцями цього ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку франчайзингу в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку франчайзингу в Україні в 2015-2019 рр. (Специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку франчайзингу в Україны, динаміка обсягу ринку франчайзингу в 2016-2019 рр. в Україні: кількість існуючих франшиз на ринку; кількість компаній-франчайзерів; оцінка кількості франчайзингових точок в Україні.
1.3. Сегментація ринку (за походженням франшизи: іноземна/вітчизняна компанія; за сферами) - оцінка; тільки частки
1.4. Динаміка і тенденції зміни попиту на покупку франшизи в Україні в 2015-2019 рр., Видача ТОП-операторів - на підставі оцінки аналізу сайтів-каталогів франшиз, числа пошукових запитів в мережі інтернет.
2. Загальна характеристика ринку франчайзингових послуг в Україні
2.1. Аналіз тенденцій розвитку франчайзингових послуг в Україні в 2015-2019 рр. (специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок).
2.2. Загальні показники ринку України, динаміка обсягу надання франчайзингових послуг в 2015-2019 рр. в Україні - оцінка на підставі кількості виконаних проектів, фінансових результатів діяльності операторів
3. Державне регулювання галузі
3.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів). Податки і збори на ринку з точки зору оператора. Особливості державного регулювання договірних відносин по типу франчайзинг
4. Основні оператори ринку - компанії, які надають послуги зі створення і продажу франшиз (вітчизняні оператори, підбір ТОП компаній в СНД з головним офісом не в Україні, які мають свою франшизу на ринку України):
4.1. Перелік, контакти і опис основних операторів ринку. Сегментація і структурування основних операторів по: присутності в регіонах України та інших країнах; спеціалізації.
4.2. Конкурентний аналіз операторів ринку. Формування багатофакторної аналітичної моделі з оцінкою параметрів роботи компаній з подальшим розрахунком загальної оцінки:
- Перелік послуг в асортименті;
- Наявність і основні показники франшизи (роялті, паушальний внесок, загальна сума інвестицій, пропозицію (підтримка) потенційного партнера - франчайзі, вимоги до потенційного партнера)
- Активність в мережі інтернет і соціальних мережах;
- Ціновий сегмент послуг;
- Наявність маркетингових активностей (акції і т.п.);
- Кількість точок в мережі (власні офіси та франчайзингові точки);
- Кількість реалізованих проектів. Відомі кейси;
- Механізми утримання партнера;
- Цікаві УТП конкурентів - виділення цікавих кейсів, нетипові кейси
4.3. SWOT-аналіз ТОП-3 компаній за даними розрахунків п. 4.2.
4.4. Частки ринку основних операторів - оцінка на підставі фінансових показників компаній за 2015-2018 рр., Багатофакторної оцінки діяльності операторів
4.5. Ступінь конкуренції і ризики
5. Канали просування на ринку
5.1. Перелік, опис, переваги і недоліки сайтів компаній, аналіз основних майданчиків для продажу франшизи в Україні та СНД
5.2. Аналіз пошукових запитів з боку потенційних клієнтів по темі створення франшизи
6. Брендинг і реклама
6.1. Аналіз реклами основних операторів ринку; виділення цікавих кейсів
6.2. Канали реклами, які використовують основні оператори, їх опис та сегментація - на підставі даних з відкритих джерел і Google Analytics
6.3. Аналіз інтернет-аудиторії покупців послуг в сфері створення і продажу франшизи: середньомісячна кількість запитів; видача ТОП-операторів за запитом - на підставі Google Analytics
7. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку в 2020-2022 рр. Потенціал ринку. Фактори, що впливають на розвиток ринку і формування потенціалу
7.3. Рекомендації щодо виходу і подальшого розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. Існуючі ризики і бар'єри виходу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві і фактори, що впливають на купівельну спроможність в 2015 - 2019 роки.
