Дата підготовки: | Травень 2006 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку вермішелі швидкого приготування в країнах СНД, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальну характеристику ринку, інформацію про сировинну базу, споживчі переваги та основних операторах. Виявлено, що на внутрішньому ринку присутні близько десяти виробників, з яких лідером є "Доширак". Компанія займає 20% від загального обсягу продажів вермішелі швидкого приготування. На другому місці знаходиться "Роллтон" з часткою 17% (близько 1 млрд упаковок в рік). Звіт включає показники врожайності зернових культур, обсяги виробництва борошна і макаронних виробів, зерновий баланс Росії. Відзначимо, що в країнах СНД ринок локшини швидкого приготування почав зароджуватися в середині 1990-х років. У той час на внутрішньому ринку в основному була представлена локшина китайського, в'єтнамського, корейського виробництва. Однак в 2005 р значну частину ринку займала продукція від російських і українських виробників. В цілому основними причинами попиту на дану продукція приготування є швидкість приготування (59%), а також відсутність можливості приготувати більш грунтовну їжу (43%). Близько 30% опитаних респондентів вибирають локшину швидкого приготування через смаку.
1. Введення.
2. Сировинна база.
3. Загальна ситуація на ринку вермішелі швидкого приготування.
4. Оператори і бренди.
5. Споживання:
5.1. Споживання макаронних виробів в регіонах Росії.
5.2. Споживання продуктів швидкого приготування в Росії.
6. Цінова ситуація.
7. Висновки та прогнозні показники.
1. Динаміка виробництва деяких видів продукції і переробки зерна 1998-2005 рр.
2. Зерновий баланс Росії в 2004/2005 і 2005/2006 МР (прогноз).
3. Порівняльний аналіз цінової динаміки сезонів 2002-2003 і 2005-2006 рр.
4. Порівняльний аналіз темпів експорту зерна в 2002 і 2005 рр.
5. Середні роздрібні ціни на деякі види і торгові марки вермішелі швидкого приготування в 2005 році.
1. Частота покупки макаронних виробів в 2005 році.
2. Споживання макаронних виробів різних марок в 2005 році.
3. Фактори, що впливають на вибір споживачів макаронних виробів в 2005 році.
4. Фактори, що впливають на вибір споживачів фасованих макаронних виробів в 2005 році.
5. Частота покупки продуктів швидкого приготування в 2005 році.
6. Причини споживання продуктів швидкого приготування в 2005 році.
7. Переваги споживачів за видами продуктів швидкого приготування в 2005 році.
8. Переваги споживачів щодо вибору місця покупки продуктів швидкого приготування в 2005 році.
9. Фактори, що впливають на вибір вермішелі / локшини швидкого приготування в 2005 році.
10. Переваги споживачів по виду упаковки вермішелі / локшини в 2005 році.
11. Частка марки / виробника в перевагах споживачів в 2005 році.
12. Частка марки / виробника в покупках споживачів в 2005 році.
13. Переваги споживачів вермішелі / локшини швидкого приготування за смаками в 2005 році.
14. Переваги споживачів вермішелі / локшини швидкого приготування за видами упаковки в 2005 році.
15. Знання вермішелі / локшини швидкого приготування різних марок в 2005 році.
16. Місця споживання вермішелі / локшини швидкого приготування в 2005 році.
17. Динаміка врожайності зернових культур в 2000-2005 рр.
18. Довгостроковий прогноз ситуації на ринку зерна Росії в 2006-2015 рр.