Дата підготовки: | Вересень 2011 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд ринку кави, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по його виробництву, обсягами експорту, імпорту, а також ємності ринку в натуральних показниках. Вказана динаміка приросту досліджуваних показників в період з 2006 року по 1 півріччя 2011 року. Відзначено, що максимальне збільшення обсягів імпорту кави в натуральних показниках спостерігалося в 2008 р - 18,6% в порівнянні з 2007 роком. Максимальне зменшення обсягів ввезеного в Україну товару склало 5% і було зафіксовано в 2006 році. В огляді також розглянуті особливості сегментування ринку і споживання кави в залежності від сезонного фактора. Проведено паралелі між споживанням кави українцями і європейцями, зроблено висновок про те, що вітчизняний ринок має великі перспективи розвитку. Відзначено провідні оператори українського ринку, проаналізовані канали їх збуту. Так, найбільшим каналом збуту кави в Україні в досліджуваний період була роздріб, на яку припадало близько 70% реалізації. Окрему увагу приділено питанням ціноутворення і структуру витрат на реалізацію даного продукту в Україні. Виконано прогнозування показників ємності ринку України в середньостроковій перспективі в натуральному вираженні, а також виділені основні прогнозні тенденції, які будуть характерні для досліджуваного ринку.
1. Динаміка основних показників ринку натуральної кави України в натуральному вираженні