2. Основні характеристики і показники розвитку ринку франчайзингу в країнах-лідерах з розвитку моделі франчайзингу
3. ТОП-10 світових франшиз, що представлені в Україні в розрізі країни походження, галузі розвитку та кількістю точок в мережі
4. Результати співпраці франчайзера зі спеціалізованим консультантом
5. Оператори ринку франчайзингових послуг в Україні
6. Послуги, які надають основні оператори ринку франчайзингових послуг в Україні
7. ФОМАТ / «Пакети» послуг щодо розробки франшизи від компанії Greens Idea
8. ФОМАТ / «Пакети» послуг щодо просування франшизи від компанії Greens Idea
9. Конкурентний аналіз основних операторів ринку франчайзингових послуг в Україні
10. SWOT-таблиця Franchise Group
11. SWOT-таблиця FRANCH.BIZ
12. SWOT-таблиця GREENSIDEA
13. Оцінка операторів за основними критеріями діяльності операторів ринку франчайзингових послуг в Україні, балів
14. Багатофакторна оцінка діяльності основних операторів ринку франчайзингових послуг в Україні, балів
15. Розподіл часток досліджуваних операторів ринку франчайзингових послуг в Україні на підставі багатофакторної оцінки,%
16. Основні показники ТОП-5 каталогів франшиз в Україні та СНД
17. Тенденції щодо видачі ТОП-операторів
18. Середньомісячна кількість запитів з видачею ТОП-3 операторів ринку франчайзингових послуг в Україні в 2016 - 2019 роки., Середньомісячна кількість запитів
19. Аналіз реклами основних операторів ринку франчайзингових послуг в Україні
20. Сегментація операторів за критерієм використання ними соціальних мереж
21. Кількість інтернет-запитів в 2015-2019 рр. за категоріями «купити», «продати», створити »франшизу
22. Структура запитів по регіонах за запитом «продаж франшиз» в Україні,%
23. SWOT-таблиця ринку франчайзингових послуг в Україні
24. Сегментація ринкових ризиків
25. Карта ризиків для ринку франчайзингових послуг в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку франчайзингу в розрізі сегментів поширення,%
2. Обсяг і динаміка роздрібного товарообігу в Україні у 2015-2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн
3. Регіональне розподілення обсягу споживання в Україні в 2019 рр.,%
4. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві в доларовому еквіваленті в 2015 - 2019 роки., дол / міс.
5. Середня заробітна плата штатних працівників по регіонах України в грудні 2019 р грн
6. Динаміка кількості франчайзингових точок (власних і партнерських) в Україні в 2015-2019 рр., одиниць
7. Сегментація франчайзингових точок (власних і партнерських) в Україні в 2015-2019 рр.,%
8. Кількість активних франчайзерів (брендів) в Україні в 2010-2019 рр., одиниць
9. Структура власних і франчайзингових об'єктів в Україні в розрізі галузей в 2015-2019 рр., одиниць
10. Сегментація ринку франчайзингу в Україні за походженням франшизи (бренду) в 2015-2019 рр.,%
11. Структура інтернет-запитів щодо купівлі-продажу франшизи в Україні в 2015-2019 рр., запитів,%
12. Структура інтренет-запитів по регіонах на предмет «покупки франшизи» в Україні в 2015-2019 рр., запитів,%
13. Динаміка і кількість запитів по «каталог франшиз» і «список франшиз» пов'язаних з покупкою франшизи в 2015-2019 рр, середньомісячних запитів
14. Динаміка обсягу надання консалтингових послуг в сфері франчайзингу в Україні в 2015-2019 рр., В грошовому вираженні, млн. грн
15. Формати / «Пакети» послуг щодо розробки франшизи від компанії FRANCH.BIZ (ТОВ «Франч»)
16. Формати / «Пакети» послуг щодо просування франшизи від компанії FRANCH.BIZ (ТОВ «Франч»)
17. Частки операторів ринку франчайзингових послуг в Україні на підставі фінансових показників діяльності компаній в 2015-2018 рр., в грошовому вираженні,%
18. Розподіл часток досліджуваних операторів ринку франчайзингових послуг в Україні на підставі багатофакторної оцінки,%
19. Найбільш ефективні канали просування франчайзингових послуг в Україні
20. Середньомісячна динаміка кількості запитів по темі «каталог франшиз» в разі продажу франшизи в 2015-2019 рр.
21. Прогноз ємності ринку франчайзингових послуг в Україні в 2020-2022 рр., млн. грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами