in stock

Аналіз ринку вермішелі швидкого приготування України. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2006 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
350 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку вермішелі швидкого приготування, підготовлений фахівцями компанії Pro-Consulting, містить основні тенденції розвитку ринку, а також характеристику сировинної бази. Дослідження включає виробничі показники, обсяги і структуру експортно-імпортних поставок макаронних виробів. Охарактеризовано основні оператори (бренди), розраховані їх частки ринку. Розглянуто споживчі переваги щодо продуктів швидкого приготування. Зроблено висновки. Ринок вермішелі швидкого приготування досить усталений, тому виробникам з новими торговими марками досить складно виходити на нього. Практичним монополістом в даній галузі виступає корпорація «Техноком» з ТМ «Мівіна». Решта компаній-виробники намагаються «відвоювати» споживачів у даній корпорації, але практично безуспішно. Виробничі потужності корпорації дуже великі, особливо після відкриття нового заводу «Мівіна-3» із заявленою потужністю в 80 тонн на рік. Для того, щоб залучити покупців, виробники «Мівіни» постійно розширюють асортимент товарів та упаковки, чим не може похвалитися жоден з конкуруючих виробників. Таким чином, через кілька років ринок вермішелі швидкого приготування України повинен прийти до насичення і буде розвиватися меншими темпами, ніж в попередні. Виходу на ринок нових торгових марок в 2006 році не очікується, розстановка лідерів залишиться такою ж, як і в 2005 році.

Детальний зміст:

1. Введення.
2. Сировинна база.
3. Ринок макаронних виробів.
4. Загальна ситуація на ринку вермішелі швидкого приготування.
5. Оператори і бренди.
6. Споживання.
7. Цінова ситуація.
8. Висновки і прогнозні показники.

Перелік таблиць:

1. Баланс попиту та пропозиції пшениці в Україні в 2002/2003 - 2004/2005 МР.
2. Основні учасники ринку пшениці в 2004/2005 МР.
3. Виробництво макаронних виробів в Україні в 2005-2006 роки в розрізі областей.
4. Таблиця загальних характеристик вермішелі основних виробників.
5. Середні ціни на різні категорії вермішелі / локшини швидкого приготування в 2005 році.

Перелік графіків і діаграм:

1. Товарна структура ринку пшениці в 2002/2003 - 2004/2005 МР.
2. Виробництво макаронних виробів в Україні в 2003/2004 - 2005/2006 МР.
3. Структура експорту макаронних виробів в Україні в 2005 році.
4. Структура сегмента «швидкі обіди» ринку швидкорозчинних продуктів України в 2005 році.
5. Частки виробників вермішелі швидкого приготування на ринку України в 2005 році.
6. Виробництво вермішелі швидкого приготування в Україні в 2002-2004 роках.
7. Переваги споживачів за видами продуктів швидкого приготування в 2005 рік.
8. Переваги споживачів вермішелі / локшини швидкого приготування за основними смакам в 2005 році.
9. Частки роздрібних каналів продажів вермішелі швидкого приготування в Україні в 2005 році.
10. Фактори, що впливають на вибір споживачів при покупці вермішелі швидкого приготування в 2005 році.
11. Динаміка середніх цін попиту на внутрішньому ринку пшениці в 2003/2004 і 2004/2005 МР.
12. Динаміка врожайності пшениці в Україні в 1970 - 2006 (прогноз) роки

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